Ja daarom is het een richtlijnquote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar stel dat je BMI 20 is, maar je hebt nog wat overtollig vet, dan ziet de BMI dat niet.
Ik ken dat gevoel.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zei dat ze hem niet mocht of zoiets.
pics ter beoordelingquote:Op maandag 21 mei 2012 15:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik 6 jaar lang. Toen stond ik er vorige week op en woog ik toch echt 12 kilo meer dan gezond voor mij is. Dus die 12 kilo's gaan eraf, nouja, nu nog 9 dus
Ja jij wel Patje.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daarom is het een richtlijn
Mijn BMI is 22 maar ik ben dan ook een strak afgetrainde mooiboiii
Je ziet er prima uitquote:Op maandag 21 mei 2012 15:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik 6 jaar lang. Toen stond ik er vorige week op en woog ik toch echt 12 kilo meer dan gezond voor mij is. Dus die 12 kilo's gaan eraf, nouja, nu nog 9 dus
Daar draait het toch ook om uiteindelijk?quote:
ja, jij niet danquote:Op maandag 21 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat iemand zegt dat hij/zij je niet mag?
Daarom geil je ook op mij toch. Geef het maar toe.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het had beter anders geformuleerd kunnen worden. Ik geil op het beste van het beste.
Daarom zit je steeds te schooien om pics van mijn lul.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het had beter anders geformuleerd kunnen worden. Ik geil op het beste van het beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Algemene kennis dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom geil je ook op mij toch. Geef het maar toe.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom zit je steeds te schooien om pics van mijn lul.DM's bekend maken ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom zit je steeds te schooien om pics van mijn lul.Ik doe dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:Squote:Op maandag 21 mei 2012 15:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik mocht DM's niet meer bekend maken.
is dat voor dat kamperen?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Voor mensen met ABO : http://forum.fok.nl/topic/1819447
ik heb geen aboquote:Op maandag 21 mei 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Voor mensen met ABO : http://forum.fok.nl/topic/1819447
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |