abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:39:48 #201
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111865986
Pfff DF ik weet echt niet meer hoe dat zit met flessen minderen. Ik neem aan dat Daan nu overdag iets krijgt waardoor hij die laatste fles niet meer nodig heeft? Het is toch niet zo dat er ineens een fles afgehaald kan worden? Ik zit met Sander nu nog op 5 flessen per dag. En op zich slaapt hij heel erg vast na de fles van 19.00, maar maken we hem toch altijd nog wakker voor een laatste fles. Wanneer en hoe kun je die nou ook alweer weg gaan laten? Echt heel dom hoor... het is nog wel m'n tweede, maar ik ben het echt helemaal kwijt!
pi_111866031
@Fee, goed dat je de vraag stelt. Dan hoef ik dat over een paar weken/maanden niet te doen O-).
Hier lijken we trouwens echt over te zijn op vijf flessen en laat 'ie de nachtfles weg. Best prettig!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:43:44 #203
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111866058
Ik zou eerst flessen overdag vervangen door bijvoeding dadelijk en pas als daar voldoende van binnen komt zit je kleintje vol genoeg op een gegeven moment om die late avondvoeding te laten vervallen.
Of je moet vrij vroeg eten en dan rond 19.00uur de laatste fles geven.
Ik zie in mijn omgeving ergens rond de negen maanden o.i.d. deze fles vaak vervallen.

Maar verschilt allemaal per kind. Je kan zodra het aan de bijvoeding zit eens proberen maar ik had persoonlijk niet zo'n zin in nachtelijke avonturen.
Als je kind het niet meer blieft laat het vanzelf wel minder staan was mijn gedachte.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:47:05 #204
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111866144
Ja DF, je zou t een keer kunnen proberen om m niet wakker te maken na 19.00? Eeens kijken wat ie doet?

Cristel krijgt hier rond 19.00/20.00 de laatstefles en wordt dan meestal rond 6/7 uur 'sochtends weer wakke.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:48:05 #205
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111866167
Daan zit met 5 maanden op vier flessen dus nog eentje minder zou ik niet doen nog. Maar dat ben ik :+

Fee-nix, valt het schema niet zo aan te passen dat S. er 3 overdag en dan nog eentje 's avonds laat drinkt? Dat was hier vrij snel het geval toen we aan het fruit gingen. Maar dat was wel met 6 maanden pas.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:56:46 #206
100412 mefke79
komt goed!
pi_111866414
Kuukske, dat badje voor de tuin kan je best nu al halen hoor! Of gewoon in de tummytub buiten. Oke, niet in de wind en de volle zon, maar dat lijkt me logisch. Die van ons vinden water heerlijk, dus daar kwam ook al snel een badje. En als hij er niet in wil, heb jij een lekker voetenbadje.

Ik denk dat ik eens even ga kijken wat het weer morgen doet, anders zet ik het bad ook maar eens op. En dan morgen twee jongens de tuin in met hun bandjes om want als die water zien moeten ze er in.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:59:13 #207
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111866492
Daan krijgt verder niks. Hij heeft af en toe een hapje van iets geproefd (fruit, groente, pap van de lepel). Maar hij blieft het niet. Hij spuugt het uit, en kijkt ons smerig aan. Dus hij doet het echt alleen op die flessen.
En zolang hij nog geen 6 maand is, zou hij 800-1000cc binnen moeten krijgen. En dan lukt nu goed. Hij krijgt 210/7 aangeboden. En de laatste met rijstebloem.
Opeens heeft hij dit zelf dus bedacht. Ook niet gestuurd verder, dat werkt toch niet bij deze. Gisteren was het dus laat en maar 3 flessen overdag, waarvan 1 slecht gedronken, dat leek me wat te weinig zonder bijvoeding en dit zweterige weer. Maar de avonden ervoor steeds tussen 7 en 8 's avonds. Een mooie tijd voor de laatste fles.
Ik weet dat we Chris nog veel langer 's avonds wat aanboden rond 9 uur 's avonds, anders haalde hij de 7 uur 's ochtends niet. Maar dat was een hongerlappie. Ik denk tot 7 maand ongeveer.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:04:38 #208
250838 Fee-nix
pi_111866652
Ja ik dacht al dat we pas met bijvoeding enzo op 4 flessen komen. Was bij J volgens mij ook zo. Maar weet het dus niet echt meer. Nou ik zie nog wel even. De ervaring leert dat het zich meestal vanzelf wijst ;). En hij is natuurlijk ook nog geeneens vier maanden, dus het zou wel erg vroeg zijn om nu al de laatste voeding eraf te halen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:09:26 #209
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111866757
Chris kreeg vanaf 4,5 maand naast 4 flessen een beetje rijstebloem pap geloof ik, net voor ons avondeten. 4x210/7 en 2 schepjes voor de pap. Dan kreeg hij precies 30 schepjes binnen en kwam de laatste fles mooi om 21 uur.. Met minder nam hij ook geen genoegen.
Ik moet wennen aan een jochie dat niet alles opzuipt/opeet wat hij tegenkomt :P
pi_111867331
Sorry dat ik niks kan vertellen over flesjes :P
Maar heb een ander vraagje; heeft iemand van jullie ervaring met een baby met hooikoorts?
Ik ga toch het vermoeden krijgen dat Elise dat heeft.. Ze heeft enorm dikke ogen al een paar dagen, loopneusje, traantjes..
Ook al een eczeemachtige uitslag op dr huid. Past allemaal wel samen toch?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:36:52 #211
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111867478
Sanne, ieder zijn specialiteit ;)

Hooikoort weet ik niet. Daan is wel een beetje snotterig, maar dat is zijn papa ook. En ook eczeemplekken. Maar die zijn er al een maandje. Voor nu gooi ik dat op een verkoudheidje en een gevoelig huidje..
pi_111867589
Dat kan goed zo zijn, hopelijk wel!!

Maar vind die dikke ogen zo gek. Die heeft ze met een verkoudheid nooit gehad.. Ik heb zelf ook nooit last gehad van allergieen en gevoelige huid, en volgens mij haar bio-vader ook niet.. Maar dat weet ik niet zeker, dat was wel een kneusje met altijd pijntjes en ziek zijn..

Hopen maar dat het niks is :)
pi_111868156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef Sannne het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens met Elise ga spetteren in het kinder opblaasbadje (onder parasol..) Kijken hoe ze dat vindt :D
*O* wat klinkt dat fijn zeg!!
Ik ga denk ik R onder de parasol zetten in de kinderstoel en perziken stukjes geven O+

en hooikorts kan heel goed hoor! heeft mijn vader en zus erg last van op dit moment ook met wat je beschrijft..de HA even bellen?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:02:44 #214
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111868344
@Sanne, zit ze ook te wrijven in haar ogen? Moet ze ook niezen?
Jeuk aan de ogen en niesbuien horen er namelijk ook vaak bij.

*Allergieklant is*
pi_111868658
dikke ogen kàn duiden op hooikoorts, ook zonder niezen/loopneus. Ik heb zelf hooikoorts en dat uit zich dus in rode opgezwollen ogen en juist een dichte/verstopte neus. Zonder niezen dus.

sc-tje heeft ook vaak dikke ogen: als ze moe is, bij verkoudheid of als reactie op koemelk (voordat we aan de pepti zaten of nadat we een provocatie geprobeerd hebben).

Als je je zorgen maakt zou je de huisarts eens kunnen bellen of het misschien een idee is om een hele lichte dosis anti-histaminica (gewoon te kopen bij de drogist en anders op recept) te proberen. Als de symptomen dan verdwijnen heb je je antwoord.

Hier een ochtendje kindloos. SC-tje zit bij mijn moeder. Ik moest naar de huisarts (score: ontstoken strottehoofd, keel en tong en één of andere huidaandoening op mijn pols waardoor het huidpigment verdwijnt) en zo hebben we meteen het nieuwe ochtendritueel voor de dinsdagen en donderdagen kunnen 'oefenen'. Dit is namelijk de laatste volledige week als Toos Werkeloos. Vanaf vrijdag 1 juni ga ik weer werken en SC-tje dus op de dinsdag en donderdag naar mijn ouders en op woensdag en vrijdag naar het KDV. Morgen eerste wenochtend en dat vind ik toch wel heel erg spannend.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:30:25 #216
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111869389
Hier net vanochtend de intake op het KDV gehad. Won ik maar een loterij dan bleef ik lekker thuis :+
Maar vooralsnog gaat hij volgende week donderdag effe wennen (of is dat misschien meer voor mij :9 )
Ze begonnen met het voorstellen om hem 3 uur te laten komen, en ik als truttige moeder :@ :+ vond dat al heeééélll lang.
Nu kan ik hem tussen 9 en 11 brengen en bekijken hoe lang ik hem daar laat.
Kan ik mezelf nog anderhalve week geestelijk voorbereiden. ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_111869450
Ik heb geen ervaring met flessen en ook niet met hooikoorts. Kan er dus helaas niet over adviseren.

SB spannend morgen 1e wenochtend voor je kleintje. Ga je zelf wat leuks doen? Dan gaat de tijd sneller.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:33:05 #218
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111869533
SB die één of andere huidaandoening is dat misschien niet omdat je teveel douched. Ik had dat jaren geleden. Er verschenen allemaal witte vlekken overal eigennlijk en dit kwam omdat ik te schoon op mezelf was |:(
Dus voor het douchen insmeren met olie dan douchen en na korte tijd verdwenen al die gebleekte plekken.

Misschien heb jij heel wat anders hoor maar ik dacht ik meld het maar even.
Rayen 2½ jaar!
pi_111869713
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef TimeJumper het volgende:
SB die één of andere huidaandoening is dat misschien niet omdat je teveel douched. Ik had dat jaren geleden. Er verschenen allemaal witte vlekken overal eigennlijk en dit kwam omdat ik te schoon op mezelf was |:(
Dus voor het douchen insmeren met olie dan douchen en na korte tijd verdwenen al die gebleekte plekken.

Misschien heb jij heel wat anders hoor maar ik dacht ik meld het maar even.
Volgens de huisarts is het Vitiligo. Heb het ook maar op 1 plek (op mijn linker pols). Ik heb ook geen witte plek, het is een kleurloze plek. Lastig uit te leggen hoe het eruit ziet. Over een tijdje ga ik toch voor SD een verwijzing naar de dermatoloog aanvragen dan laat ik die er even naar kijken. Als second opinion zeg maar
pi_111869902
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:31 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb geen ervaring met flessen en ook niet met hooikoorts. Kan er dus helaas niet over adviseren.

SB spannend morgen 1e wenochtend voor je kleintje. Ga je zelf wat leuks doen? Dan gaat de tijd sneller.
Ze is daar van 9 tot 11 (en omdat het maar 5 min van huis is ben ik ook bijna 2 uur alleen). Ik denk dat ik die tijd even ga gebruiken om de hobbykamer even wat efficiënter in te richten. Alles ligt nu door elkaar en dat werkt niet echt prettig. Genoeg afleiding dus.

Donderdag gaan ze weer naar mijn moeder (wederom het ochtendritueel oefenen, het ging niet echt vlekkeloos vanmorgen) en dan vrijdag van 9 tot 13 naar het KDV. Vrijdag maar even lekker naar de markt ofzo. Of nieuwe kleren kopen zodat ik ook een beetje netjes op mijn eerste werkdag kan verschijnen...
pi_111870309
Ik heb R de eerste keer wel 3 uur laten wennen. De volgende dag 4.5 uur en de dag daarna ging ze voor bijna 6 uurtjes
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111870910
Bij ons was de eerste keer wennen echt heel kort, volgens mij maar een uurtje. Maar ik had ook nog tijd. Onze eerste ging namelijk de hele wenperiode doen terwijl ik nog vrij was. Dat was wel lekker. Normaal valt de eerste 2-3 dagen wennen in je laatste vrije week en de laatste 2-3 dagen in je eerste werkweek (bij ons dan).
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111871000
Hier gaat het wennen in 4 stappen. Morgen dan 2 uurtjes, vrijdag 4 uurtjes, volgende week woensdag 6 uurtjes en dan vrijdag 8 uurtjes. Dan vanaf de week daarna hele dagen (al zal dat als het goed is minder zijn dan de laatste 8 wenuurtjes)

Elke wendag valt bij voorkeur op een moment dat iig één van de ouders vrij is. Of tenminste beschikbaar om binnen een uur het kindje op te komen halen.
pi_111871160
SB binnen een uur het kind ophalen zou bij ons ook vanuit onze werklocatie kunnen. Ik was zelf wel blij dat bij de eerste en misschien dat ik dat bij de tweede ook weer doe, de wendagen nog in mijn verlof vielen. Je bent dan toch veel flexibeler om je kind snel op te kunnen halen, je bent er rustiger onder en je kunt je daarna als het goed gaat dan weer helemaal op je werk concentreren en ook hele dagen werken. Volgens mij dus alleen voordelen aan het wennen voordat je gaat werken :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111871335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Tinuviel het volgende:
SB binnen een uur het kind ophalen zou bij ons ook vanuit onze werklocatie kunnen. Ik was zelf wel blij dat bij de eerste en misschien dat ik dat bij de tweede ook weer doe, de wendagen nog in mijn verlof vielen. Je bent dan toch veel flexibeler om je kind snel op te kunnen halen, je bent er rustiger onder en je kunt je daarna als het goed gaat dan weer helemaal op je werk concentreren en ook hele dagen werken. Volgens mij dus alleen voordelen aan het wennen voordat je gaat werken :)
Hier dus ook tijdens verlof bij voorkeur, maar soms kan dat niet ivm plaatsgebrek. Nu is verlof hier helemaal niet aan de orde omdat ik gewoon geen werk had. En ik ook eigenlijk niet echt van plan was om weer te gaan werken. Maar ik kreeg een baan aangeboden die ik echt niet af kon slaan (is de functie waar ik al 5 jaar naar toe aan het werken was voordat ik zwanger werd). Vul dat aan met dat we nu door omstandigheden toch willen verhuizen en dat we daar toch een tweede inkomen voor nodig hebben....

edit: aanvulling voor de zekerheid: sc-tje gaat hier ook wennen (zowel op KDV als bij haar oma) op dagen dat ik thuis ben. Of nouja, niet aan het werk. Alleen de laatste wendag op 1 juni valt samen met mijn eerste werkdag, dus dan heeft SD vrijgenomen.
pi_111871411
Ja het was hier ook wennen toen ik vrij was. Toen zat ik thuis op de klok te kijken wanneer ik haar weer mocht halen :P
pi_111871450
Dat gevoel ken ik. Ik zit nu echt te wachten totdat mijn moeder haar weer komt brengen.
Dus ik zit nu ter afleiding maar even een databaseje te bouwen...
pi_111873600
Bitterend en SB, daarom ging ik dus leuke dingen doen in de wenuren op het kdv. Ook dingen waar ik daarvoor nog niet aan toe was gekomen. Dan ging de tijd echt snel voorbij en voelde het meer zo dat ik "hem alweer kon ophalen" :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111875480
De tweede en derde wen dag heb ik wel gebruikt om boodschappen te doen en huisarts maar de eerste toen was ik nog in shock :9
pi_111875685
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:14 schreef bitterend het volgende:
De tweede en derde wen dag heb ik wel gebruikt om boodschappen te doen en huisarts maar de eerste toen was ik nog in shock :9
Begrijp ik wel, dat was ik ook. En ook heel blij dat de eerste wen dag maar een uurtje lang was. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111876160
euhm, misschien was het niet heel duidelijk, maar een database opbouwen IS leuk voor mij. Maar volgende keer ga ik iets doen waarbij je minder zit te wachten (winkelen bijvoorbeeld), want tijdens dat wachten was het wel stil.

Nu is het ook stil trouwens, mevrouw ligt lekker te slapen. Ik denk dat ze wat last heeft van de warmte. Ze slaapt normaal twee keer per dag 2 uurtjes, mar dit is al haar vierde slaapje. Ze heeft de vorige dutjes steeds een klein half uurtje geslapen, dus ze zal wel iets in te halen hebben nu. We zullen zien
pi_111876388
Sorry zo bedoelde ik het niet SB. Ik had je niet zo begrepen dat je de database echt voor je plezier deed.

Hier na de poepluier ook een goed slaapje. Voor een of andere reden lukt het slapen bij hem beter als het niet samenvalt met een slaapje, dat ik wil doen :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111876553
ach, geschreven taal mist emotie. Daarom kwam ik met mijn laatste post misschien ook wat heftiger over dan bedoeld. Ik zie namelijk nu dat ik ook de ;) vergeten was.
pi_111879981
Danku voor de tips! Ze trekt de hele tijd een konijnenneusje, met een kuchend geluidje erbij, dus ik denk dat ze wel ergens jeuk heeft. Ogen wrijven doet ze vooral als ze moe is, maar misschien dat ze dat doet om jeuk?
Ook een loopneusje. Vanmiddag wel buiten gezeten (niet op gemaaid gras) en dat ging goed! We wachten het even af, anders bel ik idd even de HA!
pi_111880743
Volgende week gaat m'n moeder een middag oppassen en 'mag ik' met m'n zus even weg, (idee van m'n zus&moeder) heel lief maar ik ben benieuwd hoe dat gaat :@
En aan werk wil ik nog niet denken :9 begin 'pas' 1aug als alles goed gaat met m'n bekken enzo.

M'n vriend is volgende week ook 2nachten (en 3volle dagen) weg ivm werk.. Hoop dat ik dat trek, kan nog niet zoveel door m'n bekkenklachten. M'n zus heeft iig al hulp aangeboden O+ dat is wel fijn.

Ik las in de 'groeigids' iets over borstvoeding&ontlasting van de baby, dat deze zacht is. Maar bij S.ara lijkt er ook wat water mee te komen (ze had ontlasting tijdens het verschonen) is dat normaal of is dat meer diarree? Want dan moet ik morgenvroeg misschien naar de ha?
pi_111882880
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Zoë23 het volgende:
Volgende week gaat m'n moeder een middag oppassen en 'mag ik' met m'n zus even weg, (idee van m'n zus&moeder) heel lief maar ik ben benieuwd hoe dat gaat :@
En aan werk wil ik nog niet denken :9 begin 'pas' 1aug als alles goed gaat met m'n bekken enzo.

M'n vriend is volgende week ook 2nachten (en 3volle dagen) weg ivm werk.. Hoop dat ik dat trek, kan nog niet zoveel door m'n bekkenklachten. M'n zus heeft iig al hulp aangeboden O+ dat is wel fijn.

Ik las in de 'groeigids' iets over borstvoeding&ontlasting van de baby, dat deze zacht is. Maar bij S.ara lijkt er ook wat water mee te komen (ze had ontlasting tijdens het verschonen) is dat normaal of is dat meer diarree? Want dan moet ik morgenvroeg misschien naar de ha?
Klinkt als een erg leuk idee van je moeder & zus, Zoë. Is dat de zus die ook net bevallen is? Heb je al een idee wat jullie gaan doen?
Fijn dat je zus wil komen helpen als je vriend weg is voor zijn werk.
Ik weet niet zo goed of dat water bij de ontlasting diarrhee is. Misschien weet iemand anders hier het beter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111883684
Tinuviel
Nee m'n andere zus. M'n zus die net bevallen is kan nog niet zoveel doen ivm keizersnede.
Eventjes de stad in denk ik, ik kan nog niet ver lopen enz dus eventjes naar n kledingwinkel voor wat jurkjes lijkt me wel leuk :)

Hmm ja ben wel benieuwd..
Bel morgenvroeg de ha sowieso om na te checken. (voor m'n gemoedsrust)
pi_111885541
Hebben we een paar keer gehad water bij de ontlasting was niks aan het handje, we hebben alles gehad: geel, oranje, bruin, spinazi groen, mos groen, onverteerde melk stukjes
:D
super fijn van je mams en zus!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:11:53 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111885737
Allemaal vragen waar ik geen verstand van heb. Hoop dat iedereen in elk geval een antwoord heeft gevonden.

Wat een weer he. Op het kdv was het ontzettend warm binnen. Midas heeft dus bijna de hele dag buiten gezeten en gelegen in de schaduw en uit de wind. Hij vindt buiten zijn leuk O+
En nu lekker slapen in zijn eigen bed. Morgen weer naar het cb voor prikjes. Ben ook erg benieuwd naar zijn stats.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:22:41 #240
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111888545
Zoooo, bijgelezen! Flessen minderen en wennen op kdv of mams.... En een zielige Elise :*
Ik vroeg mij ook al af wanneer die laatste fles eraf zou kunnen en had bedacht dat dat vanzelf wel een keertje gebeurt ofzo? Vooralsnog komt ze zelf uiterlijk rond een uur of half 11 en als ik eerder naar bed wil, dan maak ik haar wakker. Het gaat zoals het gaat denk ik dan maar!

En wat is het heerlijk zo in de avondzon zeg O+ Maar zeikerd als ik ben, mag het van mij ook wel wat graadjes koeler hoor, gelijk zo overdreven weer :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111893085
kind is helemaal over de zeik van de hitte :'(
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:36:31 #242
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111893543
Ik lees echt met verbazing hoe warm het elders is. Hier aan de kust is het helemaal niet zo warm :N
Dus niks graadjes koeler Susie o|O :P
The way you rock'n'roll
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:42:09 #243
250838 Fee-nix
pi_111893996
Nou ik zit in het Noorden, maar hier was het ook heet hoor, poeh! Maar wel een heerlijk dagje gehad. Sander heeft gelukkig net als altijd veeeeeel geslapen, dus nergens last van gehad ;). En Jesper en ik hebben de hele dag in de tuin gekeuteld. Aan het eind van de middag kreeg ik nog de briljante ingeving :') om de deksel van onze zandbak (zo'n schelp) als badje te gebruiken *O* . J heeft zich er ruim een uur kostelijk in vermaakt. Zo schattig!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:50:08 #244
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111894639
Ik stapte in Amsterdam in de auto om 16:15, temp 29,5 graden :o. Naarmate ik dichter bij huis kwam (midden west-kust) zakte de temp in dat half uurtje naar 20,5 graden! Wat een enorme verschillen, terwijl het maar 40 km is!

Ga morgen ook het badje in de tuin zetten! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111895682
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef bitterend het volgende:
kind is helemaal over de zeik van de hitte :'(
Aww :(

Goed om te lezen van de ontlasting,,dat er zoveel variatie is :9

Hier ook erg warm, heb d'r in korte mouw rompertje en broekje & zonder dekens in de wagen.. Pff
Ze slaapt veel & tijdens het voeden valt ze ook in slaap :{ moet dr steeds wakker maken
En nu na t voeden ligt ze wakker in de wagen :{ terwijl ik dr net met niet wakker kon houden
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:01:46 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111895781
In het midden en oosten was het echt rond de 28 graden vandaag. Midas kan er wel aardig tegen geloof ik. Op zijn kamertje hebben we alles potdicht gehouden (rolgordijn, gordijnen en ramen en deuren) en ondanks dat zijn kamertje op het zuiden ligt met een groot deel van de dag felle zon op de gevel is het daar nog aardig uit te houden gelukkig. Dunne slaapzak en rompertje met korte mouwen en pijpjes (van de etos, wat staat dat schattig met die blote beentjes). O+

:* voor alle kindjes die last hebben van de warmte of tandjes, of hooikoorts, of verkoudheidjes of ziekjes zijn
pi_111898675
Hier wordt er weer niet geslapen, 28 graden op zijn kamer dus dat is ook niet gek.
Ik had mijn vriend gevraagd een airco'tje te regelen ... Mannen... Benieuwd hoe laat we gaan slapen -O-
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:54:49 #248
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111900596
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik lees echt met verbazing hoe warm het elders is. Hier aan de kust is het helemaal niet zo warm :N
Dus niks graadjes koeler Susie o|O :P
Dan zit jij nog meer aan de kust DML! :P Ik weet wel dat het in Amsterdam (zoals Isis al zei) een stuk warmer aanvoelde dan toen ik in de trein uitstapte in mijn dorp.

Hier ligt ze in een mouwloze romper met alleen een dunne slaapzak, ook mouwloos... Spek genoeg op die armen :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:00:52 #249
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111901111
Ik moest ff op fb spieken :P maar ja ik woon achter de duinen ;)

Morgen ga ik ook naar Amsterdam dan! :P
The way you rock'n'roll
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:07:57 #250
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111901770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moest ff op fb spieken :P maar ja ik woon achter de duinen ;)

Morgen ga ik ook naar Amsterdam dan! :P
Oh ja, ging ook ff spieken, maar mooie stad daar :P ;) Lijkt mij heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')