quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
+ flauwe grappen tijd
I used to be a great Diablo lll player like you, but then i took an error to the kn33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef benx het volgende:
BREAKING: Brand in server room (EU)kutgrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef benx het volgende:
BREAKING: Brand in server room (EU)Is dat Arya? of zo iets, van game of the thrones?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je avatar
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat Arya? of zo iets, van game of the thrones?
Je avatar
Terecht imo... hadden ze hun zaken maar geregeld ,moeten hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef GlenSpey het volgende:
Die topics op t blizz forum
Elke 20 seconden een nieuwe pagina vol met rageposts
Nee hoor, het is als een machine die aangezwengeld dient te worden. Zodra er wat luie mensen wel zijn items daar kopen gaat het rollen. Ik heb als doel niks te kopen, maar wel eerst wat te verdienen met aanbieden van epic loot, en daarna zeg maar weer 30% daarvan weer terug in de player-economy te stoppen zodat iemand anders ook blij is iets verkocht te hebben. Als iedereen een beetje gewend is kan je best snel wat zakgeld verdienen misschien. Als de spelers ook gewoon wat redelijk zijn en geen hele dollar/euro voor items vraagt maar echt in centen gaan werken kan het nog eens heel leuk worden. Maar kans dat het faalt is wel degelijk aanwezig.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat dit veel gaat voorkomen. Iedereen die een real price op zn spulletjes zet zodat je op een gegeven moment wel móet gaan investeren met echte centjes. Los van dat je er leuk mee kan verdienen als je alleen verkoopt vind ik het maar een slechte zaak...
Als het een succes is zullen we dit in meer spellen gaan zien in de toekomst.
Minimale prijs voor een item is ¤1.50 oid.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor, het is als een machine die aangezwengeld dient te worden. Zodra er wat luie mensen wel zijn items daar kopen gaat het rollen. Ik heb als doel niks te kopen, maar wel eerst wat te verdienen met aanbieden van epic loot, en daarna zeg maar weer 30% daarvan weer terug in de player-economy te stoppen zodat iemand anders ook blij is iets verkocht te hebben. Als iedereen een beetje gewend is kan je best snel wat zakgeld verdienen misschien. Als de spelers ook gewoon wat redelijk zijn en geen hele dollar/euro voor items vraagt maar echt in centen gaan werken kan het nog eens heel leuk worden. Maar kans dat het faalt is wel degelijk aanwezig.
Daarom, hardcore, kost je nietsquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Minimale prijs voor een item is ¤1.50 oid.
en blizz kan in die tijd niet eens een server restartenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef Pheno het volgende:
Christ, ik heb al gekookt, gegeten, afgewassen en een Boeing 767 in elkaar geknutseld
Nee daar bestaat geen real money AHquote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Krijg je in Hardcore betere items ofzo? Verlicht me.
Wel met gold, niet met geldquote:Op zondag 20 mei 2012 19:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nee daar bestaat geen real money AH
oftewel kan je ook niets kopen
Nee het geeft je alleen bragging rights.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Krijg je in Hardcore betere items ofzo? Verlicht me.
Iddquote:Op zondag 20 mei 2012 19:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee het geeft je alleen bragging rights.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |