Hier hetzelfde probleem.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Ja he potverdrie waarom staat mijn UI niet in de OP.
En jouw oude UI staat er toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Je ouwe staat er wel in.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Precies.quote:
Laatst heeft Dqod hem bijgewerkt maar nu heeft iemand weer lopen kloten met de OP dus ik ben er wel klaar mee.quote:
Laat mij het oplikken.quote:
Ben ik wel cool?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij mogen alleen de coole kinderen in de op.
Jizz some cream over thine body. + zonnebril.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Hoofdpijn van het boos in de zon kijken![]()
[ afbeelding ]
En
![]()
Dat was het eerste nummer wat ik van m hoorde.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Hoofdpijn van het boos in de zon kijken![]()
[ afbeelding ]
En
![]()
Schiet nou maar op met die Kawasaki.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat was het eerste nummer wat ik van m hoorde.Trouw met me.
Kom me joinenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Jumi kutwijf laat me er bijik zit hier in mijn bikini op een ongemakkelijke stoel op het balkon.
Thee met honingquote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Thee ende honing om den verkoudheid te bestrijden. Opdat ik met mijn verjaardag ridicuul kan doen.
Het zonnetje schijnt overal waar jij komt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Update: zonnetje schijnt hier nu ook.
Pics.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Oh shit loop net naar binnen om drinken te pakken kijk ik in de spiegel hele gezicht onder sproeten en neus verbrandIk blijf wel even binnen.
Ruilen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Oh shit loop net naar binnen om drinken te pakken kijk ik in de spiegel hele gezicht onder sproeten en neus verbrandIk blijf wel even binnen.
Hoi kloon van dWc.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef TilaTequila het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt overal waar jij komt.
Sup now, Morgan Freemanquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Had ik maar zo'n mooie gebruinde dollo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van je bikini.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Hallo.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef TilaTequila het volgende:
1995
stond in de roxy, deze werd gedraaid
hard geworden
haha
Toen was je 10?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef TilaTequila het volgende:
1995
hard geworden
haha
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Houdoequote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef TilaTequila het volgende:
1995
hard geworden
haha
Zo, what the fuck is dit danquote:
Aw.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso, negerinnen die Ebony hetenquote:
Bedoel je niet Andy Milonakis?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef TilaTequila het volgende:
[..]
Wist jij dat Tom Green tot de beste tien MC's aller tijden behoort?
Die heeft gister nog een nummer uitgebracht, met Riff Raff (van MTV G's to Gentsquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef yvonne het volgende:
Zit die Fernadeskliek hier?
Open je topic maar weer, jullie zijn zooooooooooo braaf geweest
Geef me maar liever een ananas fernandesquote:
En Chris dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef yvonne het volgende:
Zit die Fernadeskliek hier?
Open je topic maar weer, jullie zijn zooooooooooo braaf geweest
Haha wat een tof nummer.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft gister nog een nummer uitgebracht, met Riff Raff (van MTV G's to Gents).
http://www.worldstarhipho(...)wshhLAXQZ2JUhU4Y4mY0
Heb je me een beetje gemist?quote:
Hier trappen we dus mooi niet in hè, eerst topic open.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef me maar liever een ananas fernandes
Mooi zo. Ik maakte me al zorgen.quote:
Hallo juissiequote:
Die moet het met Danny regelenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
En Chris dan?hij doet ook nooit iets verkeerds met zijn kloontjes
minecraftquote:
Oh, die.quote:
Sorry man.quote:
Gaquote:
Wanneer stuur je me eens bloemen?!quote:
durf ik niet ivm met grote angst voor afwijzingquote:
was gebeurt , zij was tantoe lekkerquote:
Lil B vind ik ook helemaal niet zo slecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh my. Zonder beeld nog best luisterbaar ook met m'n brakke kop
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |