Hier hetzelfde probleem.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Ja he potverdrie waarom staat mijn UI niet in de OP.
En jouw oude UI staat er toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Je ouwe staat er wel in.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Precies.quote:
Laatst heeft Dqod hem bijgewerkt maar nu heeft iemand weer lopen kloten met de OP dus ik ben er wel klaar mee.quote:
Laat mij het oplikken.quote:
Ben ik wel cool?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij mogen alleen de coole kinderen in de op.
Jizz some cream over thine body. + zonnebril.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Hoofdpijn van het boos in de zon kijken![]()
[ afbeelding ]
En
![]()
Dat was het eerste nummer wat ik van m hoorde.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Hoofdpijn van het boos in de zon kijken![]()
[ afbeelding ]
En
![]()
Schiet nou maar op met die Kawasaki.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat was het eerste nummer wat ik van m hoorde.Trouw met me.
Kom me joinenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Jumi kutwijf laat me er bijik zit hier in mijn bikini op een ongemakkelijke stoel op het balkon.
Thee met honingquote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Thee ende honing om den verkoudheid te bestrijden. Opdat ik met mijn verjaardag ridicuul kan doen.
Het zonnetje schijnt overal waar jij komt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Update: zonnetje schijnt hier nu ook.
Pics.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Oh shit loop net naar binnen om drinken te pakken kijk ik in de spiegel hele gezicht onder sproeten en neus verbrandIk blijf wel even binnen.
Ruilen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Oh shit loop net naar binnen om drinken te pakken kijk ik in de spiegel hele gezicht onder sproeten en neus verbrandIk blijf wel even binnen.
Hoi kloon van dWc.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef TilaTequila het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt overal waar jij komt.
Sup now, Morgan Freemanquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Had ik maar zo'n mooie gebruinde dollo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van je bikini.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Hallo.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef TilaTequila het volgende:
1995
stond in de roxy, deze werd gedraaid
hard geworden
haha
Toen was je 10?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef TilaTequila het volgende:
1995
hard geworden
haha
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Houdoequote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef TilaTequila het volgende:
1995
hard geworden
haha
Zo, what the fuck is dit danquote:
Aw.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso, negerinnen die Ebony hetenquote:
Bedoel je niet Andy Milonakis?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef TilaTequila het volgende:
[..]
Wist jij dat Tom Green tot de beste tien MC's aller tijden behoort?
Die heeft gister nog een nummer uitgebracht, met Riff Raff (van MTV G's to Gentsquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef yvonne het volgende:
Zit die Fernadeskliek hier?
Open je topic maar weer, jullie zijn zooooooooooo braaf geweest
Geef me maar liever een ananas fernandesquote:
En Chris dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef yvonne het volgende:
Zit die Fernadeskliek hier?
Open je topic maar weer, jullie zijn zooooooooooo braaf geweest
Haha wat een tof nummer.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft gister nog een nummer uitgebracht, met Riff Raff (van MTV G's to Gents).
http://www.worldstarhipho(...)wshhLAXQZ2JUhU4Y4mY0
Heb je me een beetje gemist?quote:
Hier trappen we dus mooi niet in hè, eerst topic open.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef me maar liever een ananas fernandes
Mooi zo. Ik maakte me al zorgen.quote:
Hallo juissiequote:
Die moet het met Danny regelenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
En Chris dan?hij doet ook nooit iets verkeerds met zijn kloontjes
minecraftquote:
Oh, die.quote:
Sorry man.quote:
Gaquote:
Wanneer stuur je me eens bloemen?!quote:
durf ik niet ivm met grote angst voor afwijzingquote:
was gebeurt , zij was tantoe lekkerquote:
Lil B vind ik ook helemaal niet zo slecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh my. Zonder beeld nog best luisterbaar ook met m'n brakke kop
.
Heel veel tracks zijn pure bagger qua tekst, zijn off beat of zijn gewoon fucking weird (een maat en ik hebben zelfs eens een halve avond lopen spacen op of hij dit expres deed, om buzz te genereren op YouTube en WSHH enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lil B vind ik ook helemaal niet zo slecht.
Of je leest m'n post en beluistert gewoon die nummers evenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Juminelle het volgende:
Lil BSorry maar dat is echt de 'insert bepaalde krachtterm' in dat genre nu.
Het was dan ook een reactie op die opmerking van Ynuhh. Jouw post had ik nog heel niet gelezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je leest m'n post en beluistert gewoon die nummers even.
Snel luisteren, deze 4 nummers zijn echt zooo chill als je skaffa bent hè!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het was dan ook een reactie op die opmerking van Ynuhh. Jouw post had ik nog heel niet gelezen.
Deze is wel lekkerquote:
Ja, ik weet het. Snap verder ook heel goed dat het niet echt kwaliteit is, maar ik kan er gewoon goed naar luisteren.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het was dan ook een reactie op die opmerking van Ynuhh. Jouw post had ik nog heel niet gelezen.
Ik heb I'm God geluisterd maar het is echt niet mijn ding.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snel luisteren, deze 4 nummers zijn echt zooo chill als je skaffa bent hè!
Ik heb echt totaal maling aan wat men vindt/denktquote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Snap verder ook heel goed dat het niet echt kwaliteit is, maar ik kan er gewoon goed naar luisteren.
We Can Go Down is de hardste van die 4quote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb I'm God geluisterd maar het is echt niet mijn ding.
quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Allure_ het volgende:
omg vannacht allemaal politie met knuppelszemmels
Aanschouw de ondergang van Allure_quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Allure_ het volgende:
omg vannacht allemaal politie met knuppelszemmels
ik niks, want als ik iets doe dan doe ik het goedquote:
Hmzz, sneu..quote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik niks, want als ik iets doe dan doe ik het goed.
Van die gehandicapten waren ineens met 100 tegen de politie ofzo. Kei zielig voor die paarden. Maar heb het maar half meegekregen, zoals altijd.
zal ik eens ff wat makendanquote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
Wat bedoel je? de kwaliteit van S&G en KPD?
Alleen maar achteruit gegaan de afgelopen 3 jaar.
Ik kijk serieus nooit in die foraquote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
Wat bedoel je? de kwaliteit van S&G en KPD?
Alleen maar achteruit gegaan de afgelopen 3 jaar.
Nee, integendeel. (srsquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef Chai het volgende:
Jouw piemeltje is toch helemaal verschrompeld geraakt door anabolen :S
Dit dus. Ik vind die foto's juist vaak alles behalve opwindendquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kijk serieus nooit in die fora
En als ik per ongeluk een keer misklik en piemels in beeld krijg, klik ik zo gauw mogelijk weer weg
Ja hoor, per ongeluk piemels in beeld krijgen. Geloof je het zelfquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kijk serieus nooit in die fora
En als ik per ongeluk een keer misklik en piemels in beeld krijg, klik ik zo gauw mogelijk weer weg
Is dat niet gewoon dat hij nog in de groei was? dat kan sws nog wel tot je 20e 23e of zo.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, integendeel. (srs)
Ik heb me wel eens afgevraagd wat er gebeurd zou zijn als ik het afgelopen jaar wel aan de saus had gezeten. High t-levels + nog meer testosteron = disaster, dan had ik vast een hartaanval gekregen, gecompleet gemuteerd geraakt, 17x vreemdgegaan en 24/7 hard.
Als ik op de ipad of telefoon kijk en een topic open, klik ik regelmatig mis ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja hoor, per ongeluk piemels in beeld krijgen. Geloof je het zelf.
Heb je zo'n worstvingers?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik op de ipad of telefoon kijk en een topic open, klik ik regelmatig mis ja.
Ik vind het echt kut om te zien![]()
Ik was als puber soms onzeker over te grootte (in stijve toestand). Vond 'm te groot. Real talk.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dat hij nog in de groei was? dat kan sws nog wel tot je 20e 23e of zo.
Jaquote:
Jaaa hoooorr.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik was als puber soms onzeker over te grootte (in stijve toestand). Vond 'm te groot. Real talk.
Blijkbaar. Er is sowieso tussen de 1 en 2 cm bijgekomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dat hij nog in de groei was? dat kan sws nog wel tot je 20e 23e of zo.
Goed idee..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:00 schreef Adolecens het volgende:
Ik kom wel terug als het over andere onderwerpen gaat
Met mijn grote penis ben je verzekerd van een goede inseminatie.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Opscheppen over je penis is dus niet aan iedereen besteed?
Misschien kunnen we het hebben over babies
Er zijn best foksters waar ik een baby van wilquote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dubieus, na penis meteen aan babies denken. inb4 ratelende eierstokken.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn best foksters waar ik een baby van wil
Ik dacht eigenlijk aan babies omdat mn zusje en mn kat allebei zwanger zijn, maar dank je voor deze uitlegquote:Op zondag 20 mei 2012 17:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dubieus, na penis meteen aan babies denken. inb4 ratelende eierstokken.
Gaat om de genen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan babies omdat mn zusje en mn kat allebei zwanger zijn, maar dank je voor deze uitleg
PS: Anabolen zijn niet bepaald goed voor de vruchtbaarheid en de grootte van je piemel zegt daar ook geen zak over
Hij is lang en dun dus past perfect in de baarmoedermond.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan babies omdat mn zusje en mn kat allebei zwanger zijn, maar dank je voor deze uitleg
PS: Anabolen zijn niet bepaald goed voor de vruchtbaarheid en de grootte van je piemel zegt daar ook geen zak over
Natte aal.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij is lang en dun dus past perfect in de baarmoedermond.
Daar kan je tenminste iets aan doen. Als ik dat heb nadat ik klaar ben met kinderen baren en zogen laat ik daar wel iets aan doen.quote:
zoiets?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij is lang en dun dus past perfect in de baarmoedermond.
Sekshuiler wellicht.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oei je voelt je aangevallen, geen goed teken
Oh ik dacht we gingen even klagen, maar voel jij jezelf ook aangevallen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oei je voelt je aangevallen, geen goed teken
quote:
Dan mag je wel een vriend gaan zoeken met een beter betaalde baan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste iets aan doen. Als ik dat heb nadat ik klaar ben met kinderen baren en zogen laat ik daar wel iets aan doen.
Ik krijg zelf een goed betaalde baan. Of goed genoeg iig.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan mag je wel een vriend gaan zoeken met een beter betaalde baan.
En straks ligt de hele kamer vol met vlees, mij niet gezien.quote:
Je mag er wel een keer aan likken als je wilt :$quote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
en straks ligt de hele kamer vol met vlees, mij niet gezien.
Zo claim ik ook altijd vlees bij BBQ's waar ik kom.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je mag er wel een keer aan likken als je wilt :$
Dus je weet wel hoe je om moet gaan met strak vlees?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo claim ik ook altijd vlees bij BBQ's waar ik kom.
Want Chai is een complete mongool die zelf niet kan werken?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan mag je wel een vriend gaan zoeken met een beter betaalde baan.
Pijpen als man is pas gay als je de ballen mee likt.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je mag er wel een keer aan likken als je wilt :$
eens :squote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pijpen als man is pas gay als je de ballen mee likt.
Mits van vrouwelijke dieren.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus je weet wel hoe je om moet gaan met strak vlees?
Niks mis met een beetje bromance.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pijpen als man is pas gay als je de ballen mee likt.
Ja toch. Schacht kan nog :squote:
Wat ben jij zuur joh.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want Chai is een complete mongool die zelf niet kan werken?
Alsof een tietverbetering zo duur is
'Open staan' ja, nee bedankt.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hé toe nou, wel open staan voor nieuwe ervaringen.
Ib4 het verneukt je zuurgraad juistquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat spul is speciaal voor de foef, lijkt me niet dat het slecht is voor je zure sloot.
Quickie_Bratquote:
niet. Is tegen zwemmers exceemquote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat spul is speciaal voor de foef, lijkt me niet dat het slecht is voor je zure sloot.
Nou ik zag laatst dat je penisverlenging vergoed wordt als je een micropenis hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet denk ik. Wat kan je d'r mee, behalve pissen.
En dat kwam je heel toevallig tegen. Of...quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou ik zag laatst dat je penisverlenging vergoed wordt als je een micropenis hebt
Hoeveel kan je zo'n ding zoals in die spoiler nog verlengen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou ik zag laatst dat je penisverlenging vergoed wordt als je een micropenis hebt
Negers hebben toch doorgaans een vleeslul?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso bloedlul trouwens.
Allemaal massaal even quoten gaarne ter wegname van mijn onzekerheid.
Een kleine vleeslul lijkt me best wel teleurstellend als hij eerst nog slap is.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb ook ergens wat Javaans en Chinees bloed, dus slap = die mix, maar stijf = fully negro.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Negers hebben toch doorgaans een vleeslul?
Wtfquote:
Kan jij naar slappe penissen kijken?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een kleine vleeslul lijkt me best wel teleurstellend als hij eerst nog slap is.
Dan denk je van oh dat komt vast wel goed als hij zo meteen blij is, maar dan is er bijna geen verschil
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een kleine vleeslul lijkt me best wel teleurstellend als hij eerst nog slap is.
Dan denk je van oh dat komt vast wel goed als hij zo meteen blij is, maar dan is er bijna geen verschil
Ja was bij dat programma "genante lijven" een gast die een micropenis dacht te hebben. Maar hij was 6 cm in slappe toestand en dat was te groot voor die penisverlenging ofzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Reempie6 het volgende:
[..]
En dat kwam je heel toevallig tegen. Of...
Dat scheelde toch ook maar een paar millimeter of zo?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja was bij dat programma "genante lijven" een gast die een micropenis dacht te hebben. Maar hij was 6 cm in slappe toestand en dat was te groot voor die penisverlenging ofzo.
Dus waarschijnlijk ookal als je die verlenging krijgt gaat het niet groter worden dan 6 cm. Denk ik.
Was iemand hem verloren?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb eens in de Noordzee gezwommen, toen kwam ik er ook uit met een micropenis.
Ow is dat zo? Ik zat niet heel erg op te letten...quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat scheelde toch ook maar een paar millimeter of zo?
Ik heb echt een wurmpje wanneer ik MDMA op heb.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb eens in de Noordzee gezwommen, toen kwam ik er ook uit met een micropenis.
Liever dan naar stijve van mannen die ik niet in mn bed hoef hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 17:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan jij naar slappe penissen kijken?
Volgens mij wel, het scheelde zowat niks maar hij kwam niet in aanmerking.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Ik zat niet heel erg op te letten...
Het kan nóg erger. Als je gaat zwemmen in redelijk koud water terwijl je aan de MDMA zitquote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb echt een wurmpje wanneer ik MDMA op heb.
Soms heb ik weleens penisnijd ja. Lijkt me leuk om er 1 te hebbenquote:
Ik ga het proberen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het kan nóg erger. Als je gaat zwemmen in redelijk koud water terwijl je aan de MDMA zit
Mij nietquote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Soms heb ik weleens penisnijd ja. Lijkt me leuk om er 1 te hebben
Ik heb er een die ik als eigen mag beschouwen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lekker helicopteren in de douche!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoeveel cm? No homo ofc.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er een die ik als eigen mag beschouwen.
"Ik ga dood!!"quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Zosk het volgende:
Kopje onder zwemmen van de kaart was geen succes trouwens, aparte ervaring
Me 2quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er een die ik als eigen mag beschouwen.
Aan het einde van een goede workout is dat daar de laatste plek waar het bloed zit. En als je dan zo'n leuke H&M boxer aan hebt, dan valt hij eruit. Zo, bam, tussen de knoopjes door. Zomaar. Mooi ruk is dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb echt een wurmpje wanneer ik MDMA op heb.
Heb ik al mogen ervaren ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aan het einde van een goede workout is dat daar de laatste plek waar het bloed zit. En als je dan zo'n leuke H&M boxer aan hebt, dan valt hij eruit. Zo, bam, tussen de knoopjes door. Zomaar. Mooi ruk is dat.
Ik zie nu dat die 'cirkel' ook precies klopt.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aan het einde van een goede workout is dat daar de laatste plek waar het bloed zit. En als je dan zo'n leuke H&M boxer aan hebt, dan valt hij eruit. Zo, bam, tussen de knoopjes door. Zomaar. Mooi ruk is dat.
Daarom koop nooit boxers met knoopjes.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit dus boven het gemiddelde
dat verbaast me dan wel weer
Fasquote:
Vorige week nog gonorroe.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
Iemand anders nog leuke dingen met zijn penis mee gemaakt de afgelopen tijd?
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wil je het echt weten?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
Een sma heeft er coke van af gesnoven.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
De wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7 inch = 17.78 centimeters
F'real? Zeker gemeten vanaf de perineum.
De mijne ging laatst spinnen en me kopjes geven en op zn rug liggen zodat ik zn buik kon aaienquote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
Stukje tussen de ballen en den anoes.quote:
Ja naja stom eigenlijk. Tijdens pissen klapte de elastiekband tegen mijn schacht en klapte daardoor terug. Gelijktidig omhoog gericht en semi afgeknepen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
Ik zou al je clitopmerkingen oprecht missen ook, dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Knap klote
Ik zou niet kunnen leven zonder clit
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

Je mag die van mij wel eens gebruiken.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje rare lading krijgt deze post ineens, met dat Duitse accent.
Smooth.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Je mag die van mij wel eens gebruiken.
Haha refereer je naar de holocaust? Lolquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje rare lading krijgt deze post ineens, met dat Duitse accent.
Heb je je voorhuid mogen bewaren?quote:
Take notes, mijn e-game helpt je zo in de broekjes van alle hete meids.quote:
Lol, ik zie altijd superveel joden als ik in Fes en Antwerpen benquote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je wel willen, 2 van die mooie Soul Curls langs je toeter.
FATIH ELLAH SOEPVERGIET.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je je voorhuid mogen bewaren?
Neinz.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je je voorhuid mogen bewaren?
Heb ik toch niet nodig, gekkie.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Take notes, mijn e-game helpt je zo in de broekjes van alle hete meids.
Lekker diamanten verkopen enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Lol, ik zie altijd superveel joden als ik in Fes en Antwerpen benMet die krullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |