Mefke, wat lijkt hij groot zo
En Daan pikte het eerder ook niet als we zijn avondfles op zijn verzoek gaven. Die "registreerde" hij niet in zijn systeem.. Maar hij is nu uit zichzelf over op 4 flessen. Gisteren was het 7-11-15-21. En de laatste op ons verzoek, en het was 7 uur toen hij weer honger kreeg.
Kuukse, ik geef het Daan nu, bij 5 maand voor het eerst. Over pure rooibosthee (wat eigenlijk geen thee is) is nogal wat discussie. Aan de ene kant is het heel neutraal en zou het zelfs helpen tegen krampjes. Maar aan de andere kant is het wel een soort bijvoeding. En kan het ook het drinkritme verstoren..
Ik merkte aan Daan gisteren dat hij erg aan het zweten was. En heel hard aan het brullen voor het slapen. Terwijl de fles nog maar 2 uur geleden was. En hij klokte ook zo 60-80cc naar binnen.
Hopelijk heeft Billie niet teveel last van zijn prikjes..
Sanne, meestal is zonnebrand 12 maand houdbaar. Daarna neemt de beschermingfactor af. Ik koop meestal in het voorjaar nieuwe flessen (van de hema ofzo) voor de jongens.
Hier is het ook warm. Maar wel allemaal goed geslapen (al was het even piekeren tot half 1. Daarna door tot half 7)
Binnen 23,5, buiten iets beter met de wind. Dus daan ligt lekker in de tuin te slapen, we hebben in ieder geval samen al een wandeling naar de supermarkt gedaan. Hoeft dat straks niet meer. Alleen om 3 uur broertje even ophalen.
En onderweg hoorde ik opeens een kusgeluidje uit de bak. En nog een keer, en nog een keer. We hebben de hele reis naar de super lopen geinen. Hij echt alle moeite om er een smak uit te persen, en dan trots lachen..
Terugweg was hij knockout