ja en dat rond ik af want over het gehele bedrag betaal je ook fee's als je uit de muur trekt waardoor je wel op 1.60 ongeveer uitkomtquote:
Wat je zei klopte niet en dan ben ik weer de betweter. Zo gaan die dingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja en dat rond ik af want over het gehele bedrag betaal je ook fee's als je uit de muur trekt waardoor je wel op 1.60 ongeveer uitkomtbetwetertje
ik klaag niet over prijzen; ik klaag erover dat omdat je toerist bent ze die hoge prijzen durven te vragen die gewoon 4x hoger zijn, soms zelfs 10x hogerquote:Op maandag 21 mei 2012 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nederlanders vinden altijd wel iets om over te klagen.
Je weet zelfquote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Harde pokoe. Dikke torri's zetten ofnie
Ja, dat is zeker begrijpelijk, hebben die mensen ook eens de kans eens wat te verdienen en voor de toeristen is het nog steeds goedkoop. Maar als het overgaat in oplichterij is dat natuurlijk weer niet gewenst.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik klaag niet over prijzen; ik klaag erover dat omdat je toerist bent ze die hoge prijzen durven te vragen die gewoon 4x hoger zijn, soms zelfs 10x hoger
probeer in bangkok maar eens een taxi te vinden die de meter aan wil doen. Normaal kom je op ongveer 40 a 50 baht uit maar als ze je zien als toerist; bam ze vragen 400baht en anders gaan ze gewoon verder, geen meter
dat is wel jammerlijk en begrijpelijk tegelijk
Moet je ook zoeken op "aston martin"quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef monkyyy het volgende:
Er staan jammer genoeg geen mooie ouwe astin martin's te koop waar ik plaatjes van kan kijken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Moet je ook zoeken op "aston martin"
Dat wil weleens helpen ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat deed ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je weet dat het hier in ons kikkeland ook gebeurt mbt Taxi's?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik klaag niet over prijzen; ik klaag erover dat omdat je toerist bent ze die hoge prijzen durven te vragen die gewoon 4x hoger zijn, soms zelfs 10x hoger
probeer in bangkok maar eens een taxi te vinden die de meter aan wil doen. Normaal kom je op ongveer 40 a 50 baht uit maar als ze je zien als toerist; bam ze vragen 400baht en anders gaan ze gewoon verder, geen meter
Mwhehehequote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Herkenbaar welquote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In Amsterdam al bijna allemaal sowieso.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat het hier in ons kikkeland ook gebeurt mbt Taxi's?
Wil je serieus gaan mierenneuken?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat je zei klopte niet en dan ben ik weer de betweter. Zo gaan die dingen.
naja toeristen kopen een visa nét voor de grens voor 30$ meer en denken dat het normaal is, dat soort dingen. Je moet het gewoon weten en goed oplettenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker begrijpelijk, hebben die mensen ook eens de kans eens wat te verdienen en voor de toeristen is het nog steeds goedkoop. Maar als het overgaat in oplichterij is dat natuurlijk weer niet gewenst.
Ik neem nooit een taxi in NL, weetje hoe duur die dingen zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat het hier in ons kikkeland ook gebeurt mbt Taxi's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |