laatst zei ik dat je best wel een baas was en je negeerde mijquote:
op de wc hahahahahquote:
Jij weetquote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef coban het volgende:
naja zeg, onze bb die neukt niet zomaar hoeren hoor, hij is een beschaafd persoon ;s;s
Die is ranzig.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
Tenzij ik a serbian film zeg, dan gaat dimens reageren
hoop het nietquote:
Maar ik ben meer verslavend.HAAAAHAA!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
het begint hier een beetje een UVT topic, Wiet, Crack
Gezellig, ik was tot net druk bezig.. en nu verveel ik me. Shit gaat snelquote:
Drink 10 liter per dag, moet je kijken wat er gebeurd.quote:
Hoe is deze SC eigenlijk ontstaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef coban het volgende:
ja eerst ging iedereen haten op udowu de inteeltsc nu komt iedereen kruipend hierheen
haha Cobanquote:Op zondag 20 mei 2012 16:03 schreef coban het volgende:
[..]
laatst zei ik dat je best wel een baas was en je negeerde mijmijn complimenten zijn zeldzaam je krijgt nooit meer
Je zit vol?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Drink 10 liter per dag, moet je kijken wat er gebeurd.
Ik ken udowu niet, behalven van wat andere zeggen en ja dat is ja je weet welquote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef coban het volgende:
ja eerst ging iedereen haten op udowu de inteeltsc nu komt iedereen kruipend hierheen
Ik ken het inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig, ik was tot net druk bezig.. en nu verveel ik me. Shit gaat snel
Die in B&H is altijd openquote:
Bij hoeveel users van 49 naar hier ben je weg dan? Want het zijn er heel veel nu al he dat weet jequote:
ok je mag blijven als je sliktquote:Op zondag 20 mei 2012 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verveel me en 49 dood dus ik moet een nieuwe sc zoeken.
Gezeik, en toen nieuwe SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |