Weet je nog, toen jij nog leuk was en volwassen reageerde..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat geeft de klasse van de speler aan.
Ja weet nog, half uurtje geleden toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je nog, toen jij nog leuk was en volwassen reageerde..
OH WACHT..
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je nog, toen jij nog leuk was en volwassen reageerde..
OH WACHT..
Sexy.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PFf ik ging er niet voor hoor wat denk je GGMM heeft me gisteren al kontje gegeven
Vitesse to winquote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, CS 3-0 Vitesse, Vitesse -1 ..wat heb jij gewed?
Zeker strakke opmerking van jequote:
2.0?quote:
Red bull + Vitesse ook nog en Red bull los.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse to win
Montpollier to win
Salzburg to win
Haugesund to win
Allen single en in een combo
Doe mij effe hints geven dan via DM sletjequote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Red bull + Vitesse ook nog en Red bull los.
Nondeju kan niet wachten tot voglende weekUFC 146 heavy weight action, JDS gaat Mir zo hard KO slaan en mij 100euro geven...
Alleen nog ff scouten naar de (T)KO
wutquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nondeju kan niet wachten tot voglende weekUFC 146 heavy weight action, JDS gaat Mir zo hard KO slaan en mij 100euro geven...
Alleen nog ff scouten naar de (T)KO
Ik vroeg 'm ook al of hij wilde ruilen voor een van de chicks die ik kenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics? En nummer.. (wat? hij zei toch ex)
Voor methods moet ik ff WH in de gaten houden, maar eigenlijk naar 5dimes gaan, maar moet je 500$ storten om binnen te komen, maar wel veel methods en props.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe mij effe hints geven dan via DM sletje
Pica van wond?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
De wonden op m'n arm waren net aardig dicht, springt de hond van m'n ouder er tegen aan en ligt het weer open ohohohoh
Pica van ouder?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
De wonden op m'n arm waren net aardig dicht, springt de hond van m'n ouder er tegen aan en ligt het weer open ohohohoh
Ik ben weer in mijn eigen crib, moet alleen even kijken of ik hier nog een camera ofzo heb liggen. iPhone is weereens naar de teringquote:
Welke dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
Ey HMF kijk eens of je ook op deze foto staat; is op Z4.
[ afbeelding ]
Ik sta er ook op. :p
Nee man sta er niet op. JIj bent dat joch rechtsonderin zeker?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
Ey HMF kijk eens of je ook op deze foto staat; is op Z4.
[ afbeelding ]
Ik sta er ook op. :p
Nee man.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man sta er niet op. JIj bent dat joch rechtsonderin zeker?
Nee ik zie geen dikke mannen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef Typisch het volgende:
Ik ga het toch lekker niet zeggguhh! Wilde alleen weten of HMF eropstond. Misschien Happel?
Nee joh. Op Z1 zit echt een bazen negert, jaar of 50 denk ik. Altijd stom dronken, lekker schreeuwen om niks.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
Daarom algeheel negerverbod (op het veld na).
Ga eens dood.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik zie geen dikke mannen.
Kidding hap
Helaas man.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
Goffedommegaat hem nuet worden 3-0 vitesse dan maar 2-0
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Cara batst mooie wijven man. Zijn ex wasgoed materiaal
hee vieze fappertquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics? En nummer.. (wat? hij zei toch ex)
Same dik mooi weer hier in Duitsland.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds zon en enigszins benauwd hier.
Maai daar zit doekoe in.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand dit toevallig vindt mag dit bij mij langsgebracht worden
Volg het nieuws katzo er is een mooie aardbeving geweest bij Bolonga.quote:
Mooie aardbeving?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volg het nieuws katzo er is een mooie aardbeving geweest bij Bolonga.
Hoeveel betaal je?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand dit toevallig vindt mag dit bij mij langsgebracht worden
Ja mooi om te zien hoe de grond begon te trillen en die huiskes langzaam inzaktenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mooi om te zien hoe de grond begon te trillen en die huiskes langzaam inzakten
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mooi om te zien hoe de grond begon te trillen en die huiskes langzaam inzakten
quote:
Oke dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie kunnen de schoonheid van de natuur tegen cultuur gewoon niet waarderen.,
De fuck.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gast zei Putaquote:
Nee niets.,quote:
Wat is dit nou weer voor een onzin?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Die overacting van Vitesse omdat ze Europees binnenhebbenPlaatsvervangende schaamte
Want?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Die overacting van Vitesse omdat ze Europees binnenhebbenPlaatsvervangende schaamte
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin?
Welke overacting?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Het had Van der Brom zijn baan gewoon kunnen kosten + een hoop spelers hun plek. Daarbij is Europees voetbal gewoon een schitterend slot op een degelijk seizoen dus leg mij eens uit waarom?quote:
Waar is dat feestje?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het had Van der Brom zijn baan gewoon kunnen kosten + een hoop spelers hun plek. Daarbij is Europees voetbal gewoon een schitterend slot op een degelijk seizoen dus leg mij eens uit waarom?
fc subsidie xDquote:Op zondag 20 mei 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De sfeer bij Ajax na het 31e landskampioenschap was nog rustiger.
No shit.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De sfeer bij Ajax na het 31e landskampioenschap was nog rustiger.
Dat krijg je als je het eenmaal zo gewend bent.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
Het kampioensfeestje van SV bal op het dak F1 in de vijfde klasse E was nog sfeervoller dan dat gebeuren op 'arena park'
Ja. Fakkels, bier, lekkere wijven alles!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
komt er nu ook een huldiging voor vitesse net zoals bij feijenroord
Alsof de CL binnen was.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
komt er nu ook een huldiging voor vitesse net zoals bij feijenroord
Mooi feestje he.quote:
Mwa wel logischer dan het feest na de 4-2 iig.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi feestje he.
Kunnen ze in de rest van het land nog wat van leren.
Ik kon me nog herinneren dat iedereen in het Feijenoordtopic zat te stressen: shit een huldiging we verlagen ons tot niveau twente etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi feestje he.
Kunnen ze in de rest van het land nog wat van leren.
Het was dan ook geen huldiging pikkebaas. Als de laatste wedstrijd een thuiswedstrijd was geweest had niemand het erover.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon me nog herinneren dat iedereen in het Feijenoordtopic zat te stressen: shit een huldiging we verlagen ons tot niveau twente etc.
Uiteindelijk was het ook gewoon een spontaan ongeregisseerd feestje. Vanaf het centrum tot aan zuid feestende mensen over straat, bus die werd opgewacht, vakken die werden opengebroken. Mooi toch.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon me nog herinneren dat iedereen in het Feijenoordtopic zat te stressen: shit een huldiging we verlagen ons tot niveau twente etc.
voor PSV begint het ook akelig op te lopen. 4 seizoenen al niet in de top 2quote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Achja 2de wordt je niet altijd hé, vooral als het zooooooo lang geleden is
Hé dat mag je niet zeggen want volgend jaar lukt het ze wel weer want er ligt nog wat gemeente geld.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor PSV begint het ook akelig op te lopen. 4 seizoenen al niet in de top 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goals?quote:"Ik wil graag weten wat de club van plan is en wat mijn rol binnen het team zal zijn", vervolgde Torres. "Wat mijn taken zullen zijn, wat de club van mij verwacht. En dan bepalen of het het waard is."
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hé dat mag je niet zeggen want volgend jaar lukt het ze wel weer want er ligt nog wat gemeente geld.Duits geld bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hé dat mag je niet zeggen want volgend jaar lukt het ze wel weer want er ligt nog wat gemeente geld.PSV denkt dat ze al kampioen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig heeft de gemeente het van een Duitse bank geleend. Als ik salaris krijg en het dan uitgeef aan jou is het toch ook mijn geld? Of heb jij dat geld dan ook van mijn werkgever gehad?quote:
Sowieso anders moet je je team ook niet steunen, je doet mee om kampioen te worden.. Netzoals sommige landen op het EK, we zullen ze hoog mogelijk proberen te komenquote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso anders moet je je team ook niet steunen, je doet mee om kampioen te worden.. Netzoals sommige landen op het EK, we zullen ze hoog mogelijk proberen te komen![]()
Je doet mee om de prijzen en niet om te verliezen.
Boeit mij wat manquote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft de gemeente het van een Duitse bank geleend. Als ik salaris krijg en het dan uitgeef aan jou is het toch ook mijn geld? Of heb jij dat geld dan ook van mijn werkgever gehad?
Ik zie al jaren geen winnaarsmentaliteit meer in Eindhoven sinds het laatste kampioenschap.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso anders moet je je team ook niet steunen, je doet mee om kampioen te worden.. Netzoals sommige landen op het EK, we zullen ze hoog mogelijk proberen te komen![]()
Je doet mee om de prijzen en niet om te verliezen.
Volksfeestjes Feyenoord-style. Zullen mensen van buitenaf, en al helemaal boertjes, toch nooit wat van begrijpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Achja 2de wordt je niet altijd hé, vooral als het zooooooo lang geleden is
Dus je wilt zeggen dat je aan een EK/WK gaat meedoen om te verliezen? Der is maar een ding en dat is die beker pakken.quote:
We worden toch niet Europees Kampioen. Laat het maar 4 augustus zijn. Verheug me meer op het nieuwe seizoen dan het EK met onze faalverdediging.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je aan een EK/WK gaat meedoen om te verliezen? Der is maar een ding en dat is die beker pakken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Boeit mij wat man![]()
Post het in de PSV gemeente topic ofzo
Jij reageert er toch zelf op? Mafkees.quote:
NL gaat sowieso het EK winnenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We worden toch niet Europees Kampioen. Laat het maar 4 augustus zijn. Verheug me meer op het nieuwe seizoen dan het EK met onze faalverdediging.
Je typte het foutquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Jij reageert er toch zelf op? Mafkees.
Hij denkt dat dat Jetro Willems is.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom heb jij een Bruno Martins Indi ui? Je bent toch een PSV'er?
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom heb jij een Bruno Martins Indi ui? Je bent toch een PSV'er?
Ik ben bang dat ik dan in aanraking kom met justitie.. Alcohol aan minderjarigen geven enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent bang dat je een kratje bier moet lozen?
Het ek voor daklozen misschienquote:
Als Ierland zijnde? (sorry steven)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je aan een EK/WK gaat meedoen om te verliezen?
Lekker boeiend, je gaat dan aan de wedstrijd beginnen met het idee zo deze gaan we winnen klaar. Niet met het idee ''oei misschien kunnen we dit wel helemaal niet winnen!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Ierland zijnde? (sorry steven)
Dan ga je er niet heen met het idee dat je hem gaat winnen nee. Dan ga je het gewoon zo goed mogelijk doen.
Dat zou een slechte instelling zijn, je hoort nu bij de top 16 van Europa.. Je kan die beker pakken, dan moet je daar gewoon voor gaan. Anders moet je gewoon niet meedoenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je er niet heen met het idee dat je hem gaat winnen nee. Dan ga je het gewoon zo goed mogelijk doen.
Ik schat de kan van Ierland groter in dan die van Nederland op dit momentquote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtfquote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik schat de kan van Ierland groter in dan die van Nederland op dit moment
Uiteraard ga je elke wedstrijd proberen te winnen, maar lijkt me sterk dat ze naar het toernooi gaan met de gedachte dat ze kans maken. Zoiets zal groeien tijdens het toernooi, als je verrast.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker boeiend, je gaat dan aan de wedstrijd beginnen met het idee zo deze gaan we winnen klaar. Niet met het idee ''oei misschien kunnen we dit wel helemaal niet winnen!!''
Joh, Ga jij lekekr in de tuin steengrillen onder NED-DUI en dan 0-5 verlies zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Typisch het volgende:
Negatievelingen toch altijd.En dan achteraf je gelijk halen zeker.'' IK ZEI HET TOCH'' enzo
Dus je punt is?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard ga je elke wedstrijd proberen te winnen, maar lijkt me sterk dat ze naar het toernooi gaan met de gedachte dat ze kans maken. Zoiets zal groeien tijdens het toernooi, als je verrast.
En dan wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ga jij lekekr in de tuin steengrillen onder NED-DUI en dan 0-5 verlies zien.
Maar dankzij deze man kon iedereen vrijuit voetballenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde er een Ajax speler in de laatste minuut.
Nee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik vergeten inmiddels>>>>>>>> . <<<<<<<
Komt omdat er geen enkele vorm van humor in te ontdekken is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... wat heb ik toch een hekel aan Family guy en American Dad.
Ik zie de poging tot het maken van een grap, maar wat slaat het de plank toch vreselijk misquote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat er geen enkele vorm van humor in te ontdekken is.
En toch heeft het blijkbaar genoeg succes om niet gecanccelt te worden, triest eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie de poging tot het maken van een grap, maar wat slaat het de plank toch vreselijk mis
ik vind het best wel leuk tbhquote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch heeft het blijkbaar genoeg succes om niet gecanccelt te worden, triest eigenlijk.
wtfquote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch heeft het blijkbaar genoeg succes om niet gecanccelt te worden, triest eigenlijk.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
Southpark, Family Guy, American Dad als je onder invloed bent.
Dat verklaart een hoop.quote:
Lekker kortzichtig, ''ik vind het niet leuk dus triest dat het nog op tv is''.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toen pas ging het belletje rinkelen?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben levenloos![]()
Net al de nieuwe OP voor Eredivisieverslagen 2012/2013 inelkaar geflanst
fuk yea nigur fuk yeuhquote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
gvd gaat hier weer los in Tilburg. Zwaar onweer, keiharde regenbuien. Mooie is dat Willem 2 gehuldigd wordt in het centrum atm.
http://buienradar.nl/ gezelliequote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
gvd gaat hier weer los in Tilburg. Zwaar onweer, keiharde regenbuien. Mooie is dat Willem 2 gehuldigd wordt in het centrum atm.
Nou mooi ga wat van je leven maken zou ik zeggen. Mazzel!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben levenloos![]()
Net al de nieuwe OP voor Eredivisieverslagen 2012/2013 inelkaar geflanst
Triest dat er zoveel mensen zijn met zo'n raar gevoel voor humor bedoelde ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig, ''ik vind het niet leuk dus triest dat het nog op tv is''.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
komt dat zooitje nou Rdam zn kant op?quote:
Oh...ben jij de nieuwe aanwinst hier in de SC? Kwam jij gratis met een kratje Schultenbrauer ofzo? Mijn god zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom deden die sjappies van willem 2 hun clubnaam niet gewoon willem noemen
of was die al bezet xD
ne een kratje heineke xDquote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...ben jij de nieuwe aanwinst hier in de SC? Kwam jij gratis met een kratje Schultenbrauer ofzo? Mijn god zeg.
Laat gaan joh, volgens mij is hij nog jong.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...ben jij de nieuwe aanwinst hier in de SC? Kwam jij gratis met een kratje Schultenbrauer ofzo? Mijn god zeg.
Iksdee so willekeurigquote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom deden die sjappies van willem 2 hun clubnaam niet gewoon willem noemen
of was die al bezet xD
Misschien heb jij een ander soort humor?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat er zoveel mensen zijn met zo'n raar gevoel voor humor bedoelde ik.
Ja GeeGeeEmEmquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat gaan joh, volgens mij is hij nog jong.
Dat sowieso. Ik heb een heel slecht gevoel voor humor.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien heb jij een ander soort humor?
Dat kan, hoeft neitquote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb een heel slecht gevoel voor humor.
ben net 11 geworgenquote:
Hmm.. toch maar een kloonscan aanvragen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben net 11 geworgen
krreeg for mjn vorige verjaardag een thuis tenu van agovv fuking vet was dat
AGOVV zuigt man, enige positieve is Mertensquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben net 11 geworgen
krreeg for mjn vorige verjaardag een thuis tenu van agovv fuking vet was dat
Mijn zus is 16 jaar. Kan onmogelijk een zusJE zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben jij het zusje van Ajacied422 misschien?
Picsquote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus is 16 jaar. Kan onmogelijk een zusJE zijn
Oh ik dacht dat ze jonger was, pics?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pics van je zus?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PICSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan je alleen beoordelen dmv picsquote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
PICSSSSSSSSSSSHaar vriend is toch al bijna met pensioen was het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet je zus ook aan korfbal ?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zo boos man, geljik!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon opdonderen of enigszins inhoudelijk posten?
Dat zeg je nu pas?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, jij hebt het syndroom van down manquote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ajacied, is een autistische korfballer?
Erge kan het niet worden toch?
Jawel. Een autistische korfballer die voor Ajax is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ajacied, is een autistische korfballer?
Erge kan het niet worden toch?
Albanus is het niet eens met jouquote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles wat positief is over PSV kan ik niet serieus nemen
BMI is met niemand te vergelijken aangezien er nog nooit zo'n oppermachtige verdediger als Bruno is geweestquote:Op zondag 20 mei 2012 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BMI is sowieso Stam/Cannavaro en Lucio 2.0
Ulliquote:Op zondag 20 mei 2012 20:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
BMI is met niemand te vergelijken aangezien er nog nooit zo'n oppermachtige verdediger als Bruno is geweest
Fiets met je luie reet naar een supermarkt dang.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
gvd...niks te eten in huis en honger hebben.Pizza'tje bellen dan maar.
Het is hier extreem slecht weer. En super is niet meer open, tenzij AH to Go. Miss fiets ik daar wel ff naartoe dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Fiets met je luie reet naar een supermarkt dang.
Nee dat was gewoon wat getroll, abrikoos.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, jij hebt het syndroom van down man
gvd man niet met abrikoos sgelde ja!!!11quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon wat getroll, abrikoos.
Hé boelers, kunnen jullie allebei gewoon je bek houden en normaal posten. De SC wordt een beetje treurig als hier alleen maar pubers ruzie zitten te maken en examens zitten te bespreken.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon wat getroll, abrikoos.
Hij zit gewoon met zijn eigen accounts ruzie te makenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé boelers, kunnen jullie allebei gewoon je bek houden en normaal posten. De SC wordt een beetje treurig als hier alleen maar pubers ruzie zitten te maken en examens zitten te bespreken.
Ik doe normaal grote kapi.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé boelers, kunnen jullie allebei gewoon je bek houden en normaal posten. De SC wordt een beetje treurig als hier alleen maar pubers ruzie zitten te maken en examens zitten te bespreken.
Laten we het op plaatjes houden inderdaad... Eens kijken wat mijn privecollectie te bieden heeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe ook normaal kapiteinquote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied422 heeft IsaacCuenca ook ff aangemaakt?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hij zit gewoon met zijn eigen accounts ruzie te maken
Dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we het op plaatjes houden inderdaad... Eens kijken wat mijn privecollectie te bieden heeft.
Gewoon aparte sc openen voor autisten die wat ouder zijn. Oh wacht, dat is hools.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied422 heeft IsaacCuenca ook ff aangemaakt?
Hmm moet ik ook nog steeds een keer downloaden (betaalde downloads uiteraard)quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
LOLOLOLOLOLOLLLL STRAKS DE NIEUWE GAME OF THRONES![]()
Guttenluckquote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou je in het Duits succes wensen, maar ik ken geen woord Duits, doei.
Daarom denk je dat NL 0-5 verliest van Duitslandquote:
Viel erfolg en Guttenluckquote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou je in het Duits succes wensen, maar ik ken geen woord Duits, doei.
Is er überhaupt iets tussen ons?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kapitein, is alles nu chill tussen ons
Kapi gaat je morgen op het schoolplein opwachtenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, maar net sprak je me geringschattend aan. Dus dacht misschien is er iets mis, dus ik vroeg ff, maar t is allemaal flex zo te zien.quote:
Ik heb vandaag aflevering 1 geprobeerd., misschien was ik te moe., of was het te langdraadig .,quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
LOLOLOLOLOLOLLLL STRAKS DE NIEUWE GAME OF THRONES![]()
De porno afleveringen moeten nog komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb vandaag aflevering 1 geprobeerd., misschien was ik te moe., of was het te langdraadig .,
maar de oogjes vielen dicht.,
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De porno afleveringen moeten nog komen.
Gelijk aflevering 1 ook gelijk 61 minuten., staat nu verder op pauze omdat God Los anders straks nog maar even proberen., hoe is het met het roken Kapitein?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De porno afleveringen moeten nog komen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog, maar ik ga die serie ook maar eens downloaden.
Geen sigaret meer aangeraakt en zonder problemen man.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelijk aflevering 1 ook gelijk 61 minuten., staat nu verder op pauze omdat God Los anders straks nog maar even proberen., hoe is het met het roken Kapitein?
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog, maar ik ga die serie ook maar eens downloaden.
Caland had ook maanden lang een UI met 4-2, dus wat is hier mis mee?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel man. Wat is dit voor debiele UI man.Het lijkt meer op een entree kaartje ofzo.
Het valt me nu pas op dat er 10-0 staat.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Caland had ook maanden lang een UI met 4-2, dus wat is hier mis mee?
Niks mis mee, geschiedenis is hetquote:Op zondag 20 mei 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat er 10-0 staat.
Dat zal gelijk hetgeen zijn wat er mis mee is.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Caland had ook maanden lang een UI met 4-2, dus wat is hier mis mee?
GGMM zegt 't.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat er 10-0 staat.
Dat zal gelijk hetgeen zijn wat er mis mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |