abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111871411
Ja het was hier ook wennen toen ik vrij was. Toen zat ik thuis op de klok te kijken wanneer ik haar weer mocht halen :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111871450
Dat gevoel ken ik. Ik zit nu echt te wachten totdat mijn moeder haar weer komt brengen.
Dus ik zit nu ter afleiding maar even een databaseje te bouwen...
pi_111873600
Bitterend en SB, daarom ging ik dus leuke dingen doen in de wenuren op het kdv. Ook dingen waar ik daarvoor nog niet aan toe was gekomen. Dan ging de tijd echt snel voorbij en voelde het meer zo dat ik "hem alweer kon ophalen" :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111875480
De tweede en derde wen dag heb ik wel gebruikt om boodschappen te doen en huisarts maar de eerste toen was ik nog in shock :9
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111875685
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:14 schreef bitterend het volgende:
De tweede en derde wen dag heb ik wel gebruikt om boodschappen te doen en huisarts maar de eerste toen was ik nog in shock :9
Begrijp ik wel, dat was ik ook. En ook heel blij dat de eerste wen dag maar een uurtje lang was. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111876160
euhm, misschien was het niet heel duidelijk, maar een database opbouwen IS leuk voor mij. Maar volgende keer ga ik iets doen waarbij je minder zit te wachten (winkelen bijvoorbeeld), want tijdens dat wachten was het wel stil.

Nu is het ook stil trouwens, mevrouw ligt lekker te slapen. Ik denk dat ze wat last heeft van de warmte. Ze slaapt normaal twee keer per dag 2 uurtjes, mar dit is al haar vierde slaapje. Ze heeft de vorige dutjes steeds een klein half uurtje geslapen, dus ze zal wel iets in te halen hebben nu. We zullen zien
pi_111876388
Sorry zo bedoelde ik het niet SB. Ik had je niet zo begrepen dat je de database echt voor je plezier deed.

Hier na de poepluier ook een goed slaapje. Voor een of andere reden lukt het slapen bij hem beter als het niet samenvalt met een slaapje, dat ik wil doen :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111876553
ach, geschreven taal mist emotie. Daarom kwam ik met mijn laatste post misschien ook wat heftiger over dan bedoeld. Ik zie namelijk nu dat ik ook de ;) vergeten was.
pi_111879981
Danku voor de tips! Ze trekt de hele tijd een konijnenneusje, met een kuchend geluidje erbij, dus ik denk dat ze wel ergens jeuk heeft. Ogen wrijven doet ze vooral als ze moe is, maar misschien dat ze dat doet om jeuk?
Ook een loopneusje. Vanmiddag wel buiten gezeten (niet op gemaaid gras) en dat ging goed! We wachten het even af, anders bel ik idd even de HA!
pi_111880743
Volgende week gaat m'n moeder een middag oppassen en 'mag ik' met m'n zus even weg, (idee van m'n zus&moeder) heel lief maar ik ben benieuwd hoe dat gaat :@
En aan werk wil ik nog niet denken :9 begin 'pas' 1aug als alles goed gaat met m'n bekken enzo.

M'n vriend is volgende week ook 2nachten (en 3volle dagen) weg ivm werk.. Hoop dat ik dat trek, kan nog niet zoveel door m'n bekkenklachten. M'n zus heeft iig al hulp aangeboden O+ dat is wel fijn.

Ik las in de 'groeigids' iets over borstvoeding&ontlasting van de baby, dat deze zacht is. Maar bij S.ara lijkt er ook wat water mee te komen (ze had ontlasting tijdens het verschonen) is dat normaal of is dat meer diarree? Want dan moet ik morgenvroeg misschien naar de ha?
pi_111882880
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Zoë23 het volgende:
Volgende week gaat m'n moeder een middag oppassen en 'mag ik' met m'n zus even weg, (idee van m'n zus&moeder) heel lief maar ik ben benieuwd hoe dat gaat :@
En aan werk wil ik nog niet denken :9 begin 'pas' 1aug als alles goed gaat met m'n bekken enzo.

M'n vriend is volgende week ook 2nachten (en 3volle dagen) weg ivm werk.. Hoop dat ik dat trek, kan nog niet zoveel door m'n bekkenklachten. M'n zus heeft iig al hulp aangeboden O+ dat is wel fijn.

Ik las in de 'groeigids' iets over borstvoeding&ontlasting van de baby, dat deze zacht is. Maar bij S.ara lijkt er ook wat water mee te komen (ze had ontlasting tijdens het verschonen) is dat normaal of is dat meer diarree? Want dan moet ik morgenvroeg misschien naar de ha?
Klinkt als een erg leuk idee van je moeder & zus, Zoë. Is dat de zus die ook net bevallen is? Heb je al een idee wat jullie gaan doen?
Fijn dat je zus wil komen helpen als je vriend weg is voor zijn werk.
Ik weet niet zo goed of dat water bij de ontlasting diarrhee is. Misschien weet iemand anders hier het beter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111883684
Tinuviel
Nee m'n andere zus. M'n zus die net bevallen is kan nog niet zoveel doen ivm keizersnede.
Eventjes de stad in denk ik, ik kan nog niet ver lopen enz dus eventjes naar n kledingwinkel voor wat jurkjes lijkt me wel leuk :)

Hmm ja ben wel benieuwd..
Bel morgenvroeg de ha sowieso om na te checken. (voor m'n gemoedsrust)
pi_111885541
Hebben we een paar keer gehad water bij de ontlasting was niks aan het handje, we hebben alles gehad: geel, oranje, bruin, spinazi groen, mos groen, onverteerde melk stukjes
:D
super fijn van je mams en zus!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:11:53 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111885737
Allemaal vragen waar ik geen verstand van heb. Hoop dat iedereen in elk geval een antwoord heeft gevonden.

Wat een weer he. Op het kdv was het ontzettend warm binnen. Midas heeft dus bijna de hele dag buiten gezeten en gelegen in de schaduw en uit de wind. Hij vindt buiten zijn leuk O+
En nu lekker slapen in zijn eigen bed. Morgen weer naar het cb voor prikjes. Ben ook erg benieuwd naar zijn stats.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:22:41 #240
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111888545
Zoooo, bijgelezen! Flessen minderen en wennen op kdv of mams.... En een zielige Elise :*
Ik vroeg mij ook al af wanneer die laatste fles eraf zou kunnen en had bedacht dat dat vanzelf wel een keertje gebeurt ofzo? Vooralsnog komt ze zelf uiterlijk rond een uur of half 11 en als ik eerder naar bed wil, dan maak ik haar wakker. Het gaat zoals het gaat denk ik dan maar!

En wat is het heerlijk zo in de avondzon zeg O+ Maar zeikerd als ik ben, mag het van mij ook wel wat graadjes koeler hoor, gelijk zo overdreven weer :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111893085
kind is helemaal over de zeik van de hitte :'(
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:36:31 #242
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111893543
Ik lees echt met verbazing hoe warm het elders is. Hier aan de kust is het helemaal niet zo warm :N
Dus niks graadjes koeler Susie o|O :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:42:09 #243
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111893996
Nou ik zit in het Noorden, maar hier was het ook heet hoor, poeh! Maar wel een heerlijk dagje gehad. Sander heeft gelukkig net als altijd veeeeeel geslapen, dus nergens last van gehad ;). En Jesper en ik hebben de hele dag in de tuin gekeuteld. Aan het eind van de middag kreeg ik nog de briljante ingeving :') om de deksel van onze zandbak (zo'n schelp) als badje te gebruiken *O* . J heeft zich er ruim een uur kostelijk in vermaakt. Zo schattig!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:50:08 #244
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111894639
Ik stapte in Amsterdam in de auto om 16:15, temp 29,5 graden :o. Naarmate ik dichter bij huis kwam (midden west-kust) zakte de temp in dat half uurtje naar 20,5 graden! Wat een enorme verschillen, terwijl het maar 40 km is!

Ga morgen ook het badje in de tuin zetten! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111895682
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef bitterend het volgende:
kind is helemaal over de zeik van de hitte :'(
Aww :(

Goed om te lezen van de ontlasting,,dat er zoveel variatie is :9

Hier ook erg warm, heb d'r in korte mouw rompertje en broekje & zonder dekens in de wagen.. Pff
Ze slaapt veel & tijdens het voeden valt ze ook in slaap :{ moet dr steeds wakker maken
En nu na t voeden ligt ze wakker in de wagen :{ terwijl ik dr net met niet wakker kon houden
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:01:46 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111895781
In het midden en oosten was het echt rond de 28 graden vandaag. Midas kan er wel aardig tegen geloof ik. Op zijn kamertje hebben we alles potdicht gehouden (rolgordijn, gordijnen en ramen en deuren) en ondanks dat zijn kamertje op het zuiden ligt met een groot deel van de dag felle zon op de gevel is het daar nog aardig uit te houden gelukkig. Dunne slaapzak en rompertje met korte mouwen en pijpjes (van de etos, wat staat dat schattig met die blote beentjes). O+

:* voor alle kindjes die last hebben van de warmte of tandjes, of hooikoorts, of verkoudheidjes of ziekjes zijn
pi_111898675
Hier wordt er weer niet geslapen, 28 graden op zijn kamer dus dat is ook niet gek.
Ik had mijn vriend gevraagd een airco'tje te regelen ... Mannen... Benieuwd hoe laat we gaan slapen -O-
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:54:49 #248
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111900596
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik lees echt met verbazing hoe warm het elders is. Hier aan de kust is het helemaal niet zo warm :N
Dus niks graadjes koeler Susie o|O :P
Dan zit jij nog meer aan de kust DML! :P Ik weet wel dat het in Amsterdam (zoals Isis al zei) een stuk warmer aanvoelde dan toen ik in de trein uitstapte in mijn dorp.

Hier ligt ze in een mouwloze romper met alleen een dunne slaapzak, ook mouwloos... Spek genoeg op die armen :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:00:52 #249
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111901111
Ik moest ff op fb spieken :P maar ja ik woon achter de duinen ;)

Morgen ga ik ook naar Amsterdam dan! :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:07:57 #250
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111901770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moest ff op fb spieken :P maar ja ik woon achter de duinen ;)

Morgen ga ik ook naar Amsterdam dan! :P
Oh ja, ging ook ff spieken, maar mooie stad daar :P ;) Lijkt mij heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')