SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Die moet bewaard wordenquote:
thanksquote:
quote:
JA MAAR AANVALLEN IS VOETBAL, Verdedigen is afbraak voetbal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef Bombvis het volgende:
Ja joh, 2 verdedigende spelers in een opstelling, moet kunnen
Oh ja dat is waar ook, verdedigen is anti-voetbal en onNederlandsquote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JA MAAR AANVALLEN IS VOETBAL, Verdedigen is afbraak voetbal.
BMIquote:
Kijk eens heel even naar boven, staat een plaatjequote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat was toch bij VI zo? of waar zag ik dat
de stroot niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
12 spelers, wat een mafkees
Willems is een baas
quote:
rommedahlquote:
tja wie andersquote:
Niemand mee eensquote:Op zondag 20 mei 2012 23:08 schreef Smoofie het volgende:
BOuma.
De jong linksback en Maduro naast BOmmel had alles opgelost, tering bert. Kk blind.
BMI!quote:
nog nooit op internationaal niveau gespeeldquote:
Ronald is bijna cruyffiaans bezig iddquote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Ronald vindt het logisch.
Dat had ik nooit verwacht.
Spuit 11234872847287346236111quote:
Tja spanje mist carlos pujol, eens kijken hoe dat daar gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe hard zouden ze daar in Duitsland en Spanje om moeten lachen.
Nou en, BMI > Bouma > Willemsquote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog nooit op internationaal niveau gespeeld
Ramos en Pique/Javi Martinez.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tja spanje mist carlos pujol, eens kijken hoe dat daar gaat.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef rubbereend het volgende:
en toen gingen we er een mooie halve finale van maken
Nee gewonnen.quote:
Kan me nog een wereldgoal tegen Uruguay herinneren. Wie maakte die ook alweer.quote:
dat was het wkquote:
Toen ie bij Chelsea speelden zeiden de commentatoren daar ook al, 'Only 21 and already looking 41'quote:
Manquote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee gewonnen.
Robben 2 penalty's ingeschoten.
Robbaas
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me nog een wereldgoal tegen Uruguay herinneren. Wie maakte die ook alweer.
Dat was 2 jaar later op het WK in Nurembergquote:
fuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 20 mei 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar later op het WK in Nuremberg
Andere teams hebben betere maar BvM doet expres enzo.quote:
Nee Gino.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ie nou op zijn arm bijna bingo?
pics?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Rayman![]()
En zijn dochter is nog een lelijk verwend kutwijf ook nog.
Ah ik zie het, lekker hoor! Mijn stream is alleen zo kut dat ik bijna niet kan lezen in welke minuut ze zitten.quote:
Oh ja? Waar gaat het over?quote:
Sport 1 nbaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen motd kut kut kut. Waar moet ik heen zappen?
laat zienquote:
Ze is ook niet lelijk lelijk, maar er zijn betere vissen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, ze heeft iig niet de looks van dr pa.
dat programma over ongedierte? kakkerlakken dus?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat programma over ongedierte? kakkerlakken dus?
kakkerlakken brrrrquote:Op zondag 20 mei 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat programma over ongedierte? kakkerlakken dus?
Geen idee, kijkt nooit sbs dus heb geen idee wat voor programmering ze hebben en was te lui om het op te zoekenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:01 schreef Grifte het volgende:
Raemon Sluiter:
Had verwacht dat Jack van Gelder nog even zou wachten met het kontkruipen van Nederlands elftalspelers.Hij komt er net uit.#lekkerbruin
Sjek:
@raemonsluiter heel chique
![]()
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 20-05-2012 om 23:33:09@jack_afc1895 Sorry Jack,was net iets te grof..was echt als grapje bedoeld..over de rand.Excuses reageer retweet
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 20-05-2012 om 23:35:50Mijn grapje over Jack was iets te grof...In humor mag veel,maar niet alles.Over het randje misschien..was absoluut niet kwetsend bedoeld! reageer retweet
Wat een zielig figuur zegquote:Op maandag 21 mei 2012 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 20-05-2012 om 23:33:09@jack_afc1895 Sorry Jack,was net iets te grof..was echt als grapje bedoeld..over de rand.Excuses reageer retweet
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 20-05-2012 om 23:35:50Mijn grapje over Jack was iets te grof...In humor mag veel,maar niet alles.Over het randje misschien..was absoluut niet kwetsend bedoeld! reageer retweet
Raemon Sluiter:
Had verwacht dat Jack van Gelder nog even zou wachten met het kontkruipen van Nederlands elftalspelers.Hij komt er net uit.#lekkerbruin
Sjek:
![]()
Jammer, zei hij een keer wat iedereen denkt...quote:Op maandag 21 mei 2012 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 20-05-2012 om 23:33:09@jack_afc1895 Sorry Jack,was net iets te grof..was echt als grapje bedoeld..over de rand.Excuses reageer retweet
Hahahquote:Op maandag 21 mei 2012 00:01 schreef Grifte het volgende:
Raemon Sluiter:
Sjek:
![]()
Die onderste is toch gewoon die britse tv kok?quote:
Raemon Sluiter:
Sjek:
![]()
Nou, die Bert heeft inderdaad een luxeprobleem...quote:
Je begint je toch wel zorgen te maken om Jack. De zomer moet verdomme nog beginnen... in Oekraïne is het anders ook niet koud in juni.quote:
Verandering valt mee en al die streepjes in het decor zijn echt lelijk. Het maakt het gewoon te druk.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:58 schreef Doublepain het volgende:
Met nieuw decor shizzle
http://nos.nl/video/37725(...)-in-nieuw-decor.html
Mooie tafel wel, moet standaard wordenquote:Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Te gast zijn Ronald de Boer, Jan van Halst, Arno Vermeulen en Ronald Waterreus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Ja, volgens mij wel.quote:
Ja, zie bericht van Doublepain hier vlak bovenquote:
Sennaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk morgen wel eerst Senna
[TV-TIP] Vanavond op RTL-7 Documentaire over Ayrton Senna.
Heb hem ooit voor de helft gezien. Grootste sportman weet ik niet wel een held en legende.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Senna![]()
Grootste sportheld OOIT.
docu uiteraard al een keer of 5 gezien
Ja, vanaf volgende week EK dingquote:
Die gaat er wel op terug komenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou Sjek afgelopen week ook in de zon hebben gezeten?
Gaat ie daar penaltys missen?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
trouwens allemaal blijven kijken nadat SV is afgelopen naar Seedorf in Suriname![]()
Het lijkt idd dat hij dat middeltje van Michael Jackson heeft gebruiktquote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef Bombvis het volgende:
Heeft die ontbruiningscrème gebruikt of ben ik het gewoon al gewend
hij word blanker van de nederlandse zonquote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef Bombvis het volgende:
Heeft die ontbruiningscrème gebruikt of ben ik het gewoon al gewend
Zijn optreden bij DWDD ookquote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogal, grootste broodmongool van de Nederlandse tv.
Weer een paar miljoen van ONZE belastingcenten op stuk geslagen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:31 schreef Jivis het volgende:
De NOS-designers zijn flink met Paint aan de slag geweest zo te zien.
900.000 euro om precies te zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Weer een paar miljoen van ONZE belastingcenten op stuk geslagen.
Ach, dat gaat ook naar Yolanthe op 3quote:Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze konden beter rechten van de PL kopen ofzoquote:Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit decor door bezuinigingen dan door uitgaven komt, zo ziet het er iig uitquote:Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef Symer het volgende:
[..]
quote:
er speelt toch geen een speler van AZ in Oranje?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Arno doet lekker vaag met zijn bronnen binnen het elftal.
Al zal hij alleen maar zo stilstaan op randje 16, dan komen er al 50% van de tegenstanders de middenlijn niet eens overquote:Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Zou Jaap Stam nog wedstrijd fit zijn
[ afbeelding ]
Robben als rechtermiddenvelder, moet kunnenquote:
thxquote:Op zondag 27 mei 2012 22:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja
http://nos.nl/sport/voetbal/eredivisie/livestream/
Thanksquote:Op zondag 27 mei 2012 22:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja
http://nos.nl/sport/voetbal/eredivisie/livestream/
gewoon 3-5-2 spelen, die extra man in de verdediging maakt toch geen bal uit met de kwaliteit die we hebben.quote:
Vermeulen is van de AZ-schoolquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Wilfried de Jong![]()
![]()
meer inhoud dan al die voetbalgasten aan tafel bij elkaar van SV
Wilfried is sowieso baas, ook met wielrennen had hij geweldig programmaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Wilfried de Jong![]()
![]()
die benen van Cancellaraquote:Op zondag 27 mei 2012 22:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wilfried is sowieso baas, ook met wielrennen had hij geweldig programma
Ditquote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Wilfried de Jong![]()
![]()
Klopt, maar dan wel zo dat je altijd zegt dat de ajax-school kut isquote:Op zondag 27 mei 2012 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De AZ school is toch de Ajax school voor kaaseters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |