Ik krijg zelf een goed betaalde baan. Of goed genoeg iig.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan mag je wel een vriend gaan zoeken met een beter betaalde baan.
En straks ligt de hele kamer vol met vlees, mij niet gezien.quote:
Je mag er wel een keer aan likken als je wilt :$quote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
en straks ligt de hele kamer vol met vlees, mij niet gezien.
Zo claim ik ook altijd vlees bij BBQ's waar ik kom.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je mag er wel een keer aan likken als je wilt :$
Dus je weet wel hoe je om moet gaan met strak vlees?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo claim ik ook altijd vlees bij BBQ's waar ik kom.
Want Chai is een complete mongool die zelf niet kan werken?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan mag je wel een vriend gaan zoeken met een beter betaalde baan.
Pijpen als man is pas gay als je de ballen mee likt.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je mag er wel een keer aan likken als je wilt :$
eens :squote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pijpen als man is pas gay als je de ballen mee likt.
Mits van vrouwelijke dieren.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus je weet wel hoe je om moet gaan met strak vlees?
Niks mis met een beetje bromance.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pijpen als man is pas gay als je de ballen mee likt.
Ja toch. Schacht kan nog :squote:
Wat ben jij zuur joh.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want Chai is een complete mongool die zelf niet kan werken?
Alsof een tietverbetering zo duur is
'Open staan' ja, nee bedankt.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hé toe nou, wel open staan voor nieuwe ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |