abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2012 @ 15:06:53 #1
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_111782860
Kastanjeboom.

"Heey lieve schat!" zei ik tegen Myrthe. "Heeeeeii!" Zei ze terug. Ze stapte bij mij naar binnen en ik zag dat haar iets opviel. Ze trok haar jas uit, hing de jas aan de kapstok en liep verder. "Ik ruik iets". "Vind je het lekker ruiken?" vroeg ik. Ze wou richting de eetkamer lopen maar voor dat ze naar binnen liep riep ik "Stop!" Nog voor dat ze iets kon zeggen deed ik een blinddoek rond haar hoofd. "Wat doe je?"

"Oke, zet heel voorzichtig een paar stapjes vooruit!" zei ik tegen haar terwijl ik de deur open deed. Ze liep naar voren, ik hield haar bij haar middel vast, en liep mee. "Oke, wacht." Ik schoof haar stoel zachtjes naar voren, en vroeg aan haar of ze kwam zitten. Ze zag niks dus ik zorgde dat ze goed ging zitten. Ik duwde zachtjes haar hoofd iets naar beneden. "Je mag je blinddoek afdoen, lieve schat."

Een groot diep, wit porseleinen bord, gevuld met tomatensoep. Niet zo maar tomatensoep, tomatensoep met ballen. "Oh mijn god, wat ben je toch een schatje!" zei ze hardop, met haar handen voor haar mond, terwijl ik op mijn stoel aan de andere kant van het tafeltje ging zitten. "Wat vind je er van?" vroeg ik nogmaals. "Oh je bent echt een schatje!" zei ze tegen mij. Ze pakte haar lepel en begon de soep te eten, net zoals ik deed. Na een paar minuten waren we klaar.

"En nu, het hoofdgerecht.". Ik bracht de vieze borden naar de keuken en kwam terug met 1 bord en 2 vorken. Op het bord lag spaghetti, met een heerlijk uitziende rode tomatensaus. Ik pakte een vork, en zij ook een. Ik draaide de spaghetti op de vork, en deed het in haar mond. Zij sloot haar mond en sloot haar ogen. Die "Hmmmm" die ze daarbij maakte verleidde mij lichtelijk.

Toen kwam het dessert. Ijs. Heerlijke vanille ijs met chocolade saus. Dat zag er ook heerlijk uit. We aten langzaam het ijs op, maar toen gebeurde het. Ik wou mijn is in haar mond doen, maar het gleed van het lepeltje af, haar jurk in. "Oh sorry! Dat was echt niet de bedoeling!" Ik pakte snel een paar doekjes en probeerde het schoon te vegen. Maar toen ik met mijn servetje bij haar borsten kwam, keek ze me glimlachend aan.

"Wacht, dit gaat iets makkelijker." Ze pakte de onderkant van haar jurk vast en trok het omhoog, over haar hoofd heen, waarbij ze haar armen onder haar borsten deed, die, glinsterend van het koude, gesmolten ijs, naar boven werden gedrukt, wat zorgde voor een super verleidelijk aanzicht. Het enige wat ze nog aanhad was haar onderbroek, een zwarte met de witte contouren van Snoopy erop, en een zwarte BH met roze hartjes op de bandjes en een roze knopje tussen de cups.

"Leuk setje hé?", zei ze terwijl ik slijmend naar haar prachtige lichaam zat te kijken in de schemering van het kaarslicht. Ze draaide zich om, en pakte de sluiting van haar BH vast, en maakte hem los. Ze draaide zich om, terwijl ze langzaam haar BH uittrok. Ze weest naar de bovenkant van haar linkerborst en tussen haar borsten in. "Het plakt hier, kun je het even schoonmaken?" Zei ze met een licht erotische stem.

Ik pakte mijn servetje, maakte hem nat met mijn tong, en poetste zachtjes op haar borsten. Al snel was het servetje al weer droog, dus ik wou mijn tong net uitsteken, voordat ze zei: "Sukkel, waarom gebruik je dat servetje nog?". Ze pakte mijn hoofd ruw vast, en drukte die hard tegen haar borsten aan, waarna ze het heel kort, zachtjes en lief kreunde. "Blijf zo zitten, ja, brave jongen!" Zei ze terwijl ze me shirt kapot trok en ik haar borsten schoon likte.

"Wacht even." Ze bukte naar beneden, trok mijn broek en onderbroek naar beneden, en gaf mij een heerlijke pijpbeurd. Ik trok haar weer naar boven, wild zoenend bracht ik haar naar mijn slaapkamer. Ze ploftte neer op mijn bed. Ik sprong achter haar aan. Ik greep naar het nachtkastje. Ik trok de la open en wou een condoom pakken. Ik liet de condoomverpakking kort aan haar zien, maar voor dat ik hem open kon maken trok ze hem uit mijn handen. "Het boeit me niet of ik zwanger van je wordt of wel 10.000 ziektes van je oploop. Ik wil seks. Nu.".

Ze pakte onder de lakens mijn lul beet en deed hem in haar natte kut. We hadden seks. Gruwelijke, natte, hete, dampende, stinkende, luidruchtige, vuige, erotische seks. De emotie die in de lucht hing was immens. Haar mooie, blonde haren, haar kleine toch grote borsten, alles ging heen en weer. Ze kreunde lief maar luidruchtig. Het bed kraakte en piepte. Totdat ik klaar kwam. Dikke klodders witte sperma schoten bij haar naar binnen. Met een rood hoofd lag ze daar. Ik gaf haar een kusje en ze draaide zich om. Ik ging naast haar liggen, tegen haar aan. Niet lang daarna sliep ze.

De volgende ochtend ging ik naar de keuken. Ik maakte een ontbijtje. 2 croissants, beetje boter ernaast en een roos aan de bovenkant. Ik gaf haar een kusje, waardoor ze wakker werd. Ze pakte het dienblad aan en begon een croissant te eten. Na het ontbijt trok ze haar enigszins vieze jurk weer aan. Ze liep naar de deur toe, en stapte naar buiten. De lucht was nog ochtend-rood. Ze liep in de richting van de zon, onder een kastanjeboom.

Ze draaide zich om, keek mij nog een keer aan, gaf mij een luchtkusje en ze liep weg, weg, naar huis.

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:45 schreef Trollscience het volgende:
OP helemaal gelezen, jammer dat het verhaal me geen reet interesseerde. Leuke schrijfstijl though, schrijf een erotische roman.
Een roman krijg je niet, ik hoop dat dit goed genoeg voor je is.

TL;DR: Dit is een verhaal waar je vanavond op gaat fappen. Ga weer naar boven en lees het.

xoxo
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_111782974
Pijpbeurd :')
Heb nu een steife peenus
pi_111783106
Heb je ook de versie in hiërogliefen? Maakt het net allemaal even wat makkelijker om te lezen op zo'n muur.
pi_111783291
Zelf geschreven of een copy paste?
  zondag 20 mei 2012 @ 15:17:42 #5
298746 Dalando
pi_111783339
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Dimens het volgende:
Zelf geschreven of een copy paste?
Zelf geschreven, duh.
pi_111783373
[quote]0s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef Dalando het volgende:
Kastanjeboom.

"Heey lieve schat!" zei ik tegen Myrthe. "Heeeeeii!" Zei ze terug. Ze stapte bij mij naar binnen en ik zag dat haar iets opviel. Ze trok haar jas uit, hing de jas aan de kapstok en liep verder. "Ik ruik iets". "Vind je het lekker ruiken?" vroeg ik. Ze wou <-

Hier gestopt met lezen.

;(
'Als' is einde discussie.
pi_111783394
quote:
2s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Dalando het volgende:

[..]

Zelf geschreven, duh.
Goed geschreven.
  zondag 20 mei 2012 @ 15:20:48 #8
298746 Dalando
pi_111783467
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef Dimens het volgende:

[..]

Goed geschreven.
Dankje.
pi_111783722
quote:
"Het boeit me niet of ik zwanger van je wordt of wel 10.000 ziektes van je oploop. Ik wil seks. Nu.".
Dat zegt ze wel maar als ze straks een kind heeft kan de protagonist lekker alimentatie betalen :')
Masturbatie is goed voor de prostaat.
  zondag 20 mei 2012 @ 15:41:15 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_111784371
Topverhaal.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_111791771
Hier fap ik op.
  zondag 20 mei 2012 @ 20:15:06 #13
298746 Dalando
pi_111797953
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:41 schreef heloef het volgende:
Topverhaal.
:@
pi_111798139
De neuk scene mag wel wat uitgebreider de volgende keer.
Masturbatie is goed voor de prostaat.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:01:01 #15
298746 Dalando
pi_112098320
Wel jammer dat zo weinig mensen mijn verhaal hadden gelezen -O-
pi_112099333
Ik zit nog te twijfelen of ik het zal gaan lezen of niet. Overtuig me, TS.
pi_112099847
quote:
Ze pakte onder de lakens mijn lul beet en deed hem in haar natte kut. We hadden seks.
pi_112100601
Geschreven door een maagd.
Run rabbit, run.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')