sorry dat ik het hebquote:
Ja, heb het even in ABO geplaatst, en dan is het wat kleiner om datum/locatie te zoekenquote:
Ja, maar weinig mensen hebben abo.. maar Mono heeft het daar neer gezet omdat het wat kleiner en overzichtelijker is. Zodra er data vast staan komt het in GC te staan oid.quote:
quote:
jij moet al helemaal sorry zeggenquote:
Doe het het weekend van 14/15 juli! Dan ben ik net jarig geweest. Ja, ik wil mijn verjaardag vieren met fokkers.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, heb het even in ABO geplaatst, en dan is het wat kleiner om datum/locatie te zoeken
Als we dat hebben, dan gooi ik het in GC, en kan iedereen beslissen of ze mee willen of niet.
Anders word het te groot om te regelen en loopt het uit de hand met plannen
Altijd hoop gezeik op die manier.
Ik ben het niet vaak eens met de gayboy maar nu welquote:
Zodra de belastingdienst heeft uitgekeerd krijg jij abo van mij boi.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb geen abo
jij ging er 1 kopen voor mij toch
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zodra de belastingdienst heeft uitgekeerd krijg jij abo van mij boi.
Tegen jou?quote:
nee tegen Dimensquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak eens met de gayboy maar nu wel
zeggen dat jij je vette bek moet houdenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet steven daar voor doen mono?
meerdere keren zelfsquote:Op maandag 21 mei 2012 15:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een keer het bed gedeeld met een FOK!kster?
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zeggen dat jij je vette bek moet houden
nou bij deze
patje zijn schuld dat ik een hekel aan die mieren hebquote:Op maandag 21 mei 2012 15:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Steven moet gewoon zichzelf blijven, alhoewel, minder grappen over rode mieren zou ik wel waarderen. Zijn mening daarover staat mij niet zo aan.
Er stond iets andersquote:Op maandag 21 mei 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
patje zijn schuld dat ik een hekel aan die mieren heb
Dit is wel waar.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de ander ook FOK!ker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |