Tsja die draagmoeder en maar blijven volhouden dat ze het niet voor geld doet.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:53 schreef Nirak het volgende:
Sanne en TAP, jullie kindertjes zijn gewoon bezig met het betere denkwerk. Die denken er eerst goed over na, wat nou het handigste is zodat het straks in een keer goed gaat. Die onbezonnen kinderen van ons zijn allemaal energie aan het verspillen aan mislukte pogingen![]()
Zit draagmoeder gezocht terug te kijken: wat een topwijf die Cindy uit Helmond. Dat is heftig zeg, "zomaar" een tweeling 8 maanden bij je dragen wetend dat je ze weg gaat geven.
Daarom staat er ook, 'al! 3230 gram!'quote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef Tinuviel het volgende:
Susie wees trots op je baby, al is het moeilijk om haar groot te zien worden.
Fee-nix jeetje, kan me voorstellen dat je je verbaasde hoe het kwam dat hij ineens zo snel dronk.
TAP laat je echt niet gek maken. Ik deed dat bij de oudste ook wel. Ik vond hem laat schuiven, kruipen en ook lopen. CB verzekerde mij dat het heel gemiddeld was. Hij was dan op andere vlakken sneller. Bovendien halen ze dat echt wel weer in. Straks gaat zij ineens met de volgende stappen sneller of slaat zelfs dingen over. Dan zal je zelf ook merken, dat je je voor nop zo gek hebt lopen maken.![]()
KD 3230 gram klein? Voor een baby, die 3 weken te vroeg is vind ik dat een keurig gewicht hoorOnze eerste was nog geen 3000 gram met 38 weken en 5 dagen en L. was 3390 gram en 38 weken en 6 dagen. Bij mij willen ze niet te lang bliven zitten
![]()
Heb net de mijne lekker in de doek gezet en was even buiten naar het speeltuintje gelopen waar manlief, zoon en een vriendin met haar zoon en dochter zaten. Net weer binnen, heb de kleine nog steeds in de doek, heeft hij zich net lekker bescheten
Cas kan tijgeren als een malle, vreet als een bootwerker en lust werkelijk alles! Maar kruipen?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:40 schreef Aventura het volgende:
Cyntiaa, een kind van tien maanden een frikandel geven? Omg. Over ontwikkelen is het helemaal zoals Sannne zegt. Vent kan al staan, vanuit staan en kruipen zitten, knoertsnel kruipen en langs randen lopen. Maar eten snapt hij nog steeds niet goed, brood is echt nog moeilijk. Woorden begrijpen doet-ie wel, maar praten nauwelijks. wat een mooie foto's trouwens! Ik zag de kleine van cleany, van Nirak, en kd, wat een transformatie
Voor zo ver mijn inside information het bij het rechte eind heeft. Heeft ze er niks voor gekregen. De kinderen zijn officieel nog van haar omdat het juridisch nog niet volledig rond is.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja die draagmoeder en maar blijven volhouden dat ze het niet voor geld doet.
Ze hebben elkaar via internet ontmoet volgens mij.
Ik kan het maar moeilijk geloven, zoveel "liefde om een "onbekend" stel een baby te geven" bestaat gewoonweg niet
Anouk! Wereldreiziger!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:05 schreef Susie het volgende:
En om even te laten zien hoe ze d'r bedje doorkruist en let vooral niet op mijn stomme stem:
Leuk is die he? Van Kruidvat, "made in Holland"quote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeetje wat goed!!!!! Wat superschattig hoe ze op haar handjes/knietjes zit
Eva heeft dat rompertje ook
wat een snoepjeeehhheeeeeee!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:05 schreef Susie het volgende:
En om even te laten zien hoe ze d'r bedje doorkruist en let vooral niet op mijn stomme stem:
Die oranjeromper van Pampers hebben wij zaterdag gekocht. Hij zit nu in de was en ik ben heel erg benieuwd hoe het haar gaat staan.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Leuk is die he? Van Kruidvat, "made in Holland"Ik wil eigenlijk nog wel een Oranje romper, zo voor het EK
Als ik nu tijd heb om kabaal te maken ligt meneer in het kamertje ernaast te slapen.. Dus... Leuk als hij mee wil doenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef Susie het volgende:
Wees maar blij, dat gaat straks een kabaal geven!
Ik wil ook weer drummen. Hier kan het echter niet door de kleine, maar door de buurman.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:08 schreef Nirak het volgende:
Leuk geprobeerd mam, maar ik vind die stokjes alleen leuk om op te zeveren....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk hebben we deze woning snel verkocht en een nieuwe (met een geïsoleerde garage/zolder) gevonden. Het kriebelt met de dag erger...
TJ ik mag toch hopen dat je deze opmerking niet meent. Ze heeft echt niets gehad. Ja een onkostenvergoeding, maar dat mocht ook wel, ze kon vanaf week 8 al niets meer. Je MAG in Nederland zelfs helemaal geen geld betalen (buiten die vergoeding voor gemaakte kosten dan). Ik zou het niet kunnen wat zij gedaan heeft, nog voor geen miljoen. Maar om haar dan zo te ' beschuldigen' zonder de details te kennenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja die draagmoeder en maar blijven volhouden dat ze het niet voor geld doet.
Ze hebben elkaar via internet ontmoet volgens mij.
Ik kan het maar moeilijk geloven, zoveel "liefde om een "onbekend" stel een baby te geven" bestaat gewoonweg niet
Ik weet dat het haar wel zwaar viel. De zwangerschappen van d'r eigen kinderen verliepen probleemloos en deze zwangerschap niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef mefke79 het volgende:
[..]
TJ ik mag toch hopen dat je deze opmerking niet meent. Ze heeft echt niets gehad. Ja een onkostenvergoeding, maar dat mocht ook wel, ze kon vanaf week 8 al niets meer. Je MAG in Nederland zelfs helemaal geen geld betalen (buiten die vergoeding voor gemaakte kosten dan). Ik zou het niet kunnen wat zij gedaan heeft, nog voor geen miljoen. Maar om haar dan zo te ' beschuldigen' zonder de details te kennen![]()
(en nee, ik ken de details ook niet, maar weet wel dat ze er echt niet rijk van geworden is)
dat is nog zwak uitgedruktquote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet dat het haar wel zwaar viel. De zwangerschappen van d'r eigen kinderen verliepen probleemloos en deze zwangerschap niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |