Weet je nog, toen jij nog leuk was en volwassen reageerde..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat geeft de klasse van de speler aan.
Ja weet nog, half uurtje geleden toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je nog, toen jij nog leuk was en volwassen reageerde..
OH WACHT..
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je nog, toen jij nog leuk was en volwassen reageerde..
OH WACHT..
Sexy.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PFf ik ging er niet voor hoor wat denk je GGMM heeft me gisteren al kontje gegeven
Vitesse to winquote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, CS 3-0 Vitesse, Vitesse -1 ..wat heb jij gewed?
Zeker strakke opmerking van jequote:
2.0?quote:
Red bull + Vitesse ook nog en Red bull los.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse to win
Montpollier to win
Salzburg to win
Haugesund to win
Allen single en in een combo
Doe mij effe hints geven dan via DM sletjequote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Red bull + Vitesse ook nog en Red bull los.
Nondeju kan niet wachten tot voglende weekUFC 146 heavy weight action, JDS gaat Mir zo hard KO slaan en mij 100euro geven...
Alleen nog ff scouten naar de (T)KO
wutquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nondeju kan niet wachten tot voglende weekUFC 146 heavy weight action, JDS gaat Mir zo hard KO slaan en mij 100euro geven...
Alleen nog ff scouten naar de (T)KO
Ik vroeg 'm ook al of hij wilde ruilen voor een van de chicks die ik kenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics? En nummer.. (wat? hij zei toch ex)
Voor methods moet ik ff WH in de gaten houden, maar eigenlijk naar 5dimes gaan, maar moet je 500$ storten om binnen te komen, maar wel veel methods en props.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe mij effe hints geven dan via DM sletje
Pica van wond?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
De wonden op m'n arm waren net aardig dicht, springt de hond van m'n ouder er tegen aan en ligt het weer open ohohohoh
Pica van ouder?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
De wonden op m'n arm waren net aardig dicht, springt de hond van m'n ouder er tegen aan en ligt het weer open ohohohoh
Ik ben weer in mijn eigen crib, moet alleen even kijken of ik hier nog een camera ofzo heb liggen. iPhone is weereens naar de teringquote:
Welke dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
Ey HMF kijk eens of je ook op deze foto staat; is op Z4.
[ afbeelding ]
Ik sta er ook op. :p
Nee man sta er niet op. JIj bent dat joch rechtsonderin zeker?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
Ey HMF kijk eens of je ook op deze foto staat; is op Z4.
[ afbeelding ]
Ik sta er ook op. :p
Nee man.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man sta er niet op. JIj bent dat joch rechtsonderin zeker?
Nee ik zie geen dikke mannen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef Typisch het volgende:
Ik ga het toch lekker niet zeggguhh! Wilde alleen weten of HMF eropstond. Misschien Happel?
Nee joh. Op Z1 zit echt een bazen negert, jaar of 50 denk ik. Altijd stom dronken, lekker schreeuwen om niks.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
Daarom algeheel negerverbod (op het veld na).
Ga eens dood.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik zie geen dikke mannen.
Kidding hap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |