Zeg dan dat je kickt op homosex. Da's wat duidelijker.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Is niks raars aan. Er zijn ook mannen die vrouwenseks geil vinden.
Ik moet echt een lesdar gaan ontwikkelen.quote:
Ik weet voldoende.quote:
Daar heb je lang profijt van.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet echt een lesdar gaan ontwikkelen.
hetero vrouwen vinden vrouwensex ook vaak wel geilquote:Op zondag 20 mei 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik vind vrouwensex ook wel geil hoor... kan het wel begrijpen.
Ik ken het gevoel broeder.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef Faxie het volgende:
Owja op zaterdagavond zitten er meestal wel leuke meiden in het poolcafe heb ik van horens.... deze ene keer was ik er ook zaterdag, en ja hoor, geen ene fuck
Ziek welquote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:
Toernooi was kut overigens... maar wel de jackpot geschoten, 131,-
Jackpot is een 9-ball rack in 1 keer leegspelen. Missen of geen bal op de break weg is klaar.
Daarin verschillen mannen en vrouwen ook in. Vrouwenseks doet me trouwens vrij weinig.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hetero vrouwen vinden vrouwensex ook vaak wel geil
maar kan me geen hetero mannen voorstellen die de mannenliefde leuk vinden om te zien
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"(*&*^*&%^&$%^$%$%^&*T&^%R^$^% ZO KUT ALLEMAAL"
en dan reactie van: "wat is er dan"
en dan zo van "NIKS VERDOMME WILIKNIET VERTELLEN"
werkt altijd:$
Ik werd als 2e geloot omdat de eerste het niet voor elkaar kreeg.... en 2e loting is voor de halve pot. Was dus eigenlijk 262,- Nouja di's ook wel leuk.quote:
DGtje, toch daar voor is dat andere topic.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... geef eens serieus advies, als lesbienne moet dat lukken bovendien kan ji je nog verplaatsten in de doelgroep ook, je weets vrome meisjes
Puike prestratie wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd als 2e geloot omdat de eerste het niet voor elkaar kreeg.... en 2e loting is voor de halve pot. Was dus eigenlijk 262,- Nouja di's ook wel leuk.
Heb al eens 260,- gewonnen....dat was ook een halve maarja. Loting moet ook wel meezitten natuurlijk.
Ja een of ander meisje van 15 met een zandloperfiguur. Geen flauw idee hoe ze heet.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
loefje weet jij nog foksters die beschikbaar zijn?
iemand anders nog??quote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een of ander meisje van 15 met een zandloperfiguur. Geen flauw idee hoe ze heet.
ikquote:
Je weet dat mijn vrijgezelle status mijn verblijf op fok nog langer verlengd heh heloef?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
DGtje, toch daar voor is dat andere topic.
Ja en? Ik zeg alleen dat voor serieus advies er gewoon het andere topic is.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet dat mijn vrijgezelle status mijn verblijf op fok nog langer verlengd heh heloef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |