En toen pas ging het belletje rinkelen?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben levenloos![]()
Net al de nieuwe OP voor Eredivisieverslagen 2012/2013 inelkaar geflanst
fuk yea nigur fuk yeuhquote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
gvd gaat hier weer los in Tilburg. Zwaar onweer, keiharde regenbuien. Mooie is dat Willem 2 gehuldigd wordt in het centrum atm.
http://buienradar.nl/ gezelliequote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
gvd gaat hier weer los in Tilburg. Zwaar onweer, keiharde regenbuien. Mooie is dat Willem 2 gehuldigd wordt in het centrum atm.
Nou mooi ga wat van je leven maken zou ik zeggen. Mazzel!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben levenloos![]()
Net al de nieuwe OP voor Eredivisieverslagen 2012/2013 inelkaar geflanst
Triest dat er zoveel mensen zijn met zo'n raar gevoel voor humor bedoelde ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig, ''ik vind het niet leuk dus triest dat het nog op tv is''.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
komt dat zooitje nou Rdam zn kant op?quote:
Oh...ben jij de nieuwe aanwinst hier in de SC? Kwam jij gratis met een kratje Schultenbrauer ofzo? Mijn god zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom deden die sjappies van willem 2 hun clubnaam niet gewoon willem noemen
of was die al bezet xD
ne een kratje heineke xDquote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...ben jij de nieuwe aanwinst hier in de SC? Kwam jij gratis met een kratje Schultenbrauer ofzo? Mijn god zeg.
Laat gaan joh, volgens mij is hij nog jong.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...ben jij de nieuwe aanwinst hier in de SC? Kwam jij gratis met een kratje Schultenbrauer ofzo? Mijn god zeg.
Iksdee so willekeurigquote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom deden die sjappies van willem 2 hun clubnaam niet gewoon willem noemen
of was die al bezet xD
Misschien heb jij een ander soort humor?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat er zoveel mensen zijn met zo'n raar gevoel voor humor bedoelde ik.
Ja GeeGeeEmEmquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat gaan joh, volgens mij is hij nog jong.
Dat sowieso. Ik heb een heel slecht gevoel voor humor.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien heb jij een ander soort humor?
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:
Dat kan, hoeft neitquote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb een heel slecht gevoel voor humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |