SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even water erin om te kijken wat ze ervan vond maar volgende keer gewoon tiet melk!
[ Bericht 13% gewijzigd door bitterend op 20-05-2012 15:57:38 ]**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Doe eens showenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef Susie het volgende:
![]()
Ik heb Anouk vanmiddag een anti-lekbeker gegeven, zo anti-lek was die niet, maar het giet er niet uit ofzo, dus vind het wel best.
Heb geen foto.... Wel een andere, zal straks de laptop ff aanslingeren!quote:
Haha nu weet ik ook wat het isquote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Sannne het volgende:
DF het is een antilek met zachte tuit![]()
Ik heb een knalroze en ga morgen er meteen nog een paar bij halen! Hooray, ze snapt er een!
enquote:geniet er maar van, zo klein als ze nu is wordt ze nooit meer
Edit: fotospammetje van dagje wegquote:het loslaten is nu al begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SummerBreeze op 20-05-2012 17:41:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rayen 2½ jaar!
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef SummerBreeze het volgende:
Susie, die vlek zit niet op de camera, Zo ziet SD er nou eenmaal uit. Ik ben dan ook enorm op zijn innerlijk gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Lief he? Die knuffels ookquote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef TimeJumper het volgende:
Nou jij mag er ook wezen met jouw mooie fotospam![]()
wat een lievelijke foto zeg, zo'n lieve meid omringt door knuffels.
Heeft ze nou grijze ogen of toch blauw?
Hier moeti k nog zo'n tuitfles met harde tuit kopen. Had KD ook al aangeraden maar ik kon geen leuke vinden. Op die met die zachte tuit zit hij net als zijn speen te kauwen.
Dat schiet niet erg op
Ja het gaat echt goed! Ze valt alleen erg snel in slaap tijdens bvquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:40 schreef bitterend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! en fijn om te horen dat het lukt met de bv!![]()
Hoe bedoel je, ben je er klaar mee?quote:
Yupp. Anouk wilde niet goed aanhappen, ze ging helemaal over de rooie als ze mijn tiet zagquote:
Awwquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef Kyara het volgende:
Midas slaapt gelukkig gewoon door. Heb hem wel eens in het donker uit bed gevist omdat ik dacht dat ie wakker was en toen werd het alleen maar erger. Maar dat speentje kan ik gewoon in zijn mondje duwen terwijl hij slaapt en dan is het ook goed. Maar het is inderdaad heel zielig. Kunnen babietjes al dromen?
Midas kon gister heel goed rollen maar vandaag lukte het niet meer. Heel hard geprobeerd en toen het niet lukte gaf hij het weer op en ging hij heel zielig met zijn hoofd op zijn handjes liggen snikken![]()
![]()
Hier dus geen speen om terug te geven. Ze gebruikt een speen alleen als veredelde bijtring als we onderweg zijn. (neemt wat makkelijker mee en kan aan een koord waardoor we hem niet kwijtraken). Het enige dat ze altijd bij zich heeft in bed is een hydrofiel die in vieren gevouwen onder haar hoofd ligt. en die hoeven we ook echt niet terug te geven want die houdt ze zo stevig vast/ze propt hem onder haar buik dat ze die echt niet kwijt raakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef Kyara het volgende:
Midas slaapt gelukkig gewoon door. Heb hem wel eens in het donker uit bed gevist omdat ik dacht dat ie wakker was en toen werd het alleen maar erger. Maar dat speentje kan ik gewoon in zijn mondje duwen terwijl hij slaapt en dan is het ook goed. Maar het is inderdaad heel zielig. Kunnen babietjes al dromen?
Midas kon gister heel goed rollen maar vandaag lukte het niet meer. Heel hard geprobeerd en toen het niet lukte gaf hij het weer op en ging hij heel zielig met zijn hoofd op zijn handjes liggen snikken![]()
![]()
Ik denk dat het gewoon even 'prikkels' verwerken isquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef SummerBreeze het volgende:
hier brak mijn hart net (voor de tweede keer vanavond).
SC-tje lag lekker te slapen en toen begon ze ineens te huilen. En dan niet zoals we gewend zijn van haar, maar echt heel erg zielig. Met van die diepe snikken en lange uithalen. Op de babyfoon zagen we dat ze gewoon slaapt, maar ik vind het zo sneu klinken en moet echt mijn best doen om niet naar haar kamertje te racen om haar uit bed te halen en te troosten.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ohja, misschien handig om te zeggen dat ze heel erg verkouden is. Is dat misschien de oorzaak?
Niet alleen zijn bord. Dat jochie heeft Lex ook opgegeten. Jeutje, hij doet het goed op de bijvoedingquote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
van scharminkel
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
'Sorry, ik heb mijn bord ook opgegeten'
wat dacht je van borstvoeding?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Niet alleen zijn bord. Dat jochie heeft Lex ook opgegeten. Jeutje, hij doet het goed op de bijvoeding
Ze zit dus inmiddels op handen en knieen en dan schommeltje ze zo heen en weer zeg maar. Soms doet ze een hupsje, als een soort kikker??quote:Op maandag 21 mei 2012 08:13 schreef Kleurdoos het volgende:
wanneer ze laten merken dat ze er snel uit zouden kunnen kukelen..ik zou t uit voorzorg doen als ze beginnen met een poging tot kruipen want dan zouden ze zich fysiek ook op kunnen trekken
Wat een knapperd en wat groeit ze hard dan!quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef Zoë23 het volgende:
Wat een lieve foto's!
en Samleuk dat je hier ook bent
[..]
Ja het gaat echt goed! Ze valt alleen erg snel in slaap tijdens bvdus dan duurt het wel even, moet d'r vaak even wakker maken.
ze groeit ook super snel, in het ziekenhuis is ze niet gemeten maar met 1week was ze 56cm
en 4020gram
vind het erg fijn dat ze zo goed groeit enz![]()
we zijn de hele dag wel wat bezig maar dat is juist wel leuk, hoop dat ik dit topic wat kan volgen
't minder leuke zijn de hechtingen en de duizeligheid/hoofdpijn... maargoed, dat wordt vast snel beter.
foto'tje
[ afbeelding ]
Je bedoelt zeker iets met 3200 en nog wat gramm. 323 gram zou een beetje weinig zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 08:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex was 3 weken te vroeg maar woog al 323gram en was 51cm
Dat is best licht!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex was 3 weken te vroeg maar woog al 323gram en was 51cm
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Susie op de knieen zitten is een reden voor het bed omlaag zetten![]()
Ze wordt groot!
kan niet te vroeg. Ventje ging binnen 2 week van rugliggen naar kruipen naar staan. Ik schrok me kapot toen ik het zag. We hadden bed pas de avond ervoor verlaagd! Dus inderdaad bijtijgeren of kruipen al doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:49 schreef Susie het volgende:
Even een vraagje; wanneer is het moment dat het bed omlaag moet?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
achjoh en de een die ligt lekker een jaar op zijn achterhoofd, staat dan op en loopt opeens..
Cynthia, vreselijk dat iemand zijn kind zoiets aandoetquote:[b]maandag 21 mei 2012 12:02 schreef Cyntiaa het volIk hoorde ook nog een toppunt van verbazing afgelopen weekend. Ik vroeg hier toch hoe je een kindje langzaam met de pot mee kunt laten eten? Het kindje van mijn ouders overburen, 2 weken ouder dan Cas, eet al volledig mee! Hij heeft al kroket gehad, frikandel, kipvingers
Een ander gezicht kon ik niet trekken en wist ook niet wat te zeggen. Datzelfde kindje kan al een gebaar voor centjes verdienen maken en zijn arm omhoog doen wanneer iemand vraagt hoe groot hij is.
Geef mij dan onze slome of snelle kindjes maar die zonder overwerkte nieren leven. (Ze vond het vreemd dat hij na het eten van chilli con carne en hachee zo'n last had... Dubbel
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |