En goed dat dat gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Grappig; dat deed ik dus ook bij jou.
Zoek dan gewoon een net gescheiden vrouw op tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze vaak genoeg tegen me gezegd ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met FOK!ken, zoals je misschien al gemerkt hebt.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon een net gescheiden vrouw op tijdens het uitgaan.Die hebben er áltijd zin in.
Ik werk komende zomer op allerlei festivals. Komt wel goed denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, je was me aan het uitdagenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Met FOK!ken, zoals je misschien al gemerkt hebt.
Het begon ten eerste wel met DIT topic. Niet deze...quote:Op zondag 20 mei 2012 05:39 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Vertel..
Update: het begon niet met deze topic
doormiddel van wat ?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:47 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Moet jij zo nodig zeggen
Jouw hersencellen zijn nu aan t afsterven op nog zo'n jonge leeftijd
Kan je mij daar de uitleg van geven?quote:Op zondag 20 mei 2012 05:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het begon ten eerste wel met DIT topic. Niet deze...![]()
Jij valt mij aan en ik vraag vervolgens om een reactie maar ik krijg tot nu net dan niets.Nou moet ik komen met verklaringen oid? Ehm begin zelf eens. Lees t vorige topic na en je hebt er genoeg neer gezet tegen oa mij.Jij "valt" mij aan ik jou niet.
Ik daag je niet uit hoor.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloef ouwe hosselboef, nog wakker?
Nee ik slaapFOK!quote:Op zondag 20 mei 2012 05:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloef ouwe boef, nog wakker?
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik daag je niet uit hoor.
Ik ga expres niet in op het meeste wat je zegt zodat er geen halfbakken gezeik komt.
Daar gaan je hersenen denk ik niet dood van.quote:
Leg dan uit..quote:Op zondag 20 mei 2012 05:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verander het onderwerp....Nope! Terug!
dan heeft trollie nachdienstenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar gaan je hersenen denk ik niet dood van.
Of alle mensen met nachtdienst zijn nu allemaal mongooltjes.
Sommige mensen kunnen met 6 uur slaap.. lijkt me heerlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 05:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ik zeiquote:Op zondag 20 mei 2012 05:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef geen discussie met iemand die zich gedraagt als een klapjosti op verlof.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:50 schreef hardlopen het volgende:
[..]jij bent het type dat in een oorlog jankend terug rent van het slagveld
Daarom blijf je mij maar citerenquote:Op zondag 20 mei 2012 05:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef geen discussie met iemand die zich gedraagt als een klapjosti op verlof.
quote:Op zondag 20 mei 2012 05:55 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij loopt steven gewoon te trollen met een kloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |