Sommige mensenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, van MetHetGoedeBeenUitBed of zoiets. Met die fake tumblr foto, "dit ben ik!" Meteen myth busted ook.
En dan ook elke keer vragen "ben ik al beroemd?" toen ze er net een paar dagen zat.quote:
Alleen maar beter toch. Meer zielen, meer vreugde.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef coban het volgende:
sowieso zijn er de laatste tijd allemaal vage users hier waardoor ik afvraag of dit udowu of zo'n andere reeks is
sommigen zijn inderdaad best gaafquote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen maar beter toch. Meer zielen, meer vreugde.
Ik werd uitgekotst in de dieetclub en op nog wat plekken, ik hoor hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef coban het volgende:
sowieso zijn er de laatste tijd allemaal vage users hier waardoor ik afvraag of dit udowu of zo'n andere reeks is
ik heb die user hierheen gebracht..quote:Op zondag 20 mei 2012 06:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nieuwe user + gelijk slowchat = een fokker die al eerder op fok zat
jij bent volgens mij dan ook niet zo'n vage debiel dus welkomquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik werd uitgekotst in de dieetclub en op nog wat plekken, ik hoor hier.
Kut voor em.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, ik ken hem. Met drank op is hij zo naar.
Nee hoor, Arachide is wel aardigquote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef coban het volgende:
[..]
jij bent volgens mij dan ook niet zo'n vage debiel dus welkom
En terecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens van mono moest ik een plaatje in de OP doen
Neen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef coban het volgende:
Ik ben pas hardcore udowustrijdermama, ik ben hier sinds udowu deel 1, Iik hoor respect te krijgen van jullie allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |