Met mijn grote penis ben je verzekerd van een goede inseminatie.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Opscheppen over je penis is dus niet aan iedereen besteed?
Misschien kunnen we het hebben over babies
Er zijn best foksters waar ik een baby van wilquote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dubieus, na penis meteen aan babies denken. inb4 ratelende eierstokken.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn best foksters waar ik een baby van wil
Ik dacht eigenlijk aan babies omdat mn zusje en mn kat allebei zwanger zijn, maar dank je voor deze uitlegquote:Op zondag 20 mei 2012 17:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dubieus, na penis meteen aan babies denken. inb4 ratelende eierstokken.
Gaat om de genen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan babies omdat mn zusje en mn kat allebei zwanger zijn, maar dank je voor deze uitleg
PS: Anabolen zijn niet bepaald goed voor de vruchtbaarheid en de grootte van je piemel zegt daar ook geen zak over
Hij is lang en dun dus past perfect in de baarmoedermond.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan babies omdat mn zusje en mn kat allebei zwanger zijn, maar dank je voor deze uitleg
PS: Anabolen zijn niet bepaald goed voor de vruchtbaarheid en de grootte van je piemel zegt daar ook geen zak over
Natte aal.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij is lang en dun dus past perfect in de baarmoedermond.
Daar kan je tenminste iets aan doen. Als ik dat heb nadat ik klaar ben met kinderen baren en zogen laat ik daar wel iets aan doen.quote:
zoiets?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij is lang en dun dus past perfect in de baarmoedermond.
Sekshuiler wellicht.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oei je voelt je aangevallen, geen goed teken
Oh ik dacht we gingen even klagen, maar voel jij jezelf ook aangevallen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oei je voelt je aangevallen, geen goed teken
quote:
Dan mag je wel een vriend gaan zoeken met een beter betaalde baan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste iets aan doen. Als ik dat heb nadat ik klaar ben met kinderen baren en zogen laat ik daar wel iets aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |