SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even water erin om te kijken wat ze ervan vond maar volgende keer gewoon tiet melk!
[ Bericht 13% gewijzigd door bitterend op 20-05-2012 15:57:38 ]**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Doe eens showenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef Susie het volgende:
![]()
Ik heb Anouk vanmiddag een anti-lekbeker gegeven, zo anti-lek was die niet, maar het giet er niet uit ofzo, dus vind het wel best.
Heb geen foto.... Wel een andere, zal straks de laptop ff aanslingeren!quote:
Haha nu weet ik ook wat het isquote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Sannne het volgende:
DF het is een antilek met zachte tuit![]()
Ik heb een knalroze en ga morgen er meteen nog een paar bij halen! Hooray, ze snapt er een!
enquote:geniet er maar van, zo klein als ze nu is wordt ze nooit meer
Edit: fotospammetje van dagje wegquote:het loslaten is nu al begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SummerBreeze op 20-05-2012 17:41:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rayen 2½ jaar!
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef SummerBreeze het volgende:
Susie, die vlek zit niet op de camera, Zo ziet SD er nou eenmaal uit. Ik ben dan ook enorm op zijn innerlijk gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Lief he? Die knuffels ookquote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef TimeJumper het volgende:
Nou jij mag er ook wezen met jouw mooie fotospam![]()
wat een lievelijke foto zeg, zo'n lieve meid omringt door knuffels.
Heeft ze nou grijze ogen of toch blauw?
Hier moeti k nog zo'n tuitfles met harde tuit kopen. Had KD ook al aangeraden maar ik kon geen leuke vinden. Op die met die zachte tuit zit hij net als zijn speen te kauwen.
Dat schiet niet erg op
Ja het gaat echt goed! Ze valt alleen erg snel in slaap tijdens bvquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:40 schreef bitterend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! en fijn om te horen dat het lukt met de bv!![]()
Hoe bedoel je, ben je er klaar mee?quote:
Yupp. Anouk wilde niet goed aanhappen, ze ging helemaal over de rooie als ze mijn tiet zagquote:
Awwquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef Kyara het volgende:
Midas slaapt gelukkig gewoon door. Heb hem wel eens in het donker uit bed gevist omdat ik dacht dat ie wakker was en toen werd het alleen maar erger. Maar dat speentje kan ik gewoon in zijn mondje duwen terwijl hij slaapt en dan is het ook goed. Maar het is inderdaad heel zielig. Kunnen babietjes al dromen?
Midas kon gister heel goed rollen maar vandaag lukte het niet meer. Heel hard geprobeerd en toen het niet lukte gaf hij het weer op en ging hij heel zielig met zijn hoofd op zijn handjes liggen snikken![]()
![]()
Hier dus geen speen om terug te geven. Ze gebruikt een speen alleen als veredelde bijtring als we onderweg zijn. (neemt wat makkelijker mee en kan aan een koord waardoor we hem niet kwijtraken). Het enige dat ze altijd bij zich heeft in bed is een hydrofiel die in vieren gevouwen onder haar hoofd ligt. en die hoeven we ook echt niet terug te geven want die houdt ze zo stevig vast/ze propt hem onder haar buik dat ze die echt niet kwijt raakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef Kyara het volgende:
Midas slaapt gelukkig gewoon door. Heb hem wel eens in het donker uit bed gevist omdat ik dacht dat ie wakker was en toen werd het alleen maar erger. Maar dat speentje kan ik gewoon in zijn mondje duwen terwijl hij slaapt en dan is het ook goed. Maar het is inderdaad heel zielig. Kunnen babietjes al dromen?
Midas kon gister heel goed rollen maar vandaag lukte het niet meer. Heel hard geprobeerd en toen het niet lukte gaf hij het weer op en ging hij heel zielig met zijn hoofd op zijn handjes liggen snikken![]()
![]()
Ik denk dat het gewoon even 'prikkels' verwerken isquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef SummerBreeze het volgende:
hier brak mijn hart net (voor de tweede keer vanavond).
SC-tje lag lekker te slapen en toen begon ze ineens te huilen. En dan niet zoals we gewend zijn van haar, maar echt heel erg zielig. Met van die diepe snikken en lange uithalen. Op de babyfoon zagen we dat ze gewoon slaapt, maar ik vind het zo sneu klinken en moet echt mijn best doen om niet naar haar kamertje te racen om haar uit bed te halen en te troosten.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ohja, misschien handig om te zeggen dat ze heel erg verkouden is. Is dat misschien de oorzaak?
Niet alleen zijn bord. Dat jochie heeft Lex ook opgegeten. Jeutje, hij doet het goed op de bijvoedingquote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
van scharminkel
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
'Sorry, ik heb mijn bord ook opgegeten'
wat dacht je van borstvoeding?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Niet alleen zijn bord. Dat jochie heeft Lex ook opgegeten. Jeutje, hij doet het goed op de bijvoeding
Ze zit dus inmiddels op handen en knieen en dan schommeltje ze zo heen en weer zeg maar. Soms doet ze een hupsje, als een soort kikker??quote:Op maandag 21 mei 2012 08:13 schreef Kleurdoos het volgende:
wanneer ze laten merken dat ze er snel uit zouden kunnen kukelen..ik zou t uit voorzorg doen als ze beginnen met een poging tot kruipen want dan zouden ze zich fysiek ook op kunnen trekken
Wat een knapperd en wat groeit ze hard dan!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef Zoë23 het volgende:
Wat een lieve foto's!
en Samleuk dat je hier ook bent
[..]
Ja het gaat echt goed! Ze valt alleen erg snel in slaap tijdens bvdus dan duurt het wel even, moet d'r vaak even wakker maken.
ze groeit ook super snel, in het ziekenhuis is ze niet gemeten maar met 1week was ze 56cm
en 4020gram
vind het erg fijn dat ze zo goed groeit enz![]()
we zijn de hele dag wel wat bezig maar dat is juist wel leuk, hoop dat ik dit topic wat kan volgen
't minder leuke zijn de hechtingen en de duizeligheid/hoofdpijn... maargoed, dat wordt vast snel beter.
foto'tje
[ afbeelding ]
Je bedoelt zeker iets met 3200 en nog wat gramm. 323 gram zou een beetje weinig zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 08:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex was 3 weken te vroeg maar woog al 323gram en was 51cm
Dat is best licht!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex was 3 weken te vroeg maar woog al 323gram en was 51cm
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Susie op de knieen zitten is een reden voor het bed omlaag zetten![]()
Ze wordt groot!
kan niet te vroeg. Ventje ging binnen 2 week van rugliggen naar kruipen naar staan. Ik schrok me kapot toen ik het zag. We hadden bed pas de avond ervoor verlaagd! Dus inderdaad bijtijgeren of kruipen al doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:49 schreef Susie het volgende:
Even een vraagje; wanneer is het moment dat het bed omlaag moet?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
achjoh en de een die ligt lekker een jaar op zijn achterhoofd, staat dan op en loopt opeens..
Cynthia, vreselijk dat iemand zijn kind zoiets aandoetquote:[b]maandag 21 mei 2012 12:02 schreef Cyntiaa het volIk hoorde ook nog een toppunt van verbazing afgelopen weekend. Ik vroeg hier toch hoe je een kindje langzaam met de pot mee kunt laten eten? Het kindje van mijn ouders overburen, 2 weken ouder dan Cas, eet al volledig mee! Hij heeft al kroket gehad, frikandel, kipvingers
Een ander gezicht kon ik niet trekken en wist ook niet wat te zeggen. Datzelfde kindje kan al een gebaar voor centjes verdienen maken en zijn arm omhoog doen wanneer iemand vraagt hoe groot hij is.
Geef mij dan onze slome of snelle kindjes maar die zonder overwerkte nieren leven. (Ze vond het vreemd dat hij na het eten van chilli con carne en hachee zo'n last had... Dubbel
)
Tsja die draagmoeder en maar blijven volhouden dat ze het niet voor geld doet.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Nirak het volgende:
Sanne en TAP, jullie kindertjes zijn gewoon bezig met het betere denkwerk. Die denken er eerst goed over na, wat nou het handigste is zodat het straks in een keer goed gaat. Die onbezonnen kinderen van ons zijn allemaal energie aan het verspillen aan mislukte pogingen![]()
Zit draagmoeder gezocht terug te kijken: wat een topwijf die Cindy uit Helmond. Dat is heftig zeg, "zomaar" een tweeling 8 maanden bij je dragen wetend dat je ze weg gaat geven.
Daarom staat er ook, 'al! 3230 gram!'quote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef Tinuviel het volgende:
Susie wees trots op je baby, al is het moeilijk om haar groot te zien worden.
Fee-nix jeetje, kan me voorstellen dat je je verbaasde hoe het kwam dat hij ineens zo snel dronk.
TAP laat je echt niet gek maken. Ik deed dat bij de oudste ook wel. Ik vond hem laat schuiven, kruipen en ook lopen. CB verzekerde mij dat het heel gemiddeld was. Hij was dan op andere vlakken sneller. Bovendien halen ze dat echt wel weer in. Straks gaat zij ineens met de volgende stappen sneller of slaat zelfs dingen over. Dan zal je zelf ook merken, dat je je voor nop zo gek hebt lopen maken.![]()
KD 3230 gram klein? Voor een baby, die 3 weken te vroeg is vind ik dat een keurig gewicht hoorOnze eerste was nog geen 3000 gram met 38 weken en 5 dagen en L. was 3390 gram en 38 weken en 6 dagen. Bij mij willen ze niet te lang bliven zitten
![]()
Heb net de mijne lekker in de doek gezet en was even buiten naar het speeltuintje gelopen waar manlief, zoon en een vriendin met haar zoon en dochter zaten. Net weer binnen, heb de kleine nog steeds in de doek, heeft hij zich net lekker bescheten
Cas kan tijgeren als een malle, vreet als een bootwerker en lust werkelijk alles! Maar kruipen?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:40 schreef Aventura het volgende:
Cyntiaa, een kind van tien maanden een frikandel geven? Omg. Over ontwikkelen is het helemaal zoals Sannne zegt. Vent kan al staan, vanuit staan en kruipen zitten, knoertsnel kruipen en langs randen lopen. Maar eten snapt hij nog steeds niet goed, brood is echt nog moeilijk. Woorden begrijpen doet-ie wel, maar praten nauwelijks. wat een mooie foto's trouwens! Ik zag de kleine van cleany, van Nirak, en kd, wat een transformatie
Voor zo ver mijn inside information het bij het rechte eind heeft. Heeft ze er niks voor gekregen. De kinderen zijn officieel nog van haar omdat het juridisch nog niet volledig rond is.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja die draagmoeder en maar blijven volhouden dat ze het niet voor geld doet.
Ze hebben elkaar via internet ontmoet volgens mij.
Ik kan het maar moeilijk geloven, zoveel "liefde om een "onbekend" stel een baby te geven" bestaat gewoonweg niet
Anouk! Wereldreiziger!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:05 schreef Susie het volgende:
En om even te laten zien hoe ze d'r bedje doorkruist en let vooral niet op mijn stomme stem:
Leuk is die he? Van Kruidvat, "made in Holland"quote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeetje wat goed!!!!! Wat superschattig hoe ze op haar handjes/knietjes zit
Eva heeft dat rompertje ook
wat een snoepjeeehhheeeeeee!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:05 schreef Susie het volgende:
En om even te laten zien hoe ze d'r bedje doorkruist en let vooral niet op mijn stomme stem:
Die oranjeromper van Pampers hebben wij zaterdag gekocht. Hij zit nu in de was en ik ben heel erg benieuwd hoe het haar gaat staan.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Leuk is die he? Van Kruidvat, "made in Holland"Ik wil eigenlijk nog wel een Oranje romper, zo voor het EK
Als ik nu tijd heb om kabaal te maken ligt meneer in het kamertje ernaast te slapen.. Dus... Leuk als hij mee wil doenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef Susie het volgende:
Wees maar blij, dat gaat straks een kabaal geven!
Ik wil ook weer drummen. Hier kan het echter niet door de kleine, maar door de buurman.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:08 schreef Nirak het volgende:
Leuk geprobeerd mam, maar ik vind die stokjes alleen leuk om op te zeveren....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk hebben we deze woning snel verkocht en een nieuwe (met een geïsoleerde garage/zolder) gevonden. Het kriebelt met de dag erger...
TJ ik mag toch hopen dat je deze opmerking niet meent. Ze heeft echt niets gehad. Ja een onkostenvergoeding, maar dat mocht ook wel, ze kon vanaf week 8 al niets meer. Je MAG in Nederland zelfs helemaal geen geld betalen (buiten die vergoeding voor gemaakte kosten dan). Ik zou het niet kunnen wat zij gedaan heeft, nog voor geen miljoen. Maar om haar dan zo te ' beschuldigen' zonder de details te kennenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja die draagmoeder en maar blijven volhouden dat ze het niet voor geld doet.
Ze hebben elkaar via internet ontmoet volgens mij.
Ik kan het maar moeilijk geloven, zoveel "liefde om een "onbekend" stel een baby te geven" bestaat gewoonweg niet
Ik weet dat het haar wel zwaar viel. De zwangerschappen van d'r eigen kinderen verliepen probleemloos en deze zwangerschap niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef mefke79 het volgende:
[..]
TJ ik mag toch hopen dat je deze opmerking niet meent. Ze heeft echt niets gehad. Ja een onkostenvergoeding, maar dat mocht ook wel, ze kon vanaf week 8 al niets meer. Je MAG in Nederland zelfs helemaal geen geld betalen (buiten die vergoeding voor gemaakte kosten dan). Ik zou het niet kunnen wat zij gedaan heeft, nog voor geen miljoen. Maar om haar dan zo te ' beschuldigen' zonder de details te kennen![]()
(en nee, ik ken de details ook niet, maar weet wel dat ze er echt niet rijk van geworden is)
dat is nog zwak uitgedruktquote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet dat het haar wel zwaar viel. De zwangerschappen van d'r eigen kinderen verliepen probleemloos en deze zwangerschap niet.
ja wij wonen volgens mij niet zo ver bij elkaar uit de buurt.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Nirak het volgende:
Komen jullie (medke en FR) dan ook uit br zo?
Dat is groot hoor ean is 72cmquote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef mefke79 het volgende:
DML, nee joh, dit is Driekus toen hij zo oud was, heel ander koppie
[ afbeelding ]
En nee, hij lijkt groot. Maar is pas een centimeter of 78 geloof ik. En een boef. Een enorme boef.
eh, die van jou was en te vroeg en een meisje. Tienus is gemiddeld.quote:
Ja ik wist het wel maar zo grootquote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef mefke79 het volgende:
DML, nee joh, dit is Driekus toen hij zo oud was, heel ander koppie
[ afbeelding ]
En nee, hij lijkt groot. Maar is pas een centimeter of 78 geloof ik. En een boef. Een enorme boef.
Nou...78cm is niet gemiddeld hoor...;-) Ik denk dat Evan ongeveer 77cm is, maar dat is +1 bij jongens.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:59 schreef mefke79 het volgende:
[..]
eh, die van jou was en te vroeg en een meisje. Tienus is gemiddeld.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Gezien de prijs van die flessen zou ik zeggen: gebruik het nog. Maar ik heb ook wel eens van die berichten gelezen dat zonnebrand na een jaar écht niet meer gebruikt kan worden. Of dat nou ook echt zo is.
Tof!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef Sannne het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens met Elise ga spetteren in het kinder opblaasbadje (onder parasol..) Kijken hoe ze dat vindt
oww heb hem vorig jaar augustus gekocht, dus is nog goed dan..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:21 schreef Gerberaatje het volgende:
De beschermingsfactor neemt af, daarom binnen een jaar gebruiken voor bescherming... Daarna kun je het nog prima gebruiken, maar dan bijv. als bodymilk...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef Sannne het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens met Elise ga spetteren in het kinder opblaasbadje (onder parasol..) Kijken hoe ze dat vindt
Volgens de huisarts is het Vitiligo. Heb het ook maar op 1 plek (op mijn linker pols). Ik heb ook geen witte plek, het is een kleurloze plek. Lastig uit te leggen hoe het eruit ziet. Over een tijdje ga ik toch voor SD een verwijzing naar de dermatoloog aanvragen dan laat ik die er even naar kijken. Als second opinion zeg maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef TimeJumper het volgende:
SB die één of andere huidaandoening is dat misschien niet omdat je teveel douched. Ik had dat jaren geleden. Er verschenen allemaal witte vlekken overal eigennlijk en dit kwam omdat ik te schoon op mezelf was![]()
Dus voor het douchen insmeren met olie dan douchen en na korte tijd verdwenen al die gebleekte plekken.
Misschien heb jij heel wat anders hoor maar ik dacht ik meld het maar even.
Ze is daar van 9 tot 11 (en omdat het maar 5 min van huis is ben ik ook bijna 2 uur alleen). Ik denk dat ik die tijd even ga gebruiken om de hobbykamer even wat efficiënter in te richten. Alles ligt nu door elkaar en dat werkt niet echt prettig. Genoeg afleiding dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:31 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb geen ervaring met flessen en ook niet met hooikoorts. Kan er dus helaas niet over adviseren.
SB spannend morgen 1e wenochtend voor je kleintje. Ga je zelf wat leuks doen? Dan gaat de tijd sneller.
Hier dus ook tijdens verlof bij voorkeur, maar soms kan dat niet ivm plaatsgebrek. Nu is verlof hier helemaal niet aan de orde omdat ik gewoon geen werk had. En ik ook eigenlijk niet echt van plan was om weer te gaan werken. Maar ik kreeg een baan aangeboden die ik echt niet af kon slaan (is de functie waar ik al 5 jaar naar toe aan het werken was voordat ik zwanger werd). Vul dat aan met dat we nu door omstandigheden toch willen verhuizen en dat we daar toch een tweede inkomen voor nodig hebben....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Tinuviel het volgende:
SB binnen een uur het kind ophalen zou bij ons ook vanuit onze werklocatie kunnen. Ik was zelf wel blij dat bij de eerste en misschien dat ik dat bij de tweede ook weer doe, de wendagen nog in mijn verlof vielen. Je bent dan toch veel flexibeler om je kind snel op te kunnen halen, je bent er rustiger onder en je kunt je daarna als het goed gaat dan weer helemaal op je werk concentreren en ook hele dagen werken. Volgens mij dus alleen voordelen aan het wennen voordat je gaat werken
Begrijp ik wel, dat was ik ook. En ook heel blij dat de eerste wen dag maar een uurtje lang was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:14 schreef bitterend het volgende:
De tweede en derde wen dag heb ik wel gebruikt om boodschappen te doen en huisarts maar de eerste toen was ik nog in shock
Klinkt als een erg leuk idee van je moeder & zus, Zoë. Is dat de zus die ook net bevallen is? Heb je al een idee wat jullie gaan doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Zoë23 het volgende:
Volgende week gaat m'n moeder een middag oppassen en 'mag ik' met m'n zus even weg, (idee van m'n zus&moeder) heel lief maar ik ben benieuwd hoe dat gaat![]()
En aan werk wil ik nog niet denkenbegin 'pas' 1aug als alles goed gaat met m'n bekken enzo.
M'n vriend is volgende week ook 2nachten (en 3volle dagen) weg ivm werk.. Hoop dat ik dat trek, kan nog niet zoveel door m'n bekkenklachten. M'n zus heeft iig al hulp aangebodendat is wel fijn.
Ik las in de 'groeigids' iets over borstvoeding&ontlasting van de baby, dat deze zacht is. Maar bij S.ara lijkt er ook wat water mee te komen (ze had ontlasting tijdens het verschonen) is dat normaal of is dat meer diarree? Want dan moet ik morgenvroeg misschien naar de ha?
Awwquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef bitterend het volgende:
kind is helemaal over de zeik van de hitte
Dan zit jij nog meer aan de kust DML!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik lees echt met verbazing hoe warm het elders is. Hier aan de kust is het helemaal niet zo warm![]()
Dus niks graadjes koeler Susie![]()
Oh ja, ging ook ff spieken, maar mooie stad daarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moest ff op fb spiekenmaar ja ik woon achter de duinen
![]()
Morgen ga ik ook naar Amsterdam dan!
er zit slaapverwekkende spul in de tiet melkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Aww
Goed om te lezen van de ontlasting,,dat er zoveel variatie is
Hier ook erg warm, heb d'r in korte mouw rompertje en broekje & zonder dekens in de wagen.. Pff
Ze slaapt veel & tijdens het voeden valt ze ook in slaapmoet dr steeds wakker maken
En nu na t voeden ligt ze wakker in de wagenterwijl ik dr net met niet wakker kon houden
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
er zit slaapverwekkende spul in de tiet melk![]()
Voor dr scheve hoofd/orenquote:
Sneu is dat héquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Pfff... Mijn baby kan niet goed tegen de warmte. Vanacht tot 2.30 met m bezig geweest. Hij ging steeds helemaal over de zeik en raakte dan helemaal oververhit
Ik wilde Billie vanmorgen ook die van de Etos aan doen (62/68), en ik kreeg die niet dicht. Dus ze vallen klein uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:49 schreef Deepfreeze het volgende:
PE, gek he, die maten soms. Daan heeft nu die romper-met-pijpjes-van-de-etos aan, en die zit niet te ruim. Dat is maatje 74/80, terwijl hij normaal echt 68 heeft.
Alleen de kleding van mijn zusje, daar kunnen de 56 broeken nu als korte broek aan. Haar jochies waren nogal breed, dus alle 2ehands daarvandaan, kan Daan 2 keer in met zijn billen![]()
En succes zo in het ziekenhuis..
Kyara, hopelijk een mooie score op het CB!
Er staat duidelijk dat je niet zelf kindjes mag verwijderen uit de lijst. Je zou een verzoekje kunnen doen in het feedbacktopic.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef cleany het volgende:
off topic: Niet om het een of ander maar kan in het volgende topic de OP aangepast worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |