Ja 1 stuks!quote:
Hihaho waar is je magnetron dan Faalhaasquote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga weer even popcorn in de magnetron flikkeren.
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Accepteer het vliegende spaghettimonster als je god.
Die heb jij nog niet mogen aanschouwen. Met je hoofd.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihaho waar is je magnetron dan Faalhaas
Hoeveel kg's?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef arachide. het volgende:
Zo. Op het werk aangekomen, 45 minuten te vroeg.
wat is de koersquote:Op zondag 20 mei 2012 16:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik moet nog wennen aan dat hele munteenheden gedoe hier, zoveel omrekenen en ik zit nog helemaal in de baht
is enkel lucht dat tussen je gewrichten zit, niets geen reuma of wat dan gezeur is waarquote:Op zondag 20 mei 2012 16:21 schreef coban het volgende:
vooral als je sochtends wakker wordt, en dan is alles stijf en dan alles kraken![]()
die teringwijven op school die janken dat het slecht is voor je en 'hou ohop' gillen en hun oren dichthouden
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef coban het volgende:
[..]!!!! dikke gmta dit, ik wilde het net posten
Maar het was toch ook niet goed voor je? Of heb ik dat verzonnenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is enkel lucht dat tussen je gewrichten zit, niets geen reuma of wat dan gezeur is waar
Ik ben pas sinds vorige week bekeerd.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet? Ga je eens beter verdiepen dan.
volgens mij ook alleen maar gelul hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is enkel lucht dat tussen je gewrichten zit, niets geen reuma of wat dan gezeur is waar
Oh.. nou als je dood bent heb je een bier vulkaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds vorige week bekeerd.
Ja bb heeft altijd gelijk, hij is zo'n lief en medelevend persoon. Jahoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
psychologisch labiel, serieus? Is dit waar dv?
Het probleem is dat ik betaal met dollars; dan krijg ik het wisselgeld terug in dollars en alles wat geen hele dollar meer is krijg ik in riel terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |