Dus je punt is?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard ga je elke wedstrijd proberen te winnen, maar lijkt me sterk dat ze naar het toernooi gaan met de gedachte dat ze kans maken. Zoiets zal groeien tijdens het toernooi, als je verrast.
En dan wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ga jij lekekr in de tuin steengrillen onder NED-DUI en dan 0-5 verlies zien.
True, maar om daarom de winst maar op zijn conto te schrijven gaat me net iets te ver.quote:
Maar dankzij deze man kon iedereen vrijuit voetballenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde er een Ajax speler in de laatste minuut.
Ben ik vergeten inmiddels.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik vergeten inmiddels>>>>>>>> . <<<<<<<
Komt omdat er geen enkele vorm van humor in te ontdekken is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... wat heb ik toch een hekel aan Family guy en American Dad.
Goeiequote:
Ik zie de poging tot het maken van een grap, maar wat slaat het de plank toch vreselijk misquote:Op zondag 20 mei 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat er geen enkele vorm van humor in te ontdekken is.
En toch heeft het blijkbaar genoeg succes om niet gecanccelt te worden, triest eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie de poging tot het maken van een grap, maar wat slaat het de plank toch vreselijk mis
ik vind het best wel leuk tbhquote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch heeft het blijkbaar genoeg succes om niet gecanccelt te worden, triest eigenlijk.
wtfquote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch heeft het blijkbaar genoeg succes om niet gecanccelt te worden, triest eigenlijk.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
Southpark, Family Guy, American Dad als je onder invloed bent.
Dat verklaart een hoop.quote:
Lekker kortzichtig, ''ik vind het niet leuk dus triest dat het nog op tv is''.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat méén je niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |