Niet miepen! Ik heb er 2 weken opzitten en heb nog 4 weken te gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik ben stik jaloers... gvd
Hoop vandaag EINDELIJK mijn eerste meters te kunnen maken na 2 weken stil zitten...![]()
auwquote:Op maandag 21 mei 2012 17:22 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Niet miepen! Ik heb er 2 weken opzitten en heb nog 4 weken te gaan
Thanks!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
auw
Oke, ik miep niet maar zal er extra van genieten van vanavond ;-)
Sterkte lies...
Jazekers! Lekker zelf zoeken...ik ben ook lui....quote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, dat lijkt wel rocket-science! Kan je net als met Evy gewoon oordoppen in en gaan? Ach, ik ben nog niet bij de 5-10 km.
Kan je dat ergens bestellen/downloaden? * Perruche is lui.
De NL Evy. Evy is van de Belgische start to run en Renate van de Nederlanders.. Voor de rest (denk ik) nagenoeg hetzelfde schema.quote:
Renate legt er vergeleken met Evy de zweep er over...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De NL Evy. Evy is van de Belgische start to run en Renate van de Nederlanders.. Voor de rest (denk ik) nagenoeg hetzelfde schema.
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:00 schreef VKV het volgende:
Net les 25 van Evy gelopen, 5.17 km in 32 minuten, weer een PRZowel het einde van de lessen als de 0-lijn in de challenge is in zicht
t juiste zip/unzip progje?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:14 schreef Yuki het volgende:
ARGH
Van 't weekend alle mp3's van Evy 2006 in een zipje gedownload van rennenmetevy.nl, blijk ik 'm niet uit te kunnen pakken. Downloaden van losse mp3's gaat ook niet... Frustratie!!
Ik wil morgenochtend weer lopen, maar dan heb ik wel nieuwe lessen nodig.
Heb al verschillende geprobeerd, maar kreeg steeds de melding dat de zip corrupt is...quote:
mmm... als ik zelf op de site kijk kun je niets meer downloaden...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb al verschillende geprobeerd, maar kreeg steeds de melding dat de zip corrupt is...
Vreemd. Ik krijg 'm echt niet open. Heb het al geprobeerd met de standaard unarchiver, zipeg, via de terminal...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Wiehoe het volgende:
Oei, Quoi, niet te best. Rustig aan doen.
@Yuki: Het ligt niet aan het zip bestand. Kan gewoon worden geopend.
Oi! Stiff upper lip 'n all that!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Bah, klotedag qua studeren. Kan me niets meer van welk college dan ook herinneren en het formuleren van antwoorden/aantekeningen lukt gewoon nietnet al mijn thuisfitness gedaan en zo maar 's hardlopen. Er stond wat 'langs' op de planning, maar ik ga denk ik voor max 5.5 ofzo. Zon is ook gaan schijnen
dus ik kies voor de route onder de bomen door
eens zien of dit ook kut gaat.
rar bestand is over drie uur klaar met uploadenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vreemd. Ik krijg 'm echt niet open. Heb het al geprobeerd met de standaard unarchiver, zipeg, via de terminal...
@Quoi: klinkt niet goed!! Hoe voel je je inmiddels? Beetje bijgekomen?
Aaaahh!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
En toen stond ik op, zag ik sterretjes en ging ik bijna tegen de vlaktemisschien toch maar niet
![]()
Thanks for asking. Na een pastaatje gaat het prima. Alleen wel echt superstijve kuiten. Maar eventjes minimaal 2 dagen rust dan maar.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
@Quoi: klinkt niet goed!! Hoe voel je je inmiddels? Beetje bijgekomen?
Wijs besluit, niets 'moet'...quote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks for asking. Na een pastaatje gaat het prima. Alleen wel echt superstijve kuiten. Maar eventjes minimaal 2 dagen rust dan maar.
Groot gelijk! Effe er lekker uitlopen...quote:Op maandag 21 mei 2012 19:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga zometeen lopen, want ik zit niet goed in mijn vel.
Moet er even wat vanaf rennen, wat gisteren niet lukte.
Swets, daar verbaas ik me ook over ... zeker een 'gewoon ' griepje. Kreeg nooit de griep en haalde ook geen griepprik. Nu ik wat ouder ben krijg ik ieder jaar de griep en ben gewoon goed ziek als ik geen maatregelen neem.... ik zou er niet aan moeten denken om kort daarna te gaan hardlopen. Een griepje is nothing to sneeze at...quote:Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik dacht zojuist dat ik na 3 dagen buikgriepje wel ff kon lopen, maar een fietsritje van 7KM naar de kapper heeft me laten inzien dat nu 5KM hardlopen echt nog een brug te ver is.
Ik verbaas me er elke keer weer over wat een impact een beetje ziek zijn op je conditie heeft...
Nou ja, nu maar inzetten op morgenavond lopen.
Ook in engels gezocht?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijdens het lopen gebruik ik nu een smartphone icm Polar hartslagsensor (bluetooth). Ik overweeg om een sporthorloge te kopen; ik vroeg me af of ik mijn huidige hartslagsensor kan blijven gebruiken.
Iemand enig idee? Google heeft mijn vraag - vooralsnog - niet kunnen beantwoorden.
En waar kan ik Renate vinden?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Renate legt er vergeleken met Evy de zweep er over...
Ja ik heb nu een buikgriepje, gisteren voor het laatst overgegeven vandaag eigenlijk nergens geen last meer van behalve wat buikkramp. Maar 7KM fietsen was echt afzien zojuistquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Swets, daar verbaas ik me ook over ... zeker een 'gewoon ' griepje. Kreeg nooit de griep en haalde ook geen griepprik. Nu ik wat ouder ben krijg ik ieder jaar de griep en ben gewoon goed ziek als ik geen maatregelen neem.... ik zou er niet aan moeten denken om kort daarna te gaan hardlopen. Een griepje is nothing to sneeze at...
5 km, tien of 15?quote:
Als je gister nog hebt over gegeven ben je nu eigenlijk gewoon nog ziek of aan het uitzieken. Ik merk dat een griepvirus me gewoon hard raakt... deed er vroeger nogal lacherig over. Ieder jaar gaan er echter 'gewoon' duizenden ( toegegeven... meestal ouderen maar toch ... ) aan dood. Ik ben klaar met de griep en haal voortaan de prik, ok geen 100% maar ik doe het er voor. Doe het echt even rustig aan , je hebt er niets aan om nu te gaan lopen.... Fietsen vind ik ook erg enthousiast als je het mij vraagt...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik heb nu een buikgriepje, gisteren voor het laatst overgegeven vandaag eigenlijk nergens geen last meer van behalve wat buikkramp. Maar 7KM fietsen was echt afzien zojuistZaterdag nog 21KM gefietst.
Uiteraard. Het ziet ernaar uit dat sporthorloges niet met bluetooth werken.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ook in engels gezocht?
Misschien heb je hier wat aan? Tis maar een suggestie...
https://www.google.nl/#hl(...)98c&biw=1422&bih=705
Ah... bummer! Wist ik niet...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uiteraard. Het ziet ernaar uit dat sporthorloges niet met bluetooth werken.
@DJMO, thnx!
lees nu je post pas goed: een griepprik zal niet helpen tegen een buikgriepjequote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik heb nu een buikgriepje, gisteren voor het laatst overgegeven vandaag eigenlijk nergens geen last meer van behalve wat buikkramp. Maar 7KM fietsen was echt afzien zojuistZaterdag nog 21KM gefietst.
Iedereen in de familie blijft van de griepprik af sinds mijn vader eind 2000 het syndroom van Guillain-Barrè te pakken had. Hij heeft het toen net overleefd.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
lees nu je post pas goed: een griepprik zal niet helpen tegen een buikgriepjeMaar goed, de rest van mijn post blijft gelden... rustig aan.
Ik heb de clip+ ook en die bevalt prima, redelijk goede knijper ook. Daarbij heb ik een sporthorloge + hartslagmeter van Sigma. Dingetje werkt gewoon goed alleen moet ik hem nog eens calibreren op een goede weg. Vooral nu ik geen jas meer draag gaat het kijken op het horloge ook goed. Ik moet wel zeggen dat zo'n band dragen niet alles is....quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben die grote smartphone eigenlijk wel een beetje beu geworden. Wil gewoon een horloge + simpele mp3-speler (ik heb al een Sansa Clip+), dan kan ik tenminste ook tijdens het lopen m'n hartslag checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |