Dit soort gedrag moet ze niet flikken bij outpost hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.
Valt toch wel mee?
Want anders?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit soort gedrag moet ze niet flikken bij outpost hoor
Ze wil beroemd worden op FOK!, vage user.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Users uitschelden zonder reden rare dingen zeggen alles
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit soort gedrag moet ze niet flikken bij outpost hoor
Gewoon een kloon dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze wil beroemd worden op FOK!, vage user.
Meestal is het ook iemand die loopt te bitchen en iemand anders die er zo 'quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
En dat moeten we niet hebben, dat iemand boos op je is op een forum.
Ja, van MetHetGoedeBeenUitBed of zoiets. Met die fake tumblr foto, "dit ben ik!quote:
Sommige mensenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, van MetHetGoedeBeenUitBed of zoiets. Met die fake tumblr foto, "dit ben ik!" Meteen myth busted ook.
En dan ook elke keer vragen "ben ik al beroemd?" toen ze er net een paar dagen zat.quote:
Alleen maar beter toch. Meer zielen, meer vreugde.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef coban het volgende:
sowieso zijn er de laatste tijd allemaal vage users hier waardoor ik afvraag of dit udowu of zo'n andere reeks is
sommigen zijn inderdaad best gaafquote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen maar beter toch. Meer zielen, meer vreugde.
Ik werd uitgekotst in de dieetclub en op nog wat plekken, ik hoor hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef coban het volgende:
sowieso zijn er de laatste tijd allemaal vage users hier waardoor ik afvraag of dit udowu of zo'n andere reeks is
ik heb die user hierheen gebracht..quote:Op zondag 20 mei 2012 06:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nieuwe user + gelijk slowchat = een fokker die al eerder op fok zat
jij bent volgens mij dan ook niet zo'n vage debiel dus welkomquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik werd uitgekotst in de dieetclub en op nog wat plekken, ik hoor hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |