Kut voor em.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, ik ken hem. Met drank op is hij zo naar.
Nee hoor, Arachide is wel aardigquote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef coban het volgende:
[..]
jij bent volgens mij dan ook niet zo'n vage debiel dus welkom
En terecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens van mono moest ik een plaatje in de OP doen
Neen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef coban het volgende:
Ik ben pas hardcore udowustrijdermama, ik ben hier sinds udowu deel 1, Iik hoor respect te krijgen van jullie allemaal
R&Rquote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef coban het volgende:
Ik ben pas hardcore udowustrijdermama, ik ben hier sinds udowu deel 1, Iik hoor respect te krijgen van jullie allemaal
Oldbie udowuboksquote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef coban het volgende:
ik ging hier posten om jou, ik vond dat je bazenposts hadquote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef coban het volgende:
Die goeden oude hyves tijd.quote:
dat zeg ik tochquote:
ik heb nooit gezegd dat je een keuze had hoorquote:
quote:
Normaal word ik hier wel echt kei en keihard genegeerd. Das altijd wel jammer. Nu is iedereen wel lief.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef coban het volgende:
[..]
jij bent volgens mij dan ook niet zo'n vage debiel dus welkom
omg teveel goeds voor mijn ego ditquote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ging hier posten om jou, ik vond dat je bazenposts had
in deel 70 begon ik
vaker posten tochquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal word ik hier wel echt kei en keihard genegeerd. Das altijd wel jammer. Nu is iedereen wel lief.
Je moet wel oppassen voor P_Z.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal word ik hier wel echt kei en keihard genegeerd. Das altijd wel jammer. Nu is iedereen wel lief.
Treinquote:
ik zie je pas voor het eerst posten eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal weleens denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
geeft niet jonkiequote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
met de eerste udowu had ik niet eens een account
ohhquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Treinben pas over een uur thuis, als alles meezit
en dit ook wel jaquote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal weleens denk ik.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
IEDEREEN UIT SKIJNDEL IS EEN HOMO HEEEEUUH
Of dat je zelf een keer reageert en er een heel gesprek uit ontstaat wat weer totaal aan me voorbij gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |