Niet miepen! Ik heb er 2 weken opzitten en heb nog 4 weken te gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik ben stik jaloers... gvd
Hoop vandaag EINDELIJK mijn eerste meters te kunnen maken na 2 weken stil zitten...![]()
auwquote:Op maandag 21 mei 2012 17:22 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Niet miepen! Ik heb er 2 weken opzitten en heb nog 4 weken te gaan
Thanks!quote:Op maandag 21 mei 2012 17:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
auw
Oke, ik miep niet maar zal er extra van genieten van vanavond ;-)
Sterkte lies...
Jazekers! Lekker zelf zoeken...ik ben ook lui....quote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, dat lijkt wel rocket-science! Kan je net als met Evy gewoon oordoppen in en gaan? Ach, ik ben nog niet bij de 5-10 km.
Kan je dat ergens bestellen/downloaden? * Perruche is lui.
De NL Evy. Evy is van de Belgische start to run en Renate van de Nederlanders.. Voor de rest (denk ik) nagenoeg hetzelfde schema.quote:
Renate legt er vergeleken met Evy de zweep er over...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De NL Evy. Evy is van de Belgische start to run en Renate van de Nederlanders.. Voor de rest (denk ik) nagenoeg hetzelfde schema.
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:00 schreef VKV het volgende:
Net les 25 van Evy gelopen, 5.17 km in 32 minuten, weer een PRZowel het einde van de lessen als de 0-lijn in de challenge is in zicht
t juiste zip/unzip progje?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:14 schreef Yuki het volgende:
ARGH
Van 't weekend alle mp3's van Evy 2006 in een zipje gedownload van rennenmetevy.nl, blijk ik 'm niet uit te kunnen pakken. Downloaden van losse mp3's gaat ook niet... Frustratie!!
Ik wil morgenochtend weer lopen, maar dan heb ik wel nieuwe lessen nodig.
Heb al verschillende geprobeerd, maar kreeg steeds de melding dat de zip corrupt is...quote:
mmm... als ik zelf op de site kijk kun je niets meer downloaden...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb al verschillende geprobeerd, maar kreeg steeds de melding dat de zip corrupt is...
Vreemd. Ik krijg 'm echt niet open. Heb het al geprobeerd met de standaard unarchiver, zipeg, via de terminal...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Wiehoe het volgende:
Oei, Quoi, niet te best. Rustig aan doen.
@Yuki: Het ligt niet aan het zip bestand. Kan gewoon worden geopend.
Oi! Stiff upper lip 'n all that!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Bah, klotedag qua studeren. Kan me niets meer van welk college dan ook herinneren en het formuleren van antwoorden/aantekeningen lukt gewoon nietnet al mijn thuisfitness gedaan en zo maar 's hardlopen. Er stond wat 'langs' op de planning, maar ik ga denk ik voor max 5.5 ofzo. Zon is ook gaan schijnen
dus ik kies voor de route onder de bomen door
eens zien of dit ook kut gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |