Overnieuw beginnen met char? of overnieuw diablo proberen?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef jankaas020 het volgende:
Godver, eindelijk bij diablo, eerste deel gehad, shadowrealm gehad, en in het 3de deel kom ik vast te zitten tussen hem en z'n botkooien en uiteraard een cooldown op m'n healthpotion, kan ik weer overnieuw...
Omdat het gebombardeerd word met logins slimmerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kom er nog steeds niet in hoor... blijft bij mij een 37 geven
pff wat zeur je danquote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef jankaas020 het volgende:
overnieuw diablo.. en nu kom ik er pas achter dat ik teveel afhankelijk van van de healing skills van de templar...
Dat dusquote:Op zondag 20 mei 2012 19:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nee daar bestaat geen real money AH
oftewel kan je ook niets kopen helaas, had graag wat rare troep verkocht aan noobs die elke keer dood gaan
Digitaal aanschaffen via battle.net.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dacht, kom laat ik eens even geld doneren aan Blizzard & Activision. Nergens meer te krijgen in A'dam. Kut game
http://tweakers.net/pricewatch/272977/diablo-iii-pc.htmlquote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dacht, kom laat ik eens even geld doneren aan Blizzard & Activision. Nergens meer te krijgen in A'dam. Kut game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |