Heel veel tracks zijn pure bagger qua tekst, zijn off beat of zijn gewoon fucking weird (een maat en ik hebben zelfs eens een halve avond lopen spacen op of hij dit expres deed, om buzz te genereren op YouTube en WSHH enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lil B vind ik ook helemaal niet zo slecht.
Of je leest m'n post en beluistert gewoon die nummers evenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Juminelle het volgende:
Lil BSorry maar dat is echt de 'insert bepaalde krachtterm' in dat genre nu.
Het was dan ook een reactie op die opmerking van Ynuhh. Jouw post had ik nog heel niet gelezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of je leest m'n post en beluistert gewoon die nummers even.
Snel luisteren, deze 4 nummers zijn echt zooo chill als je skaffa bent hè!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het was dan ook een reactie op die opmerking van Ynuhh. Jouw post had ik nog heel niet gelezen.
Deze is wel lekkerquote:
Ja, ik weet het. Snap verder ook heel goed dat het niet echt kwaliteit is, maar ik kan er gewoon goed naar luisteren.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het was dan ook een reactie op die opmerking van Ynuhh. Jouw post had ik nog heel niet gelezen.
Ik heb I'm God geluisterd maar het is echt niet mijn ding.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snel luisteren, deze 4 nummers zijn echt zooo chill als je skaffa bent hè!
Ik heb echt totaal maling aan wat men vindt/denktquote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Snap verder ook heel goed dat het niet echt kwaliteit is, maar ik kan er gewoon goed naar luisteren.
We Can Go Down is de hardste van die 4quote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb I'm God geluisterd maar het is echt niet mijn ding.
quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Allure_ het volgende:
omg vannacht allemaal politie met knuppelszemmels
Aanschouw de ondergang van Allure_quote:Op zondag 20 mei 2012 16:14 schreef Allure_ het volgende:
omg vannacht allemaal politie met knuppelszemmels
ik niks, want als ik iets doe dan doe ik het goedquote:
Hmzz, sneu..quote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik niks, want als ik iets doe dan doe ik het goed.
Van die gehandicapten waren ineens met 100 tegen de politie ofzo. Kei zielig voor die paarden. Maar heb het maar half meegekregen, zoals altijd.
zal ik eens ff wat makendanquote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
Wat bedoel je? de kwaliteit van S&G en KPD?
Alleen maar achteruit gegaan de afgelopen 3 jaar.
Ik kijk serieus nooit in die foraquote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
Wat bedoel je? de kwaliteit van S&G en KPD?
Alleen maar achteruit gegaan de afgelopen 3 jaar.
Nee, integendeel. (srsquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef Chai het volgende:
Jouw piemeltje is toch helemaal verschrompeld geraakt door anabolen :S
Dit dus. Ik vind die foto's juist vaak alles behalve opwindendquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kijk serieus nooit in die fora
En als ik per ongeluk een keer misklik en piemels in beeld krijg, klik ik zo gauw mogelijk weer weg
Ja hoor, per ongeluk piemels in beeld krijgen. Geloof je het zelfquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kijk serieus nooit in die fora
En als ik per ongeluk een keer misklik en piemels in beeld krijg, klik ik zo gauw mogelijk weer weg
Is dat niet gewoon dat hij nog in de groei was? dat kan sws nog wel tot je 20e 23e of zo.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, integendeel. (srs)
Ik heb me wel eens afgevraagd wat er gebeurd zou zijn als ik het afgelopen jaar wel aan de saus had gezeten. High t-levels + nog meer testosteron = disaster, dan had ik vast een hartaanval gekregen, gecompleet gemuteerd geraakt, 17x vreemdgegaan en 24/7 hard.
Als ik op de ipad of telefoon kijk en een topic open, klik ik regelmatig mis ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja hoor, per ongeluk piemels in beeld krijgen. Geloof je het zelf.
Heb je zo'n worstvingers?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik op de ipad of telefoon kijk en een topic open, klik ik regelmatig mis ja.
Ik vind het echt kut om te zien![]()
Ik was als puber soms onzeker over te grootte (in stijve toestand). Vond 'm te groot. Real talk.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dat hij nog in de groei was? dat kan sws nog wel tot je 20e 23e of zo.
Jaquote:
Jaaa hoooorr.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik was als puber soms onzeker over te grootte (in stijve toestand). Vond 'm te groot. Real talk.
Blijkbaar. Er is sowieso tussen de 1 en 2 cm bijgekomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dat hij nog in de groei was? dat kan sws nog wel tot je 20e 23e of zo.
Goed idee..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:00 schreef Adolecens het volgende:
Ik kom wel terug als het over andere onderwerpen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |