Ik vrees inderdaad dat dit veel gaat voorkomen. Iedereen die een real price op zn spulletjes zet zodat je op een gegeven moment wel móet gaan investeren met echte centjes. Los van dat je er leuk mee kan verdienen als je alleen verkoopt vind ik het maar een slechte zaak...quote:Op zondag 20 mei 2012 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit, wel ga ik proberen om mensen zover te krijgen mijn items te kopen.
diiiiiiiiiiiiiiiiiiiit is blizzardquote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef Zosk het volgende:
Echt wat is diiiiiiiiiiiiiiiiiiiit nouik word nu echt ongeduldig
Zo gaat dat meestal in zijn werk, je identificeert het probleem eerst, als dat vastgesteld is ga je zoeken naar bruikbare oplossingen, dan begin je ze te testen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Snoepje5 het volgende:
4 uur na het probleem beginnen ze met het testen van oplossingen
Ik vind dat best snelquote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Snoepje5 het volgende:
4 uur na het probleem beginnen ze met het testen van oplossingen
leg uit?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet je bij ons eens mee komen, dan gaat het door tot het hoofdkantoor
Nou, dan ligt het hele vervoer voor europa eruit dus dat wordt niet echt gewaardeerd als het er al een half uur uitligtquote:
was net ook alquote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Hukkie het volgende:
Error 37 nu, "Servers are busy". Lijkt dus wel enige vooruitgang geboekt te worden.
33 hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Hukkie het volgende:
Error 37 nu, "Servers are busy". Lijkt dus wel enige vooruitgang geboekt te worden.
Ik krijg de ene keer 37 en de andere keer 33quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Hukkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |