Me 2quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er een die ik als eigen mag beschouwen.
Aan het einde van een goede workout is dat daar de laatste plek waar het bloed zit. En als je dan zo'n leuke H&M boxer aan hebt, dan valt hij eruit. Zo, bam, tussen de knoopjes door. Zomaar. Mooi ruk is dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb echt een wurmpje wanneer ik MDMA op heb.
Heb ik al mogen ervaren ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aan het einde van een goede workout is dat daar de laatste plek waar het bloed zit. En als je dan zo'n leuke H&M boxer aan hebt, dan valt hij eruit. Zo, bam, tussen de knoopjes door. Zomaar. Mooi ruk is dat.
Ik zie nu dat die 'cirkel' ook precies klopt.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aan het einde van een goede workout is dat daar de laatste plek waar het bloed zit. En als je dan zo'n leuke H&M boxer aan hebt, dan valt hij eruit. Zo, bam, tussen de knoopjes door. Zomaar. Mooi ruk is dat.
Daarom koop nooit boxers met knoopjes.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit dus boven het gemiddelde
dat verbaast me dan wel weer
Fasquote:
Vorige week nog gonorroe.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
Iemand anders nog leuke dingen met zijn penis mee gemaakt de afgelopen tijd?
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso bloedlul trouwens.
Allemaal massaal even quoten gaarne ter wegname van mijn onzekerheid.
Wil je het echt weten?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
Een sma heeft er coke van af gesnoven.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
De wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
7 inch = 17.78 centimeters
F'real? Zeker gemeten vanaf de perineum.
De mijne ging laatst spinnen en me kopjes geven en op zn rug liggen zodat ik zn buik kon aaienquote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
Stukje tussen de ballen en den anoes.quote:
Ja naja stom eigenlijk. Tijdens pissen klapte de elastiekband tegen mijn schacht en klapte daardoor terug. Gelijktidig omhoog gericht en semi afgeknepen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
Ik zou al je clitopmerkingen oprecht missen ook, dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Knap klote
Ik zou niet kunnen leven zonder clit
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso bloedlul trouwens.
Allemaal massaal even quoten gaarne ter wegname van mijn onzekerheid.

Je mag die van mij wel eens gebruiken.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Soms heb ik weleens penisnijd ja. Lijkt me leuk om er 1 te hebben
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje rare lading krijgt deze post ineens, met dat Duitse accent.
Smooth.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Je mag die van mij wel eens gebruiken.
Haha refereer je naar de holocaust? Lolquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje rare lading krijgt deze post ineens, met dat Duitse accent.
Heb je je voorhuid mogen bewaren?quote:
Take notes, mijn e-game helpt je zo in de broekjes van alle hete meids.quote:
Lol, ik zie altijd superveel joden als ik in Fes en Antwerpen benquote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je wel willen, 2 van die mooie Soul Curls langs je toeter.
FATIH ELLAH SOEPVERGIET.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je je voorhuid mogen bewaren?
Neinz.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je je voorhuid mogen bewaren?
Heb ik toch niet nodig, gekkie.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Take notes, mijn e-game helpt je zo in de broekjes van alle hete meids.
Lekker diamanten verkopen enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Lol, ik zie altijd superveel joden als ik in Fes en Antwerpen benMet die krullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |