laatst zei ik dat je best wel een baas was en je negeerde mijquote:
op de wc hahahahahquote:
Jij weetquote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef coban het volgende:
naja zeg, onze bb die neukt niet zomaar hoeren hoor, hij is een beschaafd persoon ;s;s
Die is ranzig.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
Tenzij ik a serbian film zeg, dan gaat dimens reageren
hoop het nietquote:
Maar ik ben meer verslavend.HAAAAHAA!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
het begint hier een beetje een UVT topic, Wiet, Crack
Gezellig, ik was tot net druk bezig.. en nu verveel ik me. Shit gaat snelquote:
Drink 10 liter per dag, moet je kijken wat er gebeurd.quote:
Hoe is deze SC eigenlijk ontstaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef coban het volgende:
ja eerst ging iedereen haten op udowu de inteeltsc nu komt iedereen kruipend hierheen
haha Cobanquote:Op zondag 20 mei 2012 16:03 schreef coban het volgende:
[..]
laatst zei ik dat je best wel een baas was en je negeerde mijmijn complimenten zijn zeldzaam je krijgt nooit meer
Je zit vol?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Drink 10 liter per dag, moet je kijken wat er gebeurd.
Ik ken udowu niet, behalven van wat andere zeggen en ja dat is ja je weet welquote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef coban het volgende:
ja eerst ging iedereen haten op udowu de inteeltsc nu komt iedereen kruipend hierheen
Ik ken het inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig, ik was tot net druk bezig.. en nu verveel ik me. Shit gaat snel
Die in B&H is altijd openquote:
Bij hoeveel users van 49 naar hier ben je weg dan? Want het zijn er heel veel nu al he dat weet jequote:
ok je mag blijven als je sliktquote:Op zondag 20 mei 2012 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verveel me en 49 dood dus ik moet een nieuwe sc zoeken.
Gezeik, en toen nieuwe SC.quote:
er was eens een oerbeer en rezania, zij begonnen met een topic en niemand wilde ervan afweten, maar mk en ik waren echt slechte users aangezien wij van iedere topic een sc maakten dus met onder andere beloftes van ons dat we niet meer zouden slowchatten in andere topic en behulp van andere users enzo enzo enzo mochten we het proberen, maar er waren natuurlijk van die snitches die eerst ertegen waren en alles maar later wel kwamen postenquote:
Alleen als de users waar ik mij aan irriteer hier komen. Max. 3.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij hoeveel users van 49 naar hier ben je weg dan? Want het zijn er heel veel nu al he dat weet je.
Omdat er al te veel SC's warenquote:
49.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij hoeveel users van 49 naar hier ben je weg dan? Want het zijn er heel veel nu al he dat weet je.
Eentje meer of minder had niet uitgemaakt, hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee joh, anders liggen erzoveel handoeken bij jou om schoon te maken
Aha. Nou ja, de SC heb je nog.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef coban het volgende:
[..]
er was eens een oerbeer en rezania, zij begonnen met een topic en niemand wilde ervan afweten, maar mk en ik waren echt slechte users aangezien wij van iedere topic een sc maakten dus met onder andere beloftes van ons dat we niet meer zouden slowchatten in andere topic en behulp van andere users enzo enzo enzo mochten we het proberen, maar er waren natuurlijk van die snitches die eerst ertegen waren en alles maar later wel kwamen posten
vreemd genoeg zijn oerbeer en rez nu allebei mod, ik had ook iets moeten regelen man
Dealquote:
Oh, streng zegquote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen als de users waar ik mij aan irriteer hier komen. Max. 3.
Zoveel zijn er nietquote:
Kippensoep SC.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
Fernandes is helemaal dom![]()
zo kan ik het ook
even een nieuwe sc maken hoe zullen we hem gaan noemen....... Cola light
ik ken jou van nbquote:Op zondag 20 mei 2012 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken udowu niet, behalven van wat andere zeggen en ja dat is ja je weet wel
Waarom kregen Isreal en Palestina ruzie?quote:
ER geen nieuwe SC's meer mochten komen maar dat toch gebeurdequote:
nee ik zat met laptop op wc maar internet is zo slecht dat het niet lukte reactie te plaatsenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:04 schreef coban het volgende:
dames en heren boterbartje heeft een half uur op de wc gezeten einde informatie
Ergeren is correct Nederlands, irriteren is meer zoals in huidirritatie etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ken mezelf. Ik ga mij anders teveel irriteren.
Oh, dat is ook niet gezellig.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ken mezelf. Ik ga mij anders teveel irriteren.
bokt?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
wij doen slim, wij gaan anders forums kapen om daar SC te maken
atm bezig accountje aan te makenquote:
Irriteren betekent 'boos of ongeduldig maken'.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ergeren is correct Nederlands, irriteren is meer zoals in huidirritatie etc.
Serieus, jij moet echt stoppen met mij te quotenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ergeren is correct Nederlands, irriteren is meer zoals in huidirritatie etc.
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Serieus, jij moet echt stoppen met mij te quotenIk word echt ziek van jou.
Hoe kun je ziek van mij worden zonder enkel contact of zonder dat ik in de buurt ben om iets over te dragen op jou? IK SNAP ER NIETS VAN?!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Serieus, jij moet echt stoppen met mij te quotenIk word echt ziek van jou.
Boktquote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Wie komt even mee gezellig SC'en op bokt? moet wel binnen DM blijven he
Vrouwen meisjesquote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe kun je ziek van mij worden zonder enkel contact of zonder dat ik in de buurt ben om iets over te dragen op jou? IK SNAP ER NIETS VAN?!![]()
Zonder enkel contact?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe kun je ziek van mij worden zonder enkel contact of zonder dat ik in de buurt ben om iets over te dragen op jou? IK SNAP ER NIETS VAN?!![]()
OK DANKJE DAT IS LIEF DAT JE DAT DUIDELIJK MAAKTquote:
Veel mensen denken dat trollen bestaan, ik mag dat niet denken van mijn geloofquote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zonder enkel contact?Ben je weer aan het trollen?
Blij dat ik je kan helpen tochquote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
OK DANKJE DAT IS LIEF DAT JE DAT DUIDELIJK MAAKT
goede regel welquote:Op zondag 20 mei 2012 16:18 schreef Dalando het volgende:
Je moet 25 posts hebben voor om een topic aan te mogen maken
Ik mag van mijn geloof ook niet nadenken over geloven.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat trollen bestaan, ik mag dat niet denken van mijn geloof
Nee, nu kan ik geen topics aanmaken over hoe lekker paarden zijn om op te etenquote:
Niet doen spees. DV is een psychologisch labiel persoon en staat op knappen. Dat is zo'n gevalletje die in zichzelf 'nietdoen' 'nietdoen' gaat mompelen totdat ze ontploft.quote:
waar kan ik mij bekeren?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik mag van mijn geloof ook niet nadenken over geloven.
alles kraken, nek kraken, vingers kraken alles fijn beste gevoel immerquote:
ja lief van je hoor hihiquote:
psychologisch labiel, serieus? Is dit waar dv?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet doen spees. DV is een psychologisch labiel persoon en staat op knappen. Dat is zo'n gevalletje die in zichzelf 'nietdoen' 'nietdoen' gaat mompelen totdat ze ontploft.
Grappig lijkt me dat wel
DITquote:
BIER VULKAAN!!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Accepteer het vliegende spaghettimonster als je god.
Ja 1 stuks!quote:
Hihaho waar is je magnetron dan Faalhaasquote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga weer even popcorn in de magnetron flikkeren.
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Accepteer het vliegende spaghettimonster als je god.
Die heb jij nog niet mogen aanschouwen. Met je hoofd.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihaho waar is je magnetron dan Faalhaas
Hoeveel kg's?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef arachide. het volgende:
Zo. Op het werk aangekomen, 45 minuten te vroeg.
wat is de koersquote:Op zondag 20 mei 2012 16:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik moet nog wennen aan dat hele munteenheden gedoe hier, zoveel omrekenen en ik zit nog helemaal in de baht
is enkel lucht dat tussen je gewrichten zit, niets geen reuma of wat dan gezeur is waarquote:Op zondag 20 mei 2012 16:21 schreef coban het volgende:
vooral als je sochtends wakker wordt, en dan is alles stijf en dan alles kraken![]()
die teringwijven op school die janken dat het slecht is voor je en 'hou ohop' gillen en hun oren dichthouden
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef coban het volgende:
[..]!!!! dikke gmta dit, ik wilde het net posten
Maar het was toch ook niet goed voor je? Of heb ik dat verzonnenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is enkel lucht dat tussen je gewrichten zit, niets geen reuma of wat dan gezeur is waar
Ik ben pas sinds vorige week bekeerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet? Ga je eens beter verdiepen dan.
volgens mij ook alleen maar gelul hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is enkel lucht dat tussen je gewrichten zit, niets geen reuma of wat dan gezeur is waar
Oh.. nou als je dood bent heb je een bier vulkaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds vorige week bekeerd.
Ja bb heeft altijd gelijk, hij is zo'n lief en medelevend persoon. Jahoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psychologisch labiel, serieus? Is dit waar dv?
Het probleem is dat ik betaal met dollars; dan krijg ik het wisselgeld terug in dollars en alles wat geen hele dollar meer is krijg ik in riel terugquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef coban het volgende:
vet grappig als een van die jankende tuthola's die nooit kraken reuma krijgen
Hoezo ga je nou ineens doen alsof jij emoties kan waarnemen, is dit een plan om jou psychologische gesteldheid te maskeren?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja bb heeft altijd gelijk, hij is zo'n lief en medelevend persoon. Jahoor.
het is houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik betaal met dollars; dan krijg ik het wisselgeld terug in dollars en alles wat geen hele dollar meer is krijg ik in riel terug
en kleine dingen als drinken betaal je dan weer in riel
dus moet je rekening houdne met
1 eur = 1.30 dollar
1 eur = 5100 riel
en 1 dollar = 4000 riel
BEN JE TURKIE?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef coban het volgende:
wtf manik ben nu 1 maand in turkije en mijn nederlands is helemaal achteruit gegaan
daar gaat mijn trots
Zo dik ben jij niet tochquote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chill, ik val af en kom weer aan. Bitches
Dat heb je goed gezien.quote:
Hahaquote:
en welk land ben je nu? cambodja?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik betaal met dollars; dan krijg ik het wisselgeld terug in dollars en alles wat geen hele dollar meer is krijg ik in riel terug
1 eur = 1.30 dollar
1 eur = 5100 riel
en 1 dollar = 4000 riel
JA ERG HE IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT IK ZO GEBOREN BENquote:
Installeer een app op je telefoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1 eur = 1.30 dollar
1 eur = 5100 riel
en 1 dollar = 4000 riel
ja jaquote:
Ja hallo, misschien vind ik dat juist wel super leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef coban het volgende:
[..]
JA ERG HE IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT IK ZO GEBOREN BEN![]()
ja ik heb wel converter erop staan maar die wil steeds roamen om nieuwe rates te halenquote:
Je word nu turkquote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef coban het volgende:
wtf manik ben nu 1 maand in turkije en mijn nederlands is helemaal achteruit gegaan
daar gaat mijn trots
oke dan ben ik speciaal omdat jij het leuk vindt als turk geborenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo, misschien vind ik dat juist wel super leuk.
Jij bent dan ook superdun.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chill, ik val af en kom weer aan. Bitches
ja eigenlijk wel manquote:
Haha, denk je nu in het turks of nederlands?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:30 schreef coban het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel manmijn turks is stukken beter, mijn nederlands achteruit
lastige vraag welquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, denk je nu in het turks of nederlands?
Bijvoorbeeld als je over straat loopt en iemand ziet er niet uit, denk je dan in NL of turks?
Herkenbaar, maar dan met koekjesquote:
Okay dan word ik speciaal voor jou lesbiequote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef coban het volgende:
[..]
oke dan ben ik speciaal omdat jij het leuk vindt als turk geboren
Nee dat is onzinquote:
ja zoiets, alleen klinkt het stukken viezer in het turksquote:Op zondag 20 mei 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, het is sikter. arcadia zei al dat het Fuck you ofzo betekende
omg yesquote:Op zondag 20 mei 2012 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okay dan word ik speciaal voor jou lesbie
[..]
Nee dat is onzin
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:32 schreef coban het volgende:
[..]
ja zoiets, alleen klinkt het stukken viezer in het turks
quote:Dat betekent "flikker op", maar het deriveert van het woord "sikmek" wat "neuken" betekent, dus letterlijk is het "neuk op", maar het betekent "rot/flikker op"
Geen probleem.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:32 schreef coban het volgende:
[..]
dank voor het mededelen van deze informatie
Half naakt?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij zit ook wel eens half naakt achter de PC dus?
Ja, stond stil op Utrecht. Inmiddels rijden we.quote:
Gister ook al last van Utrecht. Werkzaamheden of zo.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, stond stil op Utrecht. Inmiddels rijden we.
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij zit ook wel eens half naakt achter de PC dus?
niet hatenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
Utrecht![]()
mensen die in utrecht op school zitten____
Er werd net omgeroepen dat we te maken hadden met een incompetente machinist en dat er gauw ergens een andere vandaan gehaald moest wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gister ook al last van Utrecht. Werkzaamheden of zo.
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er werd net omgeroepen dat we te maken hadden met een incompetente machinist en dat er gauw ergens een andere vandaan gehaald moest worden!
Dafuqquote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er werd net omgeroepen dat we te maken hadden met een incompetente machinist en dat er gauw ergens een andere vandaan gehaald moest worden!
Kater dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ah leuke buurt tochquote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kanaleneiland, tegenover het winkelcentrum
Er zijn wel pics van topless vrouwen op het internet ja.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, de frikandelbroodjes van de bakkers daar
ok achterquote:
Stuur die eens door?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er zijn wel pics van topless vrouwen op het internet ja.
Je bent een slimme jongen, die kan je zelf ook wel vinden.quote:
waaromquote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
ook laatste keer dat ik een nummer van een FOK!ster hossel
Nee ik weet het niet te vinden.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je bent een slimme jongen, die kan je zelf ook wel vinden.
Oh.quote:
Maarja, ik weet niet eens hoe die mensen heten, dus ik begrijp dat ook wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef monkyyy het volgende:
Mijn schuine overburen hebben een tuinfeestje en ik ben niet uitgenodigd
linkje naar mijn fobo gestuurdquote:Op zondag 20 mei 2012 16:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gewoon geven g dan kan je hosselen je bent mooiboy jatog
Ga een beetje in buurt bij hun langslopen, mischien nodigen ze je wel uit als je oogcontact zoektquote:Op zondag 20 mei 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maarja, ik weet niet eens hoe die mensen heten, dus ik begrijp dat ook wel.
Ze zijn veilig opgeborgen, geen zorgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik schrok al. Vergeten dat je die van mij hebt gekregen.
Nieuwe contacten leggen is eng.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga een beetje in buurt bij hun langslopen, mischien nodigen ze je wel uit als je oogcontact zoekt
Controleren of je hier geen bullshit staat te verkopen, moet kunnen.quote:
Vooral als het allemaal mensen zijn die veel ouder zijn dan ik.quote:
ja maar toch vind je het er gezellig uitzienquote:Op zondag 20 mei 2012 17:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vooral als het allemaal mensen zijn die veel ouder zijn dan ik.
Ze hebben taart, ik wil ook taartquote:Op zondag 20 mei 2012 17:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar toch vind je het er gezellig uitzien
[ afbeelding ]
Nee, gewoon het feit dat je altijd brak bent en allerlei plannen hebt maar er niks van terecht komtquote:
ga taart makenquote:
Oh, geen last vanquote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, gewoon het feit dat je altijd brak bent en allerlei plannen hebt maar er niks van terecht komt
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Modern Family is zo'n toffe sitcom.
Ja hier iig de buren, en die geur. Verdommequote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
Iedereen hier in de buurt is aan het BBQ'en.
wat is er popje?quote:
Hoe ruikt de zomer?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heerlijk wanneer je gewoon de zomer kan ruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |