Dat krijg je als je het eenmaal zo gewend bent.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
Het kampioensfeestje van SV bal op het dak F1 in de vijfde klasse E was nog sfeervoller dan dat gebeuren op 'arena park'
Ja. Fakkels, bier, lekkere wijven alles!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
komt er nu ook een huldiging voor vitesse net zoals bij feijenroord
Alsof de CL binnen was.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
komt er nu ook een huldiging voor vitesse net zoals bij feijenroord
Mooi feestje he.quote:
Mwa wel logischer dan het feest na de 4-2 iig.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi feestje he.
Kunnen ze in de rest van het land nog wat van leren.
Ik kon me nog herinneren dat iedereen in het Feijenoordtopic zat te stressen: shit een huldiging we verlagen ons tot niveau twente etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi feestje he.
Kunnen ze in de rest van het land nog wat van leren.
Het was dan ook geen huldiging pikkebaas. Als de laatste wedstrijd een thuiswedstrijd was geweest had niemand het erover.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon me nog herinneren dat iedereen in het Feijenoordtopic zat te stressen: shit een huldiging we verlagen ons tot niveau twente etc.
Uiteindelijk was het ook gewoon een spontaan ongeregisseerd feestje. Vanaf het centrum tot aan zuid feestende mensen over straat, bus die werd opgewacht, vakken die werden opengebroken. Mooi toch.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon me nog herinneren dat iedereen in het Feijenoordtopic zat te stressen: shit een huldiging we verlagen ons tot niveau twente etc.
voor PSV begint het ook akelig op te lopen. 4 seizoenen al niet in de top 2quote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Achja 2de wordt je niet altijd hé, vooral als het zooooooo lang geleden is
Hé dat mag je niet zeggen want volgend jaar lukt het ze wel weer want er ligt nog wat gemeente geld.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor PSV begint het ook akelig op te lopen. 4 seizoenen al niet in de top 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goals?quote:"Ik wil graag weten wat de club van plan is en wat mijn rol binnen het team zal zijn", vervolgde Torres. "Wat mijn taken zullen zijn, wat de club van mij verwacht. En dan bepalen of het het waard is."
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hé dat mag je niet zeggen want volgend jaar lukt het ze wel weer want er ligt nog wat gemeente geld.Duits geld bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hé dat mag je niet zeggen want volgend jaar lukt het ze wel weer want er ligt nog wat gemeente geld.PSV denkt dat ze al kampioen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig heeft de gemeente het van een Duitse bank geleend. Als ik salaris krijg en het dan uitgeef aan jou is het toch ook mijn geld? Of heb jij dat geld dan ook van mijn werkgever gehad?quote:
Sowieso anders moet je je team ook niet steunen, je doet mee om kampioen te worden.. Netzoals sommige landen op het EK, we zullen ze hoog mogelijk proberen te komenquote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso anders moet je je team ook niet steunen, je doet mee om kampioen te worden.. Netzoals sommige landen op het EK, we zullen ze hoog mogelijk proberen te komen![]()
Je doet mee om de prijzen en niet om te verliezen.
Boeit mij wat manquote:Op zondag 20 mei 2012 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft de gemeente het van een Duitse bank geleend. Als ik salaris krijg en het dan uitgeef aan jou is het toch ook mijn geld? Of heb jij dat geld dan ook van mijn werkgever gehad?
Ik zie al jaren geen winnaarsmentaliteit meer in Eindhoven sinds het laatste kampioenschap.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso anders moet je je team ook niet steunen, je doet mee om kampioen te worden.. Netzoals sommige landen op het EK, we zullen ze hoog mogelijk proberen te komen![]()
Je doet mee om de prijzen en niet om te verliezen.
Volksfeestjes Feyenoord-style. Zullen mensen van buitenaf, en al helemaal boertjes, toch nooit wat van begrijpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Achja 2de wordt je niet altijd hé, vooral als het zooooooo lang geleden is
Dus je wilt zeggen dat je aan een EK/WK gaat meedoen om te verliezen? Der is maar een ding en dat is die beker pakken.quote:
We worden toch niet Europees Kampioen. Laat het maar 4 augustus zijn. Verheug me meer op het nieuwe seizoen dan het EK met onze faalverdediging.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je aan een EK/WK gaat meedoen om te verliezen? Der is maar een ding en dat is die beker pakken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Boeit mij wat man![]()
Post het in de PSV gemeente topic ofzo
Jij reageert er toch zelf op? Mafkees.quote:
NL gaat sowieso het EK winnenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We worden toch niet Europees Kampioen. Laat het maar 4 augustus zijn. Verheug me meer op het nieuwe seizoen dan het EK met onze faalverdediging.
Je typte het foutquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Jij reageert er toch zelf op? Mafkees.
Hij denkt dat dat Jetro Willems is.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom heb jij een Bruno Martins Indi ui? Je bent toch een PSV'er?
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom heb jij een Bruno Martins Indi ui? Je bent toch een PSV'er?
Ik ben bang dat ik dan in aanraking kom met justitie.. Alcohol aan minderjarigen geven enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent bang dat je een kratje bier moet lozen?
Het ek voor daklozen misschienquote:
Als Ierland zijnde? (sorry steven)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je aan een EK/WK gaat meedoen om te verliezen?
Lekker boeiend, je gaat dan aan de wedstrijd beginnen met het idee zo deze gaan we winnen klaar. Niet met het idee ''oei misschien kunnen we dit wel helemaal niet winnen!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Ierland zijnde? (sorry steven)
Dan ga je er niet heen met het idee dat je hem gaat winnen nee. Dan ga je het gewoon zo goed mogelijk doen.
Dat zou een slechte instelling zijn, je hoort nu bij de top 16 van Europa.. Je kan die beker pakken, dan moet je daar gewoon voor gaan. Anders moet je gewoon niet meedoenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je er niet heen met het idee dat je hem gaat winnen nee. Dan ga je het gewoon zo goed mogelijk doen.
Ik schat de kan van Ierland groter in dan die van Nederland op dit momentquote:Op zondag 20 mei 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtfquote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik schat de kan van Ierland groter in dan die van Nederland op dit moment
Uiteraard ga je elke wedstrijd proberen te winnen, maar lijkt me sterk dat ze naar het toernooi gaan met de gedachte dat ze kans maken. Zoiets zal groeien tijdens het toernooi, als je verrast.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker boeiend, je gaat dan aan de wedstrijd beginnen met het idee zo deze gaan we winnen klaar. Niet met het idee ''oei misschien kunnen we dit wel helemaal niet winnen!!''
Die speelde bagger man.quote:
Joh, Ga jij lekekr in de tuin steengrillen onder NED-DUI en dan 0-5 verlies zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:08 schreef Typisch het volgende:
Negatievelingen toch altijd.En dan achteraf je gelijk halen zeker.'' IK ZEI HET TOCH'' enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |