Ib4 het verneukt je zuurgraad juistquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat spul is speciaal voor de foef, lijkt me niet dat het slecht is voor je zure sloot.
Quickie_Bratquote:
niet. Is tegen zwemmers exceemquote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat spul is speciaal voor de foef, lijkt me niet dat het slecht is voor je zure sloot.
Nou ik zag laatst dat je penisverlenging vergoed wordt als je een micropenis hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet denk ik. Wat kan je d'r mee, behalve pissen.
En dat kwam je heel toevallig tegen. Of...quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou ik zag laatst dat je penisverlenging vergoed wordt als je een micropenis hebt
Hoeveel kan je zo'n ding zoals in die spoiler nog verlengen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou ik zag laatst dat je penisverlenging vergoed wordt als je een micropenis hebt
Negers hebben toch doorgaans een vleeslul?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso bloedlul trouwens.
Allemaal massaal even quoten gaarne ter wegname van mijn onzekerheid.
Een kleine vleeslul lijkt me best wel teleurstellend als hij eerst nog slap is.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso bloedlul trouwens.
Allemaal massaal even quoten gaarne ter wegname van mijn onzekerheid.
Ik heb ook ergens wat Javaans en Chinees bloed, dus slap = die mix, maar stijf = fully negro.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Negers hebben toch doorgaans een vleeslul?
Wtfquote:
Kan jij naar slappe penissen kijken?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een kleine vleeslul lijkt me best wel teleurstellend als hij eerst nog slap is.
Dan denk je van oh dat komt vast wel goed als hij zo meteen blij is, maar dan is er bijna geen verschil
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een kleine vleeslul lijkt me best wel teleurstellend als hij eerst nog slap is.
Dan denk je van oh dat komt vast wel goed als hij zo meteen blij is, maar dan is er bijna geen verschil
Ja was bij dat programma "genante lijven" een gast die een micropenis dacht te hebben. Maar hij was 6 cm in slappe toestand en dat was te groot voor die penisverlenging ofzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Reempie6 het volgende:
[..]
En dat kwam je heel toevallig tegen. Of...
Dat scheelde toch ook maar een paar millimeter of zo?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja was bij dat programma "genante lijven" een gast die een micropenis dacht te hebben. Maar hij was 6 cm in slappe toestand en dat was te groot voor die penisverlenging ofzo.
Dus waarschijnlijk ookal als je die verlenging krijgt gaat het niet groter worden dan 6 cm. Denk ik.
Was iemand hem verloren?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb eens in de Noordzee gezwommen, toen kwam ik er ook uit met een micropenis.
Ow is dat zo? Ik zat niet heel erg op te letten...quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat scheelde toch ook maar een paar millimeter of zo?
Ik heb echt een wurmpje wanneer ik MDMA op heb.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb eens in de Noordzee gezwommen, toen kwam ik er ook uit met een micropenis.
Liever dan naar stijve van mannen die ik niet in mn bed hoef hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 17:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan jij naar slappe penissen kijken?
Volgens mij wel, het scheelde zowat niks maar hij kwam niet in aanmerking.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Ik zat niet heel erg op te letten...
Het kan nóg erger. Als je gaat zwemmen in redelijk koud water terwijl je aan de MDMA zitquote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb echt een wurmpje wanneer ik MDMA op heb.
Soms heb ik weleens penisnijd ja. Lijkt me leuk om er 1 te hebbenquote:
Ik ga het proberen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het kan nóg erger. Als je gaat zwemmen in redelijk koud water terwijl je aan de MDMA zit
Mij nietquote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Soms heb ik weleens penisnijd ja. Lijkt me leuk om er 1 te hebben
Ik heb er een die ik als eigen mag beschouwen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lekker helicopteren in de douche!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoeveel cm? No homo ofc.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er een die ik als eigen mag beschouwen.
"Ik ga dood!!"quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Zosk het volgende:
Kopje onder zwemmen van de kaart was geen succes trouwens, aparte ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |