En goed dat dat gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Grappig; dat deed ik dus ook bij jou.
Zoek dan gewoon een net gescheiden vrouw op tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze vaak genoeg tegen me gezegd ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met FOK!ken, zoals je misschien al gemerkt hebt.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon een net gescheiden vrouw op tijdens het uitgaan.Die hebben er áltijd zin in.
Ik werk komende zomer op allerlei festivals. Komt wel goed denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, je was me aan het uitdagenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Met FOK!ken, zoals je misschien al gemerkt hebt.
Het begon ten eerste wel met DIT topic. Niet deze...quote:Op zondag 20 mei 2012 05:39 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Vertel..
Update: het begon niet met deze topic
doormiddel van wat ?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:47 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Moet jij zo nodig zeggen
Jouw hersencellen zijn nu aan t afsterven op nog zo'n jonge leeftijd
Kan je mij daar de uitleg van geven?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het begon ten eerste wel met DIT topic. Niet deze...![]()
Jij valt mij aan en ik vraag vervolgens om een reactie maar ik krijg tot nu net dan niets.Nou moet ik komen met verklaringen oid? Ehm begin zelf eens. Lees t vorige topic na en je hebt er genoeg neer gezet tegen oa mij.Jij "valt" mij aan ik jou niet.
Ik daag je niet uit hoor.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloef ouwe hosselboef, nog wakker?
Nee ik slaapFOK!quote:Op zondag 20 mei 2012 05:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloef ouwe boef, nog wakker?
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik daag je niet uit hoor.
Ik ga expres niet in op het meeste wat je zegt zodat er geen halfbakken gezeik komt.
Daar gaan je hersenen denk ik niet dood van.quote:
Leg dan uit..quote:Op zondag 20 mei 2012 05:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verander het onderwerp....Nope! Terug!
dan heeft trollie nachdienstenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar gaan je hersenen denk ik niet dood van.
Of alle mensen met nachtdienst zijn nu allemaal mongooltjes.
Sommige mensen kunnen met 6 uur slaap.. lijkt me heerlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 05:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ik zeiquote:Op zondag 20 mei 2012 05:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef geen discussie met iemand die zich gedraagt als een klapjosti op verlof.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:50 schreef hardlopen het volgende:
[..]jij bent het type dat in een oorlog jankend terug rent van het slagveld
Daarom blijf je mij maar citerenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef geen discussie met iemand die zich gedraagt als een klapjosti op verlof.
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:55 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij loopt steven gewoon te trollen met een kloon
Ik snap het ook niet hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 06:00 schreef Outpost76 het volgende:
hardlopen is wel ineens heel stil of ben ik de enige die t niet snapt.
Achja het is een vrouw dus respecteren!quote:Op zondag 20 mei 2012 06:01 schreef wietparkiet het volgende:
Hardlopen heeft echt de grijze massa van een pinda![]()
het is dat ik geen DM's mag posten
ze stuurt me 3 keer de zelfde DMquote:Op zondag 20 mei 2012 06:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Achja het is een vrouw dus respecteren!
ik ben nu 100procent NIET aan het trollen; ben ze beide nietquote:Op zondag 20 mei 2012 06:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hardlopen = monopoly of steven
ik heb mijn laptopje opengehaald omdat de fan kapot scheen ze zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 06:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ergens... ergens...
Hoe was jouw nacht dan?
Mono en steven maar mijn gok gaat naar Mona. Meneer gaat toepasselijk even douchen toen ik ten tonele kwam. Mono en douchen...quote:Op zondag 20 mei 2012 06:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hardlopen = monopoly of steven
nieuwe user + gelijk slowchat = een fokker die al eerder op fok zatquote:Op zondag 20 mei 2012 06:09 schreef hardlopen het volgende:
[..]
ik ben nu 100procent NIET aan het trollen; ben ze beide niet
ben gewoon hardlopen, of kan dat niet ofzo?
Avonturenquote:Op zondag 20 mei 2012 06:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb mijn laptopje opengehaald omdat de fan kapot scheen ze zijn
Mono waarom ben je je crewrechten kwijt trouwens ?quote:Op zondag 20 mei 2012 06:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben het niet. Ik heb maar één kloon en daar post ik laatste tijd niet meer mee.
Wie danquote:Op zondag 20 mei 2012 06:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben het niet. Ik heb maar één kloon en daar post ik laatste tijd niet meer mee.
nee hoor, ik heb eerder topics geopend (check mijn geschiedenis)quote:Op zondag 20 mei 2012 06:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nieuwe user + gelijk slowchat = een fokker die al eerder op fok zat
Nee!quote:Op zondag 20 mei 2012 06:09 schreef hardlopen het volgende:
[..]
ik ben nu 100procent NIET aan het trollen; ben ze beide niet
ben gewoon hardlopen, of kan dat niet ofzo?
Wat is je cupmaat danquote:Op zondag 20 mei 2012 06:11 schreef hardlopen het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb eerder topics geopend (check mijn geschiedenis)
Gaaf.quote:Op zondag 20 mei 2012 06:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe ict, en haal dagelijks computers open dus het was eigenlijk gewoon praktijk oefening
Als dat echt zo is. is t geen goed begin geweest.quote:Op zondag 20 mei 2012 06:11 schreef hardlopen het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb eerder topics geopend (check mijn geschiedenis)
dan nietquote:Op zondag 20 mei 2012 06:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee!Jij bent gewoon piep en pieep van de gopiiiiep enzo.
quote:Op zondag 20 mei 2012 06:15 schreef hardlopen het volgende:
[..]
dan niet
ik ga slapen
wie zich ook maar 1 sec. beledigd/gekwetst heeft gevoeld: SORRY
Je moet wel een blokkenhoek hebben inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 06:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou best welleens kunnen idd, maar niet bij mij thuis![]()
ik weet hoe FOK!ers handelen
quote:Op zondag 20 mei 2012 06:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat echt zo is. is t geen goed begin geweest.
Kom maar in de leer bij papa Outpost76quote:Op zondag 20 mei 2012 06:15 schreef hardlopen het volgende:
[..]
dan niet
ik ga slapen
wie zich ook maar 1 sec. beledigd/gekwetst heeft gevoeld: SORRY
Nee man dat had ik meteen gemerkt!quote:Op zondag 20 mei 2012 06:17 schreef wietparkiet het volgende:
Hé Outpost, zou dit genetisch gerelateerd materiaal van HH kunnen zijn
is goed stuur maar een pb ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 06:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Kom maar in de leer bij papa Outpost76
Ga ik niet op in. Als jij minderjarig bent ben ik de lul.quote:Op zondag 20 mei 2012 06:19 schreef hardlopen het volgende:
[..]
is goed stuur maar een pb ofzo
reageer daar morgen wel op ok
byyy
Ja, net gedouchedquote:
Dat is altijd kut jaquote:Op zondag 20 mei 2012 08:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, net gedouched
Maar ik heb gisteren iets te veel van de zon genoten. Ben pittig verbrand op mijn armen. Heb er nu van die smerige after sun op gesmeerd. Geöliede huid is vies
mensen die brak wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja g, wel een beetje brak
met jou dan?
van wie?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje heeft vannacht 4 smatjes gehosseld hoorde ik
Nee ik heb voetbal gekeken met een paar vrienden en we zijn daarna uitgegaan. Maar ik was echt al super moe voordat we uitgingenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja wel goed, was je naar die festival geweest
omg ik zou maar binnen blijven danquote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh my, maandag wordt het 23 graden en dinsdag 26
wattanquote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef Plastic_zak het volgende:
dientje g die slet die je naar udowu gelokt hebt, ze is gek g :S
ahh zo, vandaag rustig aan tochquote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ik heb voetbal gekeken met een paar vrienden en we zijn daarna uitgegaan. Maar ik was echt al super moe voordat we uitgingen
buiten je pc neerzettenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja wel jammer want het is zo lekker weer
ga je haten g?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hardlopen, ze praat allemaal onzin g
willem 2 staat voorquote:
Als het 1-1 wordt worden ze inderdaad kampioen in 2013.quote:
omdat je zaterdag nooit je wekelijkse patroon volgt. daarom dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:59 schreef Dimens het volgende:
Waarom ben ik altijd brak op Zondag? Zelfs als ik de avond ervoor niets heb gedaan?
Omdat de zondag daarvoor bedoeld is, dat weet je lichaam ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:59 schreef Dimens het volgende:
Waarom ben ik altijd brak op Zondag? Zelfs als ik de avond ervoor niets heb gedaan?
Mijn lichaam is goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat de zondag daarvoor bedoeld is, dat weet je lichaam ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
plantaardige geharde vetten, dierlijke vetten en toegevoegde suikers iig wel zo voor de gemiddelde nederlander.quote:
Dat was de vraag niet. De vraag was wat er ongezond is aan calorieën.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
plantaardige geharde vetten, dierlijke vetten en toegevoegde suikers iig wel zo voor de gemiddelde nederlander.
loze calorieën zijn meestal niet gezond.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. De vraag was wat er ongezond is aan calorieën.
Gastquote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Dalando het volgende:
Het eerste wat ik doe als ik s'middags op FOK! kom: een verhaal van 12 paragrafen schrijvenKastanjeboom.
Ja.quote:
Paragrafen? Dat zijn alinea's.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Dalando het volgende:
Het eerste wat ik doe als ik s'middags op FOK! kom: een verhaal van 12 paragrafen schrijvenKastanjeboom.
ohquote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Users uitschelden zonder reden rare dingen zeggen alles
Nee ik ging niet hardlopenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef coban het volgende:
dientje watging je hardlopen?
nepperd, je zei dat je lui was je hoort niet meer bij ons clubje
Wanneer? Gisteravond zeker? Zal wel een troll geweest zijn dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zei dat ik jou bedoeldequote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef coban het volgende:
[..]
wie zei dat ik jou bedoeldeik ging gewoon een dinosaurus groeten en dan kom jij weer hoor
![]()
Vanochtend vroegquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wanneer? Gisteravond zeker? Zal wel een troll geweest zijn dan.
oh dikke faal ditquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik ging niet hardlopen
Dat is een usernamedus ik hoor er nog wel bij
Dit soort gedrag moet ze niet flikken bij outpost hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, ik zie het.
Valt toch wel mee?
Want anders?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit soort gedrag moet ze niet flikken bij outpost hoor
Ze wil beroemd worden op FOK!, vage user.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit soort gedrag moet ze niet flikken bij outpost hoor
Gewoon een kloon dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze wil beroemd worden op FOK!, vage user.
Meestal is het ook iemand die loopt te bitchen en iemand anders die er zo 'quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
En dat moeten we niet hebben, dat iemand boos op je is op een forum.
Ja, van MetHetGoedeBeenUitBed of zoiets. Met die fake tumblr foto, "dit ben ik!quote:
Sommige mensenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, van MetHetGoedeBeenUitBed of zoiets. Met die fake tumblr foto, "dit ben ik!" Meteen myth busted ook.
En dan ook elke keer vragen "ben ik al beroemd?" toen ze er net een paar dagen zat.quote:
Alleen maar beter toch. Meer zielen, meer vreugde.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef coban het volgende:
sowieso zijn er de laatste tijd allemaal vage users hier waardoor ik afvraag of dit udowu of zo'n andere reeks is
sommigen zijn inderdaad best gaafquote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen maar beter toch. Meer zielen, meer vreugde.
Ik werd uitgekotst in de dieetclub en op nog wat plekken, ik hoor hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef coban het volgende:
sowieso zijn er de laatste tijd allemaal vage users hier waardoor ik afvraag of dit udowu of zo'n andere reeks is
ik heb die user hierheen gebracht..quote:Op zondag 20 mei 2012 06:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nieuwe user + gelijk slowchat = een fokker die al eerder op fok zat
jij bent volgens mij dan ook niet zo'n vage debiel dus welkomquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik werd uitgekotst in de dieetclub en op nog wat plekken, ik hoor hier.
Kut voor em.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, ik ken hem. Met drank op is hij zo naar.
Nee hoor, Arachide is wel aardigquote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef coban het volgende:
[..]
jij bent volgens mij dan ook niet zo'n vage debiel dus welkom
En terecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens van mono moest ik een plaatje in de OP doen
Neen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef coban het volgende:
Ik ben pas hardcore udowustrijdermama, ik ben hier sinds udowu deel 1, Iik hoor respect te krijgen van jullie allemaal
R&Rquote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef coban het volgende:
Ik ben pas hardcore udowustrijdermama, ik ben hier sinds udowu deel 1, Iik hoor respect te krijgen van jullie allemaal
Oldbie udowuboksquote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef coban het volgende:
ik ging hier posten om jou, ik vond dat je bazenposts hadquote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef coban het volgende:
Die goeden oude hyves tijd.quote:
dat zeg ik tochquote:
ik heb nooit gezegd dat je een keuze had hoorquote:
quote:
Normaal word ik hier wel echt kei en keihard genegeerd. Das altijd wel jammer. Nu is iedereen wel lief.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef coban het volgende:
[..]
jij bent volgens mij dan ook niet zo'n vage debiel dus welkom
omg teveel goeds voor mijn ego ditquote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ging hier posten om jou, ik vond dat je bazenposts had
in deel 70 begon ik
vaker posten tochquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal word ik hier wel echt kei en keihard genegeerd. Das altijd wel jammer. Nu is iedereen wel lief.
Je moet wel oppassen voor P_Z.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal word ik hier wel echt kei en keihard genegeerd. Das altijd wel jammer. Nu is iedereen wel lief.
Treinquote:
ik zie je pas voor het eerst posten eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal weleens denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
geeft niet jonkiequote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
met de eerste udowu had ik niet eens een account
ohhquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Treinben pas over een uur thuis, als alles meezit
en dit ook wel jaquote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal weleens denk ik.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
IEDEREEN UIT SKIJNDEL IS EEN HOMO HEEEEUUH
Of dat je zelf een keer reageert en er een heel gesprek uit ontstaat wat weer totaal aan me voorbij gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |