Zeer zeker maar vindt dat de grens toch wel ligt bij het elkaar weg wensen. In mijn ogen nergens voor nodig, mag voor sommige de duivel zijn maar iemand weg wensen is iets wat ik niet doe of ooit zal doen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schenk nog een wijntje in.bluhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet toch echt over niet al teveel tijd gaan
ook 1? *geeft er 1 aan*quote:mijn punani ookquote:goed bezigquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
kom maar, ik lees wel een mooi sprookje voorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokje, ben je er nog?
Het is heir stil en alleen. Ik ben agbang.
Wat moet je morgen doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bluhik moet toch echt over niet al teveel tijd gaan
[..]
ook 1? *geeft er 1 aan*
[..]
mijn punani ook
[..]
goed bezig
Helemaal super.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zeer zeker maar vindt dat de grens toch wel ligt bij het elkaar weg wensen. In mijn ogen nergens voor nodig, mag voor sommige de duivel zijn maar iemand weg wensen is iets wat ik niet doe of ooit zal doen.
Maar de meest weggewenste persoon zijn in dit topic is iets waar je in uitblinkt!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zeer zeker maar vindt dat de grens toch wel ligt bij het elkaar weg wensen. In mijn ogen nergens voor nodig, mag voor sommige de duivel zijn maar iemand weg wensen is iets wat ik niet doe of ooit zal doen.
Ja!!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom maar, ik lees wel een mooi sprookje voor
huishoudelijke shit vnml, verder (voor mezelf) nog muziek regelen, nog ff de deur uit want uit eten enzoquote:
Sterktequote:
waarom bluh?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bluhik moet toch echt over niet al teveel tijd gaan
quote:[..]
ook 1? *geeft er 1
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de meest weggewenste persoon zijn in dit topic is iets waar je in uitblinkt!
Beter dan huiswerk.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
huishoudelijke shit vnml, verder (voor mezelf) nog muziek regelen, nog ff de deur uit want uit eten enzo
dank, jij ook loefjequote:
bluh, omdat ik eigenlijk helemaal niet wil, maar anders komt er niks van gedaan morgenquote:
dat wel, maar ja. eigenlijk heb ik heul niet zoveel zin in alle bovengenoemde dingenquote:
ach een half uurtje hier nog kan toch ook nog welquote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok nee ik lieg. in muziek uitzoeken heb ik wel zin
Wat voor muziekjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok nee ik lieg. in muziek uitzoeken heb ik wel zin
half uurtje nog wel jaquote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach een half uurtje hier nog kan toch ook nog wel
nou, echt werkelijkwaar vanalles. van drum 'n bass tot bluegrass, van ebm tot ballads, teveel om op te noemenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor muziekjes?
Dragonforce komt naar Nederland.
zakkewasserquote:
Yep, verschil is ik ben redelijke emotieloos dus mijn doet het niet zoveel.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de meest weggewenste persoon zijn in dit topic is iets waar je in uitblinkt!
9 oktober, 013.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, echt werkelijkwaar vanalles. van drum 'n bass tot bluegrass, van ebm tot ballads, teveel om op te noemen
ohh wanneer? en waar?
meteen geweenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zakkewasserleef jij ook nog ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |