Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeruhjong?Sorry je praat hier niet altijd met leeftijdsgenoten! Doet eens ff normaal zeg!
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:09 schreef wietparkiet het volgende:
Ze word van de zomer 16, kan ze eindelijk een keertje zelf haar sigaretten halen
die jij niet leuk vond jaquote:Op zondag 20 mei 2012 05:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde grietje als van een paar maanden geleden?
Die opmerking kan echt niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Heb zelf pas 1 keer een dame gehad jonger dan ik, voor de rest altijd ouder.
Jij hebt aparte grenzen en een nog veel aparter vocabulaire, en ga nu maar wegquote:Op zondag 20 mei 2012 05:20 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Die opmerking kan echt niet.
Grenzen zijn er, laat iedereen dat duidelijk begrijpen.
Hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:20 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Die opmerking kan echt niet.
Grenzen zijn er, laat iedereen dat duidelijk begrijpen.
LVO movementquote:Op zondag 20 mei 2012 05:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Meisjes van elf die bepalen het zelf!
Meisjes van negen stribbelen nog niet tegen!
Nee, dat je debiel aan het doen bent met je postgedrag en vijanden loopt te makenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat ik oud ben?
Tsss ik zei ook dat ze er wel leuk uitzag.quote:
maar je zou haar niet doenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsss ik zei ook dat ze er wel leuk uitzag.
PICS!quote:Op zondag 20 mei 2012 05:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsss ik zei ook dat ze er wel leuk uitzag.
Niet oud genoeg om zo een bitch te zijn tegen mij. Bewijs eerst maar eens dat je vrouw bent, dan praten we verder.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:22 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat ik oud ben?
Vijand ben je niet snel van mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, dat je debiel aan het doen bent met je postgedrag en vijanden loopt te maken
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat het mijn type niet was.quote:
Ga jij maar eens vozen met je firstlove broekiequote:Op zondag 20 mei 2012 05:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij hebt aparte grenzen en een nog veel aparter vocabulaire, en ga nu maar weg
HHquote:Op zondag 20 mei 2012 05:26 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ga jij maar eens vozen met je firstlove broekie
Laat grote mensen hier het woord doen; good bye
Ik ben net 18.quote:
Heloefje ook hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat het mijn type niet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |