Begrijp ik wel, dat was ik ook. En ook heel blij dat de eerste wen dag maar een uurtje lang was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:14 schreef bitterend het volgende:
De tweede en derde wen dag heb ik wel gebruikt om boodschappen te doen en huisarts maar de eerste toen was ik nog in shock
Klinkt als een erg leuk idee van je moeder & zus, Zoë. Is dat de zus die ook net bevallen is? Heb je al een idee wat jullie gaan doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Zoë23 het volgende:
Volgende week gaat m'n moeder een middag oppassen en 'mag ik' met m'n zus even weg, (idee van m'n zus&moeder) heel lief maar ik ben benieuwd hoe dat gaat![]()
En aan werk wil ik nog niet denkenbegin 'pas' 1aug als alles goed gaat met m'n bekken enzo.
M'n vriend is volgende week ook 2nachten (en 3volle dagen) weg ivm werk.. Hoop dat ik dat trek, kan nog niet zoveel door m'n bekkenklachten. M'n zus heeft iig al hulp aangebodendat is wel fijn.
Ik las in de 'groeigids' iets over borstvoeding&ontlasting van de baby, dat deze zacht is. Maar bij S.ara lijkt er ook wat water mee te komen (ze had ontlasting tijdens het verschonen) is dat normaal of is dat meer diarree? Want dan moet ik morgenvroeg misschien naar de ha?
Awwquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef bitterend het volgende:
kind is helemaal over de zeik van de hitte
Dan zit jij nog meer aan de kust DML!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik lees echt met verbazing hoe warm het elders is. Hier aan de kust is het helemaal niet zo warm![]()
Dus niks graadjes koeler Susie![]()
Oh ja, ging ook ff spieken, maar mooie stad daarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moest ff op fb spiekenmaar ja ik woon achter de duinen
![]()
Morgen ga ik ook naar Amsterdam dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |