OK DANKJE DAT IS LIEF DAT JE DAT DUIDELIJK MAAKTquote:
Veel mensen denken dat trollen bestaan, ik mag dat niet denken van mijn geloofquote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zonder enkel contact?Ben je weer aan het trollen?
Blij dat ik je kan helpen tochquote:Op zondag 20 mei 2012 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
OK DANKJE DAT IS LIEF DAT JE DAT DUIDELIJK MAAKT
goede regel welquote:Op zondag 20 mei 2012 16:18 schreef Dalando het volgende:
Je moet 25 posts hebben voor om een topic aan te mogen maken
Ik mag van mijn geloof ook niet nadenken over geloven.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat trollen bestaan, ik mag dat niet denken van mijn geloof
Nee, nu kan ik geen topics aanmaken over hoe lekker paarden zijn om op te etenquote:
Niet doen spees. DV is een psychologisch labiel persoon en staat op knappen. Dat is zo'n gevalletje die in zichzelf 'nietdoen' 'nietdoen' gaat mompelen totdat ze ontploft.quote:
waar kan ik mij bekeren?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik mag van mijn geloof ook niet nadenken over geloven.
alles kraken, nek kraken, vingers kraken alles fijn beste gevoel immerquote:
ja lief van je hoor hihiquote:
psychologisch labiel, serieus? Is dit waar dv?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet doen spees. DV is een psychologisch labiel persoon en staat op knappen. Dat is zo'n gevalletje die in zichzelf 'nietdoen' 'nietdoen' gaat mompelen totdat ze ontploft.
Grappig lijkt me dat wel
DITquote:
BIER VULKAAN!!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Accepteer het vliegende spaghettimonster als je god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |