met een guestpass kan je niet verder dan de skeleton king.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Nu ik me toch kan voorbereiden:
Wat moet je eigenlijk doen als je de boss van de guest account hebt verslaan, die 1e dus?
Moet je dan naar een andere map lopen ofzo voor het volgende deel?
Die skeletion king inderdaad dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met een guestpass kan je niet verder dan de skeleton king.
Dat was bij het begin ook zo. Toen kregen we waar we net waren.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nieuwe foutmelding: The servers are busy at this time.
En de skeleton king was niet de laatste boss van act 1quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met een guestpass kan je niet verder dan de skeleton king.
Je blijft gewoon het verhaal volgen. Terug naar town en verder gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Die skeletion king inderdaad dus.
Ik had die verslagen en mijn account geupgraded. Moet ik dan gewoon naar een poort lopen om naar een nieuwe map te gaan om de storyline te volgen?
Denk dat je dan als laatste met Decard praat en dan in die stad blijft i.p.v. naar de desert zone te gaan. Je kan alleen op Normal dan want je moet hem helemaal uitspelen voor een moeilijker level.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Nu ik me toch kan voorbereiden:
Wat moet je eigenlijk doen als je de boss van de guest account hebt verslaan, die 1e dus?
Moet je dan naar een andere map lopen ofzo voor het volgende deel?
Crapquote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat was bij het begin ook zo. Toen kregen we waar we net waren.
We are currently testing some possible fixes for the issues encountered, and hope this will help us get the service back up as soon as possible.quote:
Gewoon je eigen weg volgen. Handig is als je wat vitality items krijgt op je armor. HP is wel aardig belangrijk. En die stomme pijltjes doen nog wel beste damage.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Mijn Battlenet account is: Ashur#2286
Waar kun je trouwens tips vinden over hoe je je karakter het beste kunt "bouwen". Ik zit op level 18 met Witch Doctor en gebruik nog steeds die stomme pijltjes :S. Welke attributen zijn het belangrijkste?
Nooit, wel ga ik proberen om mensen zover te krijgen mijn items te kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier van plan om real money in het auction house te gaan gebruiken?
Afhankelijk van wat het mij kost om spullen aan te bieden, ga ik wel spullen aanbiede, maar ik ga er geen spulletjes kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:32 schreef GlenSpey het volgende:
Eens, bij sc2 heb je tenminste nog een offline mode, wat ook sp+mp isquote:Op zondag 20 mei 2012 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk is het van de zotte dat ik een singleplayer-spel dat ik gekocht heb niet kan spelen, omdat de servers down zijn.
Denk dat ik er uit nieuwsgierigheid zo af en toe wel dingen opgooi, maar ben zeker niet van plan er zelf van te kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:32 schreef GlenSpey het volgende:
SC2 heb ik ook, maar alweer een eeuwigheid niet meer gespeeld.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Eens, bij sc2 heb je tenminste nog een offline mode, wat ook sp+mp is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |