Hij zit gewoon met zijn eigen accounts ruzie te makenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé boelers, kunnen jullie allebei gewoon je bek houden en normaal posten. De SC wordt een beetje treurig als hier alleen maar pubers ruzie zitten te maken en examens zitten te bespreken.
Ik doe normaal grote kapi.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé boelers, kunnen jullie allebei gewoon je bek houden en normaal posten. De SC wordt een beetje treurig als hier alleen maar pubers ruzie zitten te maken en examens zitten te bespreken.
Laten we het op plaatjes houden inderdaad... Eens kijken wat mijn privecollectie te bieden heeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe ook normaal kapiteinquote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied422 heeft IsaacCuenca ook ff aangemaakt?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hij zit gewoon met zijn eigen accounts ruzie te maken
Dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we het op plaatjes houden inderdaad... Eens kijken wat mijn privecollectie te bieden heeft.
Gewoon aparte sc openen voor autisten die wat ouder zijn. Oh wacht, dat is hools.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied422 heeft IsaacCuenca ook ff aangemaakt?
Hmm moet ik ook nog steeds een keer downloaden (betaalde downloads uiteraard)quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
LOLOLOLOLOLOLLLL STRAKS DE NIEUWE GAME OF THRONES![]()
Ik wou je in het Duits succes wensen, maar ik ken geen woord Duits, doei.quote:
Guttenluckquote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou je in het Duits succes wensen, maar ik ken geen woord Duits, doei.
Daarom denk je dat NL 0-5 verliest van Duitslandquote:
Viel erfolg en Guttenluckquote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou je in het Duits succes wensen, maar ik ken geen woord Duits, doei.
Is er überhaupt iets tussen ons?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kapitein, is alles nu chill tussen ons
Kapi gaat je morgen op het schoolplein opwachtenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik voel wel chemie.quote:
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |