Wat een posts
Wat is Danne sterk!
En Lex vreet gewoon zijn mams op

SB, Daan heeft ook geen speen meer. Hij heeft hem even gehad. Maar rond de 3 maand bliefde hij dat ding niet meer. Dat was wel makkelijk voor het afwennen, maar soms was het ook wel makkelijk geweest als je hem even kunt troosten met de speen. Gelukkig is Daan geen huilertje..
PiercedGal, welkom hier met je dochter!
Tinu, altijd leuk zo'n weegmomentje..
Fee, klinkt lekker zo'n weekend. Alleen arme S.. Maar hij kreeg het wel binnen..
Susie, ik vind op de knietjes inderdaad wel een aardige, of in ieder geval als ze fysiek sterker&mobieler worden. Bij ons staat het bedje redelijk hoog op de hoogste stand. Dus Chris is een keer tegen/op de rand gerold. Niet eroverheen, maar bij een boze bui en afzetten had het heel misschien gelukt. Dus voor ons een reden om het bedje toen al naar beneden te doen..
Hier weer een heerlijke nacht. Gisteren 19.15 de fles. Naar bed. En vanochtend was het bijna 7 uur.. Meneertje snapt het
Nu ligt hij boven in bed. Hij was zichzelf zo warm aan het brullen voor het slapen, dat ik maar wat rooibosthee heb gegeven. En daar heeft hij zo'n 100cc van gehad. Nu ligt hij in bed te spelen. Hoor hem giebelen en vermoed dat ik hem zo weer bij het hoofdeinde van het bedje terug vind