Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
laat dat bed voor wat het is en kom hier logerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
er zit een eng beest op m'n bed, halp
"kill it with fire"quote:
bio sprak de waarheidquote:
*rent hard naar buiten richting het station*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat dat bed voor wat het is en kom hier logeren
Gooi 't in de frituur, schnell!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
er zit een eng beest op m'n bed, halp
het gaat denk ik niet lukken nee.. muuuhhhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
nu geef ik het op
ik krijg rokje toch niet meer in mijn bed vandaag
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
nu geef ik het op
ik krijg rokje toch niet meer in mijn bed vandaag
Sinds Rokje hier heeft gepost, ben ik verliefd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie!
geen idee dat ik aan het crushen was op de heilige graal van dit topic!
Ik heb zelfs al nagevraagd wat het ombouwen van mezelf kost....zodat ik wel kans maak bij Rokjon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie!
Ik begreep niet helemaal waarom iedereen hem niet mocht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar waar is kree gebleven, jullie mogen wel wat aardiger tegen hem zijn.
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef system_overload het volgende:
eerst word ik gebanned omdat ik niks zei,dan word ik gebanned omdat ik vroeg waarom ik gebanned word
Hij zou vanavond niet meer terugkomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef DigitalGirl het volgende:
goedzo, oprakelen die bendequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds Rokje hier heeft gepost, ben ik verliefd.
wat is dit nou jongens.. halloquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al nagevraagd wat het ombouwen van mezelf kost....zodat ik wel kans maak bij Rokjon.
oke, vertel me waar welke trein naar waar preciesquote:
ik vind hem wel okay,wel irritant af en toequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begreep niet helemaal waarom iedereen hem niet mocht.
na een tijdje zuigt het je nogal leegquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De waarheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goedzo, oprakelen die bende
[..]
[..]
wat is dit nou jongens.. hallo![]()
![]()
![]()
Daar zal het wel aan liggen, ik ben er net. Na een tijdje kan ik me voorstellen dat je er doodmoe van gaat worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
na een tijdje zuigt het je nogal leeg
donequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke, vertel me waar welke trein naar waar precies
dit is teveel eer hoor mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De waarheid.
Ik ben aan het sparen voor een geslachtsverandering.
Wie niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik vind hem wel okay,wel irritant af en toe
Nee, meen ik serieus... het wegwensen van anderen is iets wat ik totaal niet onderschrijf.quote:
is toch weirdquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zou vanavond niet meer terugkomen.
Dus hij zal er over 16 minuten wel weer zijn.
het zal mij aan mijn derriere roesten tbh, vooral op fok. noem me onaardigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus... het wegwensen van anderen is iets wat ik totaal niet onderschrijf.
Dat komt omdat je onbereikbaar bent, misschien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
done
[..]
dit is teveel eer hoor mensen
En wat voor derrièrequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zal mij aan mijn derriere roesten tbh, vooral op fok. noem me onaardig
verder bemoei ik mij er ook niet mee, ze zoeken t maar uit
hoe weet jij dat nou weer, zit jij mij te bespieken?quote:
Het is gewoon normaal fatsoen, sommige mensen moeten onnodig tot het uiterste doorgaan en gaan iemand wegwensen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zal mij aan mijn derriere roesten tbh, vooral op fok. noem me onaardig
verder bemoei ik mij er ook niet mee, ze zoeken t maar uit
Zonder goede derrière geen rokje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer, zit jij mij te bespieken?
weg wensen van aarde niet neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus... het wegwensen van anderen is iets wat ik totaal niet onderschrijf.
Kree gaat weg en komt vervolgens altijd weer terug.quote:
wellicht lokte hij het zelf uit, maar ik weet het niet, ik interesseerde me er niet voorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is gewoon normaal fatsoen, sommige mensen moeten onnodig tot het uiterste doorgaan en gaan iemand wegwensen.
Je kan jezelf altijd uitloggen, maar je kunt het hier nooit verlaten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
is toch weird
nja mijn FA status gecombineerd met wanhoop en zelfkastijding zorgen er wel voor dat ik altijd blijf
touchéquote:
een mug maak ik bruut afquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weg wensen van aarde niet nee
dat moet ie zelf weten
maar wel uit mijn 'omgeving'
een mug in je slaapkamer wil je toch ook weg omdat het zo irritant zoemt als je wil slapen
Een beetje zoals een te grote drol in een wc.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree gaat weg en komt vervolgens altijd weer terug.
Dat zoemen vind ik niet erg, ik vind vooral dat jeuken de dag ernaa erg. Maar daar heb ik een electrisch racket voor!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat moet ie zelf weten
een mug in je slaapkamer wil je toch ook weg omdat het zo irritant zoemt als je wil slapen
mmh herkenbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree gaat weg en komt vervolgens altijd weer terug.
Der Untergang?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
ow god ik ga wel echt dood hier met die zielige duitsers in de tv
Zullen we samen naar lieve beestjes kijken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
touché
[..]
een mug maak ik bruut af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geld overwint alles, het blijkt maar weer eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
ow god ik ga wel echt dood hier met die zielige duitsers in de tv
hotel california FOK! stylequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kan jezelf altijd uitloggen, maar je kunt het hier nooit verlaten.
lieveheersbeestjes? die zijn wel schattigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we samen naar lieve beestjes kijken?
Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lieveheersbeestjes? die zijn wel schattig
of gewoon mooie kattebeestjes![]()
da's nog beter
goed, haal rhubarb ff op dan, dan probeer ik er 1 voor jou te regelen en maak ik de logeerkamer voor je klaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Of knappe vrouwen.En dan elkaar wingen, zodat we beiden scoren.
Ook dat vindt ik een vergelijking die totaal niet op zijn plaats is, geldt tevens voor opmerkingen als hij maar uit mijn omgeving is. In het verleden en in het heden zijn er meer mensen geweest die iemand uit hun omgeving wenste er is nooit iets goed van gekomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat moet ie zelf weten
Heb je ook vriendinnen die wel mannen okay vinden? Of mannen EN vrouwen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed, haal rhubarb ff op dan, dan probeer ik er 1 voor jou te regelen en maak ik de logeerkamer voor je klaar
Gesproken als een echte gentlemanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ook dat vindt ik een vergelijking die totaal niet op zijn plaats is, geldt tevens voor opmerkingen als hij maar uit mijn omgeving is. In het verleden en in het heden zijn er meer mensen geweest die iemand uit hun omgeving wenste er is nooit iets goed van gekomen.
Begrijp waarachtig niet waar dat gedrag voor nodig is... en vindt het eerlijk gezegd zelfs laag bij de grond gedrag.
Jij maakt jezelf vaak genoeg ook schuldig aan laag bij de grond gedrag, dus speel nu alsjeblieft niet de moraalridder. Daar heb je geen enkel recht toe heb je maar vaak genoeg bewezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ook dat vindt ik een vergelijking die totaal niet op zijn plaats is, geldt tevens voor opmerkingen als hij maar uit mijn omgeving is. In het verleden en in het heden zijn er meer mensen geweest die iemand uit hun omgeving wenste er is nooit iets goed van gekomen.
Begrijp waarachtig niet waar dat gedrag voor nodig is... en vindt het eerlijk gezegd zelfs laag bij de grond gedrag.
Rhu, waar woon je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed, haal rhubarb ff op dan, dan probeer ik er 1 voor jou te regelen en maak ik de logeerkamer voor je klaar
zeker welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je ook vriendinnen die wel mannen okay vinden? Of mannen EN vrouwen?
nee voetbal! en ze hebben verlorenquote:
nou als die mensen weg gingen, was het vaak erg goed voor de mensen die wilde dat ze uit hun omgeving gingen hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
ik zou dan wsl heel gemeen gaan lachen, ben ik nu evil?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee voetbal! en ze hebben verloren
en nu zoemen ze allemaal in op die verdrietige hoofdjes
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als die mensen weg gingen, was het vaak erg goed voor de mensen die wilde dat ze uit hun omgeving gingen he
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh en een liedje voor afleiding
nee sadistischquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou dan wsl heel gemeen gaan lachen, ben ik nu evil?![]()
dat klopt wel. ik bijtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee sadistisch
maar ook dat kan lekker zijn
ik ookquote:
In mijn ogen verwerpelijk gedrag van je.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als die mensen weg gingen, was het vaak erg goed voor de mensen die wilde dat ze uit hun omgeving gingen he
Ik ook niet, het was opeens in om te haten tegen hem ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt eraan hoeveel ik om iemand geef ook wel. tegenover m'n vrienden ben ik dat zekerquote:
primaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In mijn ogen verwerpelijk gedrag van je.
Toen ik 9 was, kon voetbal me niks schelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Ik kan me nog steeds net zo druk maken over een voetbalwedstrijd als toen ik 9 was.
Nothings changed.
Ik drink honing kruiden wijn. Deze is neueknd lekker.quote:
ik ben er nooit in geinteresseerd geweest. wat dat betreft zal ik wel TE vrouwelijk zijn ofzo. compenseer ik wel met andere dingenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik 9 was, kon voetbal me niks schelen.
Was eigenlijk alleen in voetbal geinteresseerd toen ik een jaar of 15 was of zo
Ik ben gewoon echt boos nu.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik 9 was, kon voetbal me niks schelen.
Was eigenlijk alleen in voetbal geinteresseerd toen ik een jaar of 15 was of zo
haal die fles er uit kaneelquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik drink honing kruiden wijn. Deze is neueknd lekker.
Ik had liever dat je de buitenspelval wel begreep en van de dames af zou blijvenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er nooit in geinteresseerd geweest. wat dat betreft zal ik wel TE vrouwelijk zijn ofzo. compenseer ik wel met andere dingen
Ik doe dat soort dingen niet.quote:
ik ook niet maar het geluid is wel fijnquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er nooit in geinteresseerd geweest. wat dat betreft zal ik wel TE vrouwelijk zijn ofzo. compenseer ik wel met andere dingen
bwehehehequote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had liever dat je de buitenspelval wel begreep en van de dames af zou blijven
Nee op Chelsea.quote:
ik zal m eens proberenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen niet.
Maar het is zooooo lekker, die wijn. Normaal niet zo'n wijnfan, maar deze.
wil jou wel even slaperig makenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet maar het geluid is wel fijn
het maakt slaperig
quote:
oh waarom?quote:
weekje wachten danquote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal m eens proberen
niet? oh
[..]
wil jou wel even slaperig maken![]()
[..]
Nee, glas dat breekt enzulks.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal m eens proberen
niet? oh
[..]
wil jou wel even slaperig maken![]()
[..]
ja dat is dan ook niet de bedoeling eh?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, glas dat breekt enzulks.
One guy one jar. Brrrrr.
Het is van Ambrosia.
Dit is zo lekker dat ik er zelfs een gleuf voor zou likken.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat is dan ook niet de bedoeling eh?
ik duik z.s.m de winkel/slijterij in
stil jij, mijn libidoquote:Op zondag 20 mei 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is zo lekker dat ik er zelfs een gleuf voor zou likken.
Chelsea speelt lelijk voetbal en al die spelers bedriegen hun vrouw.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh waarom?
het is toch eerlijk gegaan?
ik vind die gezichtjes gewoon sneu
maar ik ben heel makkelijk in te palmen
kijk me aan met een traantje in je ogen en ik vergeef je alles en doe alles voor je
(daar maakt mijn lief grondig misbruik van)
Moet je heel veel teruglezenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb je mijn libido (met mooie strik) al ontvangen?quote:
dat laatste mag inderdaad nietquote:Op zondag 20 mei 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Chelsea speelt lelijk voetbal en al die spelers bedriegen hun vrouw.
Daarom ben ik eigenlijk boos.
nee, waar blijft ie?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je mijn libido (met mooie strik) al ontvangen?
als ik mijn haar verf ben ik idd niet meer mooi nee har har harrrrquote:Op zondag 20 mei 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val op mooie slanke blonde vrouwen.
Dat zal ik ook doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je heel veel teruglezen
moeite niet waard.
Vertrouw maar op mijn oordeel.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als ik mijn haar verf ben ik idd niet meer mooi nee har har harrrr
en toch moest ik om mezelf lachen
buikjesquote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
En buikjes, heel belangrijk. Buikje moet mooi zijn.
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 mei 2012 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat laatste mag inderdaad niet
mooi nu heeft dit verhaal een moraal
en dan kan ik nu naar bed
truste
Kut TNTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
koennnnnquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Kut TNT
FFFUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.buikjes? jaquote:en lekker om kusjes op te geven
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
mannenbuikjes zekerquote:Op zondag 20 mei 2012 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn nu buikjes aan het showen op cam.
Hormonen vliegen in het rond, ik voel me net een tiener.quote:
ok ik zal nog heeeeeeeeeeeeeeeel ff blijvenquote:
Mannen en vrouwen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mannenbuikjes zeker
mja ik ga er toch vandoor.. rhubarb is er ook vandoor, dus ja.. nou![]()
ik voel je pijn, vooral vanaf vorig weekend is mijn libido echt de pan uit gerezenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hormonen vliegen in het rond, ik voel me net een tiener.
ik mag niet klagenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ik zal nog heeeeeeeeeeeeeeeel ff blijven
hoi alles goed koen?
denk dat ik morgen nog wel ff kom in de hoop dat er dan allemaal leuke mensjes zijnquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
denk dat ik morgen nog wel ff kom in de hoop dat er dan allemaal leuke mensjes zijn
Vast wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
denk dat ik morgen nog wel ff kom in de hoop dat er dan allemaal leuke mensjes zijn
liefde. mwah, ik doe m'n ding enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet klagenDrukke dag gehad, nu ff relaxen
Met jou ook alles ok in leven en liefde?
quote:
jonge doe nou es niet zo gekquote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
Als jij er bent komt iedereen als vliegen op stroop erop af.
drukke dag, family businessquote:Op zondag 20 mei 2012 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
liefde. mwah, ik doe m'n ding enzo![]()
vermaak me er wel mee hoor
drukke dag? hoe dat? mijn dag was echt superchillalleen koppijn
Moet kunnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
buikjes? jaen lekker om kusjes op te geven
DOe ik niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
jonge doe nou es niet zo gek
ahhh zo ja. nou, het klinkt wel gezellig, toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukke dag, family businessZoonlief moest 's ochtends voetballen, en 's middags naar de kermis
veel op weten te ruimen?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhh zo ja. nou, het klinkt wel gezellig, toch?
ik ben zo'n beetje de hele dag bezig geweest met mijn muziek en oude dozen doorzoeken en opruimen (niet doordenken)
jaquote:
quote:
Was ik maar een meisje, dan was het probleem opgelost.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik voel je pijn, vooral vanaf vorig weekend is mijn libido echt de pan uit gerezen![]()
leuk, maar lastig
toch wel aardig wat ja. had meer troep dan ik zelf doorhadquote:
nou, kijk maar naar rhubarbquote:Op zondag 20 mei 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Was ik maar een meisje, dan was het probleem opgelost.
Truus, Gretha en ik zijn het hier niet mee eensquote:
Jammer, jammer.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, kijk maar naar rhubarbzo makkelijk gaat t dus ook niet
eensgezindheid vind ik heerlijkquote:
maar ja, tandjes op elkaar ditdatquote:
Ik ben er nog.quote:
TC?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben aan het kijken naar seksende mensen.
whut, waarquote:Op zondag 20 mei 2012 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Maar ik ben aan het kijken naar seksende mensen.
Ik schenk nog een wijntje in.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whut, waar
gelukkig dat je er nog bent btw, ik haal nog een biertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whut, waar
gelukkig dat je er nog bent btw, ik haal nog een biertje
Mijn balletjes worden blauw.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar ja, tandjes op elkaar ditdat
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eensgezindheid vind ik heerlijk
Zeer zeker maar vindt dat de grens toch wel ligt bij het elkaar weg wensen. In mijn ogen nergens voor nodig, mag voor sommige de duivel zijn maar iemand weg wensen is iets wat ik niet doe of ooit zal doen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schenk nog een wijntje in.bluhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet toch echt over niet al teveel tijd gaan
ook 1? *geeft er 1 aan*quote:mijn punani ookquote:goed bezigquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
kom maar, ik lees wel een mooi sprookje voorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokje, ben je er nog?
Het is heir stil en alleen. Ik ben agbang.
Wat moet je morgen doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bluhik moet toch echt over niet al teveel tijd gaan
[..]
ook 1? *geeft er 1 aan*
[..]
mijn punani ook
[..]
goed bezig
Helemaal super.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zeer zeker maar vindt dat de grens toch wel ligt bij het elkaar weg wensen. In mijn ogen nergens voor nodig, mag voor sommige de duivel zijn maar iemand weg wensen is iets wat ik niet doe of ooit zal doen.
Maar de meest weggewenste persoon zijn in dit topic is iets waar je in uitblinkt!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zeer zeker maar vindt dat de grens toch wel ligt bij het elkaar weg wensen. In mijn ogen nergens voor nodig, mag voor sommige de duivel zijn maar iemand weg wensen is iets wat ik niet doe of ooit zal doen.
Ja!!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom maar, ik lees wel een mooi sprookje voor
huishoudelijke shit vnml, verder (voor mezelf) nog muziek regelen, nog ff de deur uit want uit eten enzoquote:
Sterktequote:
waarom bluh?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bluhik moet toch echt over niet al teveel tijd gaan
quote:[..]
ook 1? *geeft er 1
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de meest weggewenste persoon zijn in dit topic is iets waar je in uitblinkt!
Beter dan huiswerk.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
huishoudelijke shit vnml, verder (voor mezelf) nog muziek regelen, nog ff de deur uit want uit eten enzo
dank, jij ook loefjequote:
bluh, omdat ik eigenlijk helemaal niet wil, maar anders komt er niks van gedaan morgenquote:
dat wel, maar ja. eigenlijk heb ik heul niet zoveel zin in alle bovengenoemde dingenquote:
ach een half uurtje hier nog kan toch ook nog welquote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok nee ik lieg. in muziek uitzoeken heb ik wel zin
Wat voor muziekjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok nee ik lieg. in muziek uitzoeken heb ik wel zin
half uurtje nog wel jaquote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach een half uurtje hier nog kan toch ook nog wel
nou, echt werkelijkwaar vanalles. van drum 'n bass tot bluegrass, van ebm tot ballads, teveel om op te noemenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor muziekjes?
Dragonforce komt naar Nederland.
zakkewasserquote:
Yep, verschil is ik ben redelijke emotieloos dus mijn doet het niet zoveel.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de meest weggewenste persoon zijn in dit topic is iets waar je in uitblinkt!
9 oktober, 013.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, echt werkelijkwaar vanalles. van drum 'n bass tot bluegrass, van ebm tot ballads, teveel om op te noemen
ohh wanneer? en waar?
meteen geweenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zakkewasserleef jij ook nog ja?
Precies, het kan je toch niks schelenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, verschil is ik ben redelijke emotieloos dus mijn doet het niet zoveel.
Heb jij hete ex-en die op mannen vallen?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
vond vanmiddag nog oude voiceclips terug van een soort van semi-ex van me.. damn, echt zo sexy
2, waarvan 1 bezet is en de ander weet ik niet, maar die spoort nietquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij hete ex-en die op mannen vallen?
aiiiquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Kom net achter dat ik voor maandag nog huiswerk moet maken.
Gelukkig heb je nog een dagquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat plaatje. Net of die vent boos wegvliegt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ben nu hier wel ff voor in the mood
Let but sit then.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
2, waarvan 1 bezet is en de ander weet ik niet, maar die spoort niet
Caaaaap.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
beetje wel ehquote:Op zondag 20 mei 2012 00:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat plaatje. Net of die vent boos wegvliegt.
Ik hou van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje wel eh![]()
(mijn spatie doet lastig
)
nog een dan, ik spam gewoon, kan mij t schelen
die ene is echt heel leuk, mja, bezet eh.. nog steeds wel mijn uberchick thoquote:
Wat is een uberchick?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die ene is echt heel leuk, mja, bezet eh.. nog steeds wel mijn uberchick tho
Mijn hele maand is weer goed.quote:
oh lolquote:
mijn beste vriendin eigenlijk gewoon, maar uberchick klinkt indrukwekkenderquote:Op zondag 20 mei 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is een uberchick?
[..]
Mijn hele maand is weer goed.
Uberchick klinkt wel smakelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn beste vriendin eigenlijk gewoon, maar uberchick klinkt indrukwekkender
en mooi zo![]()
Yep, maar niet iedereen is zo waar weg wensen toch wel het ergste is wat je kan doen hier online.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, het kan je toch niks schelen
Je hebt gebatst met je beste vriendin? Tik em aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn beste vriendin eigenlijk gewoon, maar uberchick klinkt indrukwekkender
en mooi zo![]()
ja dat zeg ik.. ze is een ex van mequote:Op zondag 20 mei 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt gebatst met je beste vriendin? Tik em aan.
Ik heb het ook gedaan, hihi.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat zeg ik.. ze is een ex van me
meerdere malen op meerdere manieren
toevallig, ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh lol![]()
ja, heb jij al een klokje?
ik vind het bewonderenswaardigquote:Op zondag 20 mei 2012 00:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens begonnen.
Nee hoor, 't ergste wat je kan doen is je dusdanig gedragen dat iedereen je wegwenstquote:Op zondag 20 mei 2012 00:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, maar niet iedereen is zo waar weg wensen toch wel het ergste is wat je kan doen hier online.
Ik zou er voor gaan als ik jou was.quote:
nou... ja iig genoegquote:Op zondag 20 mei 2012 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan, hihi.
Wat voor manieren zijn er allemaal voor vrouwen met vrouwen?
netjes jongen, netjesquote:Op zondag 20 mei 2012 00:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
toevallig, ik ooken ik heb zelfs 7 klokjes
Wat aardig.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het bewonderenswaardig
So hot.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou... ja iig genoeg. ik heb me iig nooit verveeld
lol
en veel afwisseling qua plaatsen/situaties, dus we hielden t wel spannend
kinkyquote:Op zondag 20 mei 2012 00:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou... ja iig genoeg. ik heb me iig nooit verveeld
lol
en veel afwisseling qua plaatsen/situaties, dus we hielden t wel spannend
ik heb een rokje, geen klokje :$ :$quote:Op zondag 20 mei 2012 00:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maar ik vraag de tijd liever aan jou natuurlijk :$:$:$
ik begin ook moe te wordenquote:
"that's hawt"quote:
Wie oh wie, sinos geef eens advies...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb even wat vrouwelijk advies nodig wat zou een facebook bericht zijn waarop je altijd zou reageren???
oh, jij lust er óók al pap van?quote:
Kinky is leuk.quote:
Ik heb nu geen porno meer nodig deze week.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb een rokje, geen klokje :$ :$
[..]
ik begin ook moe te worden
[..]
"that's hawt"
wnr gaan we daten :$quote:Op zondag 20 mei 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb een rokje, geen klokje :$ :$
[..]
ik begin ook moe te worden
[..]
"that's hawt"
"(*&*^*&%^&$%^$%$%^&*T&^%R^$^% ZO KUT ALLEMAALquote:Op zondag 20 mei 2012 00:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie oh wie, sinos geef eens advies...
dat is kinky zekerquote:Op zondag 20 mei 2012 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kinky is leuk.
[..]
Ik heb nu geen porno meer nodig deze week.
als je dubbel D jetsers hebt :$quote:
Nee, ik ben heel saai op dat gebied.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh, jij lust er óók al pap van?
nog een?
en: hehehehehe
jij doet de 'zeester'?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel saai op dat gebied.
Zwepen, messen, touwen, boeien?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is kinky zeker
en ik ook niet, ik heb fantasie genoeg![]()
[..]
als je dubbel D jetsers hebt :$
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel saai op dat gebied.
die heb ik helaas nietquote:Op zondag 20 mei 2012 00:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is kinky zeker
en ik ook niet, ik heb fantasie genoeg![]()
[..]
als je dubbel D jetsers hebt :$
zie hierquote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwepen, messen, touwen, boeien?
[..]
kom binnenkort nog wel es richting damsco, miss wel dangg :$ no spang mattiequote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
die heb ik helaas nietmaar normaal meeten? :$ kan wel tok
Ik snap niet waarom ik dit soort dingen iedere keer vraag terwijl ik weet dat ik het steeds jammerder vind dat je niet op peners valt.quote:
i agreequote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
haha nohhhquote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik dit soort dingen iedere keer vraag terwijl ik weet dat ik het steeds jammerder vind dat je niet op peners valt.
Kunnen we samen dippen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef Faxie het volgende:
Ow ik kom precies op het goede moment om mezelf in een dip te lezen
KOFFIE!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
is goed popje :$ maar ik ga je niet hosselen hoor :$ mijn pijlen zijn al op iemand anders gerichtquote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom binnenkort nog wel es richting damsco, miss wel dangg :$ no spang mattie
je krijgt d'r niet omgeluld?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik dit soort dingen iedere keer vraag terwijl ik weet dat ik het steeds jammerder vind dat je niet op peners valt.
Zeg dat tegen faxiequote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nacht. \het is inmiddels nacht.
aight is cool bro ik heb je back tockkkkquote:Op zondag 20 mei 2012 01:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
is goed popje :$ maar ik ga je niet hosselen hoor :$ mijn pijlen zijn al op iemand anders gericht
ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kaneelstokje is goed met die dingen hoorde ik
hehehe had ik je ff mooi tukquote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kaneelstokje is goed met die dingen hoorde ik
quote:
ben je mijn wingwoman?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
aight is cool bro ik heb je back tockkkk
over het feit dat ik punani's prefereer over peners :$quote:
Rokje valt op vrouwen en daar baal i kvan. Want zij en ik zijn voor elkaar gemaakt.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jaja, hij heeft een hele reputatie opgebouwd;.
quote:
kom naar udowu babby :$quote:Op zondag 20 mei 2012 01:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over het feit dat ik punani's prefereer over peners :$
Kan gebeuren. Ik vind het jammer dat er zo weinig mannen homo of bi zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje valt op vrouwen en daar baal i kvan. Want zij en ik zijn voor elkaar gemaakt.
nee, datdurf ik nietquote:
mwah, ik ben wel de dominante ja, maar af en toe kan ik onderdanig zijn ook wel waarderen.. af en toequote:
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik vind het jammer dat er zo weinig mannen homo of bi zijn.
Gewoon jammer.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
Ik vind het jammer dat ik en Kaneel geen goed inschattingsvermogen hebben.
Mwah, ken er vrij veel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik vind het jammer dat er zo weinig mannen homo of bi zijn.
Dat ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
Ik vind het jammer dat ik en Kaneel geen goed inschattingsvermogen hebben.
Sub is best raar. Maar voor jou zou ik het proberen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, datdurf ik niet
[..]
mwah, ik ben wel de dominante ja, maar af en toe kan ik onderdanig zijn ook wel waarderen.. af en toe
Zeg dan dat je kickt op homosex. Da's wat duidelijker.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Is niks raars aan. Er zijn ook mannen die vrouwenseks geil vinden.
Ik moet echt een lesdar gaan ontwikkelen.quote:
Ik weet voldoende.quote:
Daar heb je lang profijt van.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet echt een lesdar gaan ontwikkelen.
hetero vrouwen vinden vrouwensex ook vaak wel geilquote:Op zondag 20 mei 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik vind vrouwensex ook wel geil hoor... kan het wel begrijpen.
Ik ken het gevoel broeder.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef Faxie het volgende:
Owja op zaterdagavond zitten er meestal wel leuke meiden in het poolcafe heb ik van horens.... deze ene keer was ik er ook zaterdag, en ja hoor, geen ene fuck
Ziek welquote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:
Toernooi was kut overigens... maar wel de jackpot geschoten, 131,-
Jackpot is een 9-ball rack in 1 keer leegspelen. Missen of geen bal op de break weg is klaar.
Daarin verschillen mannen en vrouwen ook in. Vrouwenseks doet me trouwens vrij weinig.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hetero vrouwen vinden vrouwensex ook vaak wel geil
maar kan me geen hetero mannen voorstellen die de mannenliefde leuk vinden om te zien
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"(*&*^*&%^&$%^$%$%^&*T&^%R^$^% ZO KUT ALLEMAAL"
en dan reactie van: "wat is er dan"
en dan zo van "NIKS VERDOMME WILIKNIET VERTELLEN"
werkt altijd:$
Ik werd als 2e geloot omdat de eerste het niet voor elkaar kreeg.... en 2e loting is voor de halve pot. Was dus eigenlijk 262,- Nouja di's ook wel leuk.quote:
DGtje, toch daar voor is dat andere topic.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... geef eens serieus advies, als lesbienne moet dat lukken bovendien kan ji je nog verplaatsten in de doelgroep ook, je weets vrome meisjes
Puike prestratie wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd als 2e geloot omdat de eerste het niet voor elkaar kreeg.... en 2e loting is voor de halve pot. Was dus eigenlijk 262,- Nouja di's ook wel leuk.
Heb al eens 260,- gewonnen....dat was ook een halve maarja. Loting moet ook wel meezitten natuurlijk.
Ja een of ander meisje van 15 met een zandloperfiguur. Geen flauw idee hoe ze heet.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
loefje weet jij nog foksters die beschikbaar zijn?
iemand anders nog??quote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een of ander meisje van 15 met een zandloperfiguur. Geen flauw idee hoe ze heet.
ikquote:
Je weet dat mijn vrijgezelle status mijn verblijf op fok nog langer verlengd heh heloef?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
DGtje, toch daar voor is dat andere topic.
Ja en? Ik zeg alleen dat voor serieus advies er gewoon het andere topic is.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet dat mijn vrijgezelle status mijn verblijf op fok nog langer verlengd heh heloef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |