Ergeren is correct Nederlands, irriteren is meer zoals in huidirritatie etc.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ken mezelf. Ik ga mij anders teveel irriteren.
Oh, dat is ook niet gezellig.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ken mezelf. Ik ga mij anders teveel irriteren.
bokt?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
wij doen slim, wij gaan anders forums kapen om daar SC te maken
atm bezig accountje aan te makenquote:
Irriteren betekent 'boos of ongeduldig maken'.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ergeren is correct Nederlands, irriteren is meer zoals in huidirritatie etc.
Serieus, jij moet echt stoppen met mij te quotenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ergeren is correct Nederlands, irriteren is meer zoals in huidirritatie etc.
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Serieus, jij moet echt stoppen met mij te quotenIk word echt ziek van jou.
Hoe kun je ziek van mij worden zonder enkel contact of zonder dat ik in de buurt ben om iets over te dragen op jou? IK SNAP ER NIETS VAN?!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Serieus, jij moet echt stoppen met mij te quotenIk word echt ziek van jou.
Boktquote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Wie komt even mee gezellig SC'en op bokt? moet wel binnen DM blijven he
Vrouwen meisjesquote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe kun je ziek van mij worden zonder enkel contact of zonder dat ik in de buurt ben om iets over te dragen op jou? IK SNAP ER NIETS VAN?!![]()
Zonder enkel contact?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe kun je ziek van mij worden zonder enkel contact of zonder dat ik in de buurt ben om iets over te dragen op jou? IK SNAP ER NIETS VAN?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |