Want vrienden maak je via fok!quote:Op zondag 20 mei 2012 05:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, dat je debiel aan het doen bent met je postgedrag en vijanden loopt te maken
Tuurlijk vadertje.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heloefje ook hier.Hou je nog een beetje van me?
Ik ben daar wat minder kieskeurig in.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nouen. Ik ben bijna 19 (NOG 4 DAGEN WOEEIII) en hoef echt geen chick van (net) 16 hoor,
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat het mijn type niet was.
quote:Leuk kind wel, niet echt mijn type.
Het zou je verbazen.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:28 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Want vrienden maak je via fok!![]()
Jij moet nog veel leren kleine
Zei ik toch.quote:
ik heb liever dat de users hier mij normaal behandelen en vice versa dan dat ik iedereen en alles ga uitschelden en de hele tijd gebashed wordquote:Op zondag 20 mei 2012 05:28 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Want vrienden maak je via fok!![]()
Jij moet nog veel leren kleine
Het is je vergeven.quote:
Ja, ach mijn standaard was mijn eerste keer al gezet, die was 2 jaar ouder.quote:
True truequote:Op zondag 20 mei 2012 05:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb liever dat de users hier mij normaal behandelen en vice versa dan dat ik iedereen en alles ga uitschelden en de hele tijd gebashed word
pics kut hoerquote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True true
Maar dat is het nu juist: maar weinig doen normaal tegen moi
Ik heb geen standaard reden laat zich makkelijk raden.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ach mijn standaard was mijn eerste keer al gezet, die was 2 jaar ouder.
dat heb je zelf veroorzakt pindaquote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True true
Ik negeer je gewoon. Ik zie dat als normaal gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True true
Vind je dat serieus heel raar met jou gedrag (wat ik zo merk vandaag)quote:Op zondag 20 mei 2012 05:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
True true
Hehe, ach komt vanzelf zeggen ze altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen standaard reden laat zich makkelijk raden.
Grappig; dat deed ik dus ook bij jou.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik negeer je gewoon. Ik zie dat als normaal gedrag.
Vertel..quote:Op zondag 20 mei 2012 05:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind je dat serieus heel raar met jou gedrag (wat ik zo merk vandaag)
En bij mij....quote:Op zondag 20 mei 2012 05:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Grappig; dat deed ik dus ook bij jou.
Dat hebben ze vaak genoeg tegen me gezegd ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ach komt vanzelf zeggen ze altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |