Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
laat dat bed voor wat het is en kom hier logerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
er zit een eng beest op m'n bed, halp
"kill it with fire"quote:
bio sprak de waarheidquote:
*rent hard naar buiten richting het station*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat dat bed voor wat het is en kom hier logeren
Gooi 't in de frituur, schnell!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
er zit een eng beest op m'n bed, halp
het gaat denk ik niet lukken nee.. muuuhhhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
nu geef ik het op
ik krijg rokje toch niet meer in mijn bed vandaag
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
nu geef ik het op
ik krijg rokje toch niet meer in mijn bed vandaag
Sinds Rokje hier heeft gepost, ben ik verliefd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie!
geen idee dat ik aan het crushen was op de heilige graal van dit topic!
Ik heb zelfs al nagevraagd wat het ombouwen van mezelf kost....zodat ik wel kans maak bij Rokjon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie!
Ik begreep niet helemaal waarom iedereen hem niet mocht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar waar is kree gebleven, jullie mogen wel wat aardiger tegen hem zijn.
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef system_overload het volgende:
eerst word ik gebanned omdat ik niks zei,dan word ik gebanned omdat ik vroeg waarom ik gebanned word
Hij zou vanavond niet meer terugkomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef DigitalGirl het volgende:
goedzo, oprakelen die bendequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds Rokje hier heeft gepost, ben ik verliefd.
wat is dit nou jongens.. halloquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al nagevraagd wat het ombouwen van mezelf kost....zodat ik wel kans maak bij Rokjon.
oke, vertel me waar welke trein naar waar preciesquote:
ik vind hem wel okay,wel irritant af en toequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begreep niet helemaal waarom iedereen hem niet mocht.
na een tijdje zuigt het je nogal leegquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begreep niet helemaal waarom iedereen hem niet mocht.
De waarheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goedzo, oprakelen die bende
[..]
[..]
wat is dit nou jongens.. hallo![]()
![]()
![]()
Daar zal het wel aan liggen, ik ben er net. Na een tijdje kan ik me voorstellen dat je er doodmoe van gaat worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
na een tijdje zuigt het je nogal leeg
donequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke, vertel me waar welke trein naar waar precies
dit is teveel eer hoor mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De waarheid.
Ik ben aan het sparen voor een geslachtsverandering.
Wie niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik vind hem wel okay,wel irritant af en toe
Nee, meen ik serieus... het wegwensen van anderen is iets wat ik totaal niet onderschrijf.quote:
is toch weirdquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zou vanavond niet meer terugkomen.
Dus hij zal er over 16 minuten wel weer zijn.
het zal mij aan mijn derriere roesten tbh, vooral op fok. noem me onaardigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus... het wegwensen van anderen is iets wat ik totaal niet onderschrijf.
Dat komt omdat je onbereikbaar bent, misschien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
done
[..]
dit is teveel eer hoor mensen
En wat voor derrièrequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zal mij aan mijn derriere roesten tbh, vooral op fok. noem me onaardig
verder bemoei ik mij er ook niet mee, ze zoeken t maar uit
hoe weet jij dat nou weer, zit jij mij te bespieken?quote:
Het is gewoon normaal fatsoen, sommige mensen moeten onnodig tot het uiterste doorgaan en gaan iemand wegwensen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het zal mij aan mijn derriere roesten tbh, vooral op fok. noem me onaardig
verder bemoei ik mij er ook niet mee, ze zoeken t maar uit
Zonder goede derrière geen rokje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer, zit jij mij te bespieken?
weg wensen van aarde niet neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus... het wegwensen van anderen is iets wat ik totaal niet onderschrijf.
Kree gaat weg en komt vervolgens altijd weer terug.quote:
wellicht lokte hij het zelf uit, maar ik weet het niet, ik interesseerde me er niet voorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is gewoon normaal fatsoen, sommige mensen moeten onnodig tot het uiterste doorgaan en gaan iemand wegwensen.
Je kan jezelf altijd uitloggen, maar je kunt het hier nooit verlaten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
is toch weird
nja mijn FA status gecombineerd met wanhoop en zelfkastijding zorgen er wel voor dat ik altijd blijf
touchéquote:
een mug maak ik bruut afquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weg wensen van aarde niet nee
dat moet ie zelf weten
maar wel uit mijn 'omgeving'
een mug in je slaapkamer wil je toch ook weg omdat het zo irritant zoemt als je wil slapen
Een beetje zoals een te grote drol in een wc.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree gaat weg en komt vervolgens altijd weer terug.
Dat zoemen vind ik niet erg, ik vind vooral dat jeuken de dag ernaa erg. Maar daar heb ik een electrisch racket voor!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weg wensen van aarde niet nee
dat moet ie zelf weten
maar wel uit mijn 'omgeving'
een mug in je slaapkamer wil je toch ook weg omdat het zo irritant zoemt als je wil slapen
mmh herkenbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree gaat weg en komt vervolgens altijd weer terug.
Der Untergang?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
ow god ik ga wel echt dood hier met die zielige duitsers in de tv
Zullen we samen naar lieve beestjes kijken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
touché
[..]
een mug maak ik bruut af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geld overwint alles, het blijkt maar weer eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
ow god ik ga wel echt dood hier met die zielige duitsers in de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |