er zit slaapverwekkende spul in de tiet melkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Aww
Goed om te lezen van de ontlasting,,dat er zoveel variatie is
Hier ook erg warm, heb d'r in korte mouw rompertje en broekje & zonder dekens in de wagen.. Pff
Ze slaapt veel & tijdens het voeden valt ze ook in slaapmoet dr steeds wakker maken
En nu na t voeden ligt ze wakker in de wagenterwijl ik dr net met niet wakker kon houden
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
er zit slaapverwekkende spul in de tiet melk![]()
Voor dr scheve hoofd/orenquote:
Sneu is dat héquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Pfff... Mijn baby kan niet goed tegen de warmte. Vanacht tot 2.30 met m bezig geweest. Hij ging steeds helemaal over de zeik en raakte dan helemaal oververhit
Ik wilde Billie vanmorgen ook die van de Etos aan doen (62/68), en ik kreeg die niet dicht. Dus ze vallen klein uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:49 schreef Deepfreeze het volgende:
PE, gek he, die maten soms. Daan heeft nu die romper-met-pijpjes-van-de-etos aan, en die zit niet te ruim. Dat is maatje 74/80, terwijl hij normaal echt 68 heeft.
Alleen de kleding van mijn zusje, daar kunnen de 56 broeken nu als korte broek aan. Haar jochies waren nogal breed, dus alle 2ehands daarvandaan, kan Daan 2 keer in met zijn billen![]()
En succes zo in het ziekenhuis..
Kyara, hopelijk een mooie score op het CB!
Er staat duidelijk dat je niet zelf kindjes mag verwijderen uit de lijst. Je zou een verzoekje kunnen doen in het feedbacktopic.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef cleany het volgende:
off topic: Niet om het een of ander maar kan in het volgende topic de OP aangepast worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |