met een guestpass kan je niet verder dan de skeleton king.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Nu ik me toch kan voorbereiden:
Wat moet je eigenlijk doen als je de boss van de guest account hebt verslaan, die 1e dus?
Moet je dan naar een andere map lopen ofzo voor het volgende deel?
Die skeletion king inderdaad dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met een guestpass kan je niet verder dan de skeleton king.
Dat was bij het begin ook zo. Toen kregen we waar we net waren.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nieuwe foutmelding: The servers are busy at this time.
En de skeleton king was niet de laatste boss van act 1quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met een guestpass kan je niet verder dan de skeleton king.
Je blijft gewoon het verhaal volgen. Terug naar town en verder gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Die skeletion king inderdaad dus.
Ik had die verslagen en mijn account geupgraded. Moet ik dan gewoon naar een poort lopen om naar een nieuwe map te gaan om de storyline te volgen?
Denk dat je dan als laatste met Decard praat en dan in die stad blijft i.p.v. naar de desert zone te gaan. Je kan alleen op Normal dan want je moet hem helemaal uitspelen voor een moeilijker level.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Nu ik me toch kan voorbereiden:
Wat moet je eigenlijk doen als je de boss van de guest account hebt verslaan, die 1e dus?
Moet je dan naar een andere map lopen ofzo voor het volgende deel?
Crapquote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat was bij het begin ook zo. Toen kregen we waar we net waren.
We are currently testing some possible fixes for the issues encountered, and hope this will help us get the service back up as soon as possible.quote:
Gewoon je eigen weg volgen. Handig is als je wat vitality items krijgt op je armor. HP is wel aardig belangrijk. En die stomme pijltjes doen nog wel beste damage.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Mijn Battlenet account is: Ashur#2286
Waar kun je trouwens tips vinden over hoe je je karakter het beste kunt "bouwen". Ik zit op level 18 met Witch Doctor en gebruik nog steeds die stomme pijltjes :S. Welke attributen zijn het belangrijkste?
Nooit, wel ga ik proberen om mensen zover te krijgen mijn items te kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier van plan om real money in het auction house te gaan gebruiken?
Afhankelijk van wat het mij kost om spullen aan te bieden, ga ik wel spullen aanbiede, maar ik ga er geen spulletjes kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:32 schreef GlenSpey het volgende:
Eens, bij sc2 heb je tenminste nog een offline mode, wat ook sp+mp isquote:Op zondag 20 mei 2012 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk is het van de zotte dat ik een singleplayer-spel dat ik gekocht heb niet kan spelen, omdat de servers down zijn.
Denk dat ik er uit nieuwsgierigheid zo af en toe wel dingen opgooi, maar ben zeker niet van plan er zelf van te kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:32 schreef GlenSpey het volgende:
SC2 heb ik ook, maar alweer een eeuwigheid niet meer gespeeld.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Eens, bij sc2 heb je tenminste nog een offline mode, wat ook sp+mp is
Ik vrees inderdaad dat dit veel gaat voorkomen. Iedereen die een real price op zn spulletjes zet zodat je op een gegeven moment wel móet gaan investeren met echte centjes. Los van dat je er leuk mee kan verdienen als je alleen verkoopt vind ik het maar een slechte zaak...quote:Op zondag 20 mei 2012 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit, wel ga ik proberen om mensen zover te krijgen mijn items te kopen.
diiiiiiiiiiiiiiiiiiiit is blizzardquote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef Zosk het volgende:
Echt wat is diiiiiiiiiiiiiiiiiiiit nouik word nu echt ongeduldig
Zo gaat dat meestal in zijn werk, je identificeert het probleem eerst, als dat vastgesteld is ga je zoeken naar bruikbare oplossingen, dan begin je ze te testen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Snoepje5 het volgende:
4 uur na het probleem beginnen ze met het testen van oplossingen
Ik vind dat best snelquote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Snoepje5 het volgende:
4 uur na het probleem beginnen ze met het testen van oplossingen
leg uit?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet je bij ons eens mee komen, dan gaat het door tot het hoofdkantoor
Nou, dan ligt het hele vervoer voor europa eruit dus dat wordt niet echt gewaardeerd als het er al een half uur uitligtquote:
was net ook alquote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Hukkie het volgende:
Error 37 nu, "Servers are busy". Lijkt dus wel enige vooruitgang geboekt te worden.
33 hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Hukkie het volgende:
Error 37 nu, "Servers are busy". Lijkt dus wel enige vooruitgang geboekt te worden.
Ik krijg de ene keer 37 en de andere keer 33quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Hukkie het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
+ flauwe grappen tijd
I used to be a great Diablo lll player like you, but then i took an error to the kn33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef benx het volgende:
BREAKING: Brand in server room (EU)kutgrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef benx het volgende:
BREAKING: Brand in server room (EU)Is dat Arya? of zo iets, van game of the thrones?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je avatar
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat Arya? of zo iets, van game of the thrones?
Je avatar
Terecht imo... hadden ze hun zaken maar geregeld ,moeten hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef GlenSpey het volgende:
Die topics op t blizz forum
Elke 20 seconden een nieuwe pagina vol met rageposts
Nee hoor, het is als een machine die aangezwengeld dient te worden. Zodra er wat luie mensen wel zijn items daar kopen gaat het rollen. Ik heb als doel niks te kopen, maar wel eerst wat te verdienen met aanbieden van epic loot, en daarna zeg maar weer 30% daarvan weer terug in de player-economy te stoppen zodat iemand anders ook blij is iets verkocht te hebben. Als iedereen een beetje gewend is kan je best snel wat zakgeld verdienen misschien. Als de spelers ook gewoon wat redelijk zijn en geen hele dollar/euro voor items vraagt maar echt in centen gaan werken kan het nog eens heel leuk worden. Maar kans dat het faalt is wel degelijk aanwezig.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat dit veel gaat voorkomen. Iedereen die een real price op zn spulletjes zet zodat je op een gegeven moment wel móet gaan investeren met echte centjes. Los van dat je er leuk mee kan verdienen als je alleen verkoopt vind ik het maar een slechte zaak...
Als het een succes is zullen we dit in meer spellen gaan zien in de toekomst.
Minimale prijs voor een item is €1.50 oid.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor, het is als een machine die aangezwengeld dient te worden. Zodra er wat luie mensen wel zijn items daar kopen gaat het rollen. Ik heb als doel niks te kopen, maar wel eerst wat te verdienen met aanbieden van epic loot, en daarna zeg maar weer 30% daarvan weer terug in de player-economy te stoppen zodat iemand anders ook blij is iets verkocht te hebben. Als iedereen een beetje gewend is kan je best snel wat zakgeld verdienen misschien. Als de spelers ook gewoon wat redelijk zijn en geen hele dollar/euro voor items vraagt maar echt in centen gaan werken kan het nog eens heel leuk worden. Maar kans dat het faalt is wel degelijk aanwezig.
Daarom, hardcore, kost je nietsquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Minimale prijs voor een item is €1.50 oid.
en blizz kan in die tijd niet eens een server restartenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef Pheno het volgende:
Christ, ik heb al gekookt, gegeten, afgewassen en een Boeing 767 in elkaar geknutseld
Nee daar bestaat geen real money AHquote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Krijg je in Hardcore betere items ofzo? Verlicht me.
Wel met gold, niet met geldquote:Op zondag 20 mei 2012 19:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nee daar bestaat geen real money AH
oftewel kan je ook niets kopen
Nee het geeft je alleen bragging rights.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Krijg je in Hardcore betere items ofzo? Verlicht me.
Iddquote:Op zondag 20 mei 2012 19:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee het geeft je alleen bragging rights.
Overnieuw beginnen met char? of overnieuw diablo proberen?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef jankaas020 het volgende:
Godver, eindelijk bij diablo, eerste deel gehad, shadowrealm gehad, en in het 3de deel kom ik vast te zitten tussen hem en z'n botkooien en uiteraard een cooldown op m'n healthpotion, kan ik weer overnieuw...
Omdat het gebombardeerd word met logins slimmerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kom er nog steeds niet in hoor... blijft bij mij een 37 geven
pff wat zeur je danquote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef jankaas020 het volgende:
overnieuw diablo.. en nu kom ik er pas achter dat ik teveel afhankelijk van van de healing skills van de templar...
Dat dusquote:Op zondag 20 mei 2012 19:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nee daar bestaat geen real money AH
oftewel kan je ook niets kopen helaas, had graag wat rare troep verkocht aan noobs die elke keer dood gaan
Digitaal aanschaffen via battle.net.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dacht, kom laat ik eens even geld doneren aan Blizzard & Activision. Nergens meer te krijgen in A'dam. Kut game
http://tweakers.net/pricewatch/272977/diablo-iii-pc.htmlquote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dacht, kom laat ik eens even geld doneren aan Blizzard & Activision. Nergens meer te krijgen in A'dam. Kut game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |