quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef coban het volgende:
vet grappig als een van die jankende tuthola's die nooit kraken reuma krijgen
Hoezo ga je nou ineens doen alsof jij emoties kan waarnemen, is dit een plan om jou psychologische gesteldheid te maskeren?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja bb heeft altijd gelijk, hij is zo'n lief en medelevend persoon. Jahoor.
het is houden.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik betaal met dollars; dan krijg ik het wisselgeld terug in dollars en alles wat geen hele dollar meer is krijg ik in riel terug
en kleine dingen als drinken betaal je dan weer in riel
dus moet je rekening houdne met
1 eur = 1.30 dollar
1 eur = 5100 riel
en 1 dollar = 4000 riel
BEN JE TURKIE?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef coban het volgende:
wtf manik ben nu 1 maand in turkije en mijn nederlands is helemaal achteruit gegaan
daar gaat mijn trots
Zo dik ben jij niet tochquote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chill, ik val af en kom weer aan. Bitches
Dat heb je goed gezien.quote:
Hahaquote:
en welk land ben je nu? cambodja?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik betaal met dollars; dan krijg ik het wisselgeld terug in dollars en alles wat geen hele dollar meer is krijg ik in riel terug
1 eur = 1.30 dollar
1 eur = 5100 riel
en 1 dollar = 4000 riel
JA ERG HE IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT IK ZO GEBOREN BENquote:
Installeer een app op je telefoon.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1 eur = 1.30 dollar
1 eur = 5100 riel
en 1 dollar = 4000 riel
ja jaquote:
Ja hallo, misschien vind ik dat juist wel super leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef coban het volgende:
[..]
JA ERG HE IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT IK ZO GEBOREN BEN![]()
ja ik heb wel converter erop staan maar die wil steeds roamen om nieuwe rates te halenquote:
Je word nu turkquote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef coban het volgende:
wtf manik ben nu 1 maand in turkije en mijn nederlands is helemaal achteruit gegaan
daar gaat mijn trots
oke dan ben ik speciaal omdat jij het leuk vindt als turk geborenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo, misschien vind ik dat juist wel super leuk.
Jij bent dan ook superdun.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chill, ik val af en kom weer aan. Bitches
ja eigenlijk wel manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |